Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני מחפש מתקין באזור נתניה.

מישהו כמובן שיעשה עבודה טובה ולא חאפרית.

הרכב המדובר הוא דייהו לאנוס 98.

מה שאני צריך זה הרכבה של סט קומפוננט 5.25 בדלתות מקדימה, והעברת חוטים של מגבר לבגאז.

אני לא מחפש השקעה מטורפת, אבל לא רוצה גם לחסוך בעיניין הזה.

אני מכיר כמה מקומות בנתניה, אבל לא בטוח לגביהם:

 

הניצוץ - אזור התעשיה הישן - ששמעתי שהם דיי חאפרים, עושים עבודה לא הכי איכותית.

רדיו בלה בלה - אזור התעשיה החדש - לא שמעתי עליהם חוות דעת.

 

חוץ מאלה אני לא כל כך מכיר מקומות שמתקינים בו מערכות..

 

שאלה נוספת, הם יש אפשרות כזאת שאני מגיע למתקין עם כבלים והערכה למגבר והוא רק מחבר?

או שהם לא עובדים בצורה כזאת? יענו צריך לקנות מהם את החוטים והכול..

 

אשמח לעזרה, תודה מראש :)

פורסם

עד כמה שהבנתי מבין השניים רדיו בלה בלה יהיה עדיף, אבל זה רק מפידבקים בודדים מהפורום.

אגב, לא צריך להיות מדען טילים לעשות את מה שאתה רוצה, ואין סיבה שתשלם על מקצוען סתם.

פורסם

בעניין חדרה: שלא תעז להתקין במשינה בחדרה,חאפרים לא קטנים[מ3 התקנות שיצא לי לראות ולסדר אצל 3 חברים טובים[ופזיזים] שלי.

לגבי דרייב-אין[שלומי] אין לי מה להגיד לרעה על רמת ההתקנות שיוצאות משם,שלומי[בעל ידיים טובות]והצוות שלו,אכן עושים התקנות טובות[אבל במחירים מופקעים מדיי].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני יכול להמליץ על שניים מעולים באזור השרון - לא כל כך נתניה, אבל אם אתה רוצה עבודה טובה - הם בהחלט כתובת לפנות אליה:

 

א. רמי קראדי - תומקאר בהוד השרון

 

ב. מצקינטייפ בכפר-סבא (בין כפר סבא להוד השרון)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היי, תודה לכולם על התגובות המהירות.

אתמול נסעתי מהמכללה לרדיו בלה בלה, דיברתי עם הבחור הוא בן אדם רציני, מדבר לעיניין, יודע מה הוא מדבר.

קיבלתי ממנו הצעת מחיר אבל היא נראת לי מעט יקרה מידי:

התקנה של סט קומפוננט מורל פולס 5.25 - 200 ש"ח

התקנה של מגבר 4 ערוצים - 400 ש"ח

במידה ואני ילך על הסט-אפ שאני רוצה שכולל בתוכו 2 מגברי 2 ערוצים, הוא רוצה עוד תוספת של 200 ש"ח.

התיכנון שלי הוא כזה:

סט קומפוננט מורל פולס 5.25 - מקדימה.

מגבר לקומפוננט של לאנזר מדגם HTG214.

מגבר לסאב של SPL מדגם Z2X-520.

וסאב זה כבר אפשרות שאני מעט מחכה איתה.

מבחינת הספקים:

המורל יכול לקבל 110Wrms.

מגבר של לנזר מוצהר כ 90Wrms*2 @ 4 Ohms - גם אם הוא לא עומד בהספקים שלו, ונניח יתן 60-70RMS זה יספיק לפתוח את הקומפוננט.

מגבר של SPL מוצהר כ 1x300Wrms @ 4 Ohms או 2x125Wrms @ 4Ohms - מתוכנן כמגבר שירם סאב, כרגע אני לא יודע מה הכיוון שלי לגבי הסאב..

סאב - לא יודע מה הכיוון שלי - משהו שיהיה איכותי ולא מטורף מידי במחיר ובהספקים.

אם הרעיון של 2 מגברי 2 ערוצים הוא לא רעיון טוב ועדיף ללכת על מגבר 4 ערוצים ולוותר על זה הייתי שמח לשמוע על הצעות.

 

blackmazdaF:

אני יודע שהעבודה היא לא עבודה למדען טילים, והאמת שיש לי ידיים דיי טובות, פשוט פתחתי את הדלת לבד ודיי נבהלתי מה שצריך לעשות שם..

אם היתה לי אפשרות להיפגש עם מישהו שמבין ללכת לקנות איתו את כל מה שצריך ולהתקין איתו (כמובן בתשלום אם ירצה), הייתי מעדיף.

 

edeb_sti:

יש לך מישהו מסויים שמתעסק עם זה? באזור נתניה?

 

matan19:

אני לא מכיר כל כך את אזור חדרה, כמובן שבמידה והמקום הוא זול יחסית ועובד נקי ויפה, אני מוכן לזרום לשם.

 

vendomE:

שמעתי ביקורות לא כל כך טובות לגבי הניצוץ.

אם הוא מומלץ אני יזרום עליו.

אני יכול לנסוע לברר זה לא רחוק ממני.

 

asafay1:

אם אתה אומר שהם לא מקום איכותי ולא מומלץ אני לא חושב שאני ילך לשם.

אני מתחיל יותר ויותר לחשוב על לחפש מישהו מהאזור ולעשות את זה ביחד איתו.

 

mazda_f2:

הייתי אצלהם, נראה לי מקום איכותי אבל נשמע לי יקר ביותר.

 

lanosforce:

תודה לך, אתה עזרת לי כל כך בהודעות פרטיות..

בקשר לנסוע לאזור הוד השרון\כפר סבא, לא כל כך רחוק ממני, אבל אני מעדיף להשאיר קרוב לאזור שלי.

במידה ואני לא מוצא אף אחד שיעבוד איתי על האוטו אני ילך על הכיוון הזה של תומקאר או מצקינטייפ.

 

אני חושב שאני יחפש לי איזה מישהו שיעזור לי להרכיב את המערכת ביחד איתי.

יש מישהו שמוכן לעזור לי בהתנדבות\בעד תשלום.?

כמה אמורים לעלות החוטים להרכבה של הסט קומפוננט, שני המגברים והסאב?

אשמח מאוד לעזרה!

 

למי שמוכן לעזור לי, קצת פרטים עלי והרכב:

אני גר בנתניה, כמובן שיכול להיפגש איפה שנקבע.

בן 20 בעוד יומיים, ככה שאני בן אדם רציני ולא חרטטן.

הרכב הוא דייהו לאנוס שנת 98.

רדיו דיסק של פיוניר מדגם 750, 3 יציאות למגבר.

זוג רמקולים פשוטים 4" וזוג טוויטרים (של 15 שקל) מקדימה

וזוג רמקולים 6X9 מאחורה של R&Y.

 

תודה מראש :)

יהב

פורסם

כן, יש, שלחתי לך את המספר בפרטי, זה בן אדם פרטי בעיקרון ולא חנות, 10 שנים בתחום.. גם בניות הוא עושה והכל, ההתקנה שלך היא די בסיסית כל מתקין שמכבד את עצמו ידע להתקין כאלה דברים.

ומזל לטוב ליום הולדתך בעוד יומיים. :)

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

עדכון.

סגרתי עם בן דוד של חבר שלי, על ההתקנה.

הבחור בן אדם רציני, אם מישהו מכיר מתקינים פרטיים מנתניה, קוראים לו גילעד גיידה.

הוא מביא לי מגבר של Impedance, עם הספק של 75Wrms*4, לגבי דגם אני לא יודע.

אני מקווה שהכל יסתדר יפה ביחד, מבחינת הרכיבים.

עכשיו נשאר לי לחפש רק איזה סאב חביב שיתאים לי מבחינת ההספק של המגבר.

יש למישהו איזה הצעות מעניינות לכוון אותי מה לבדוק? חשבתי על ה P1 או ה C12..

תודה מראש על התגובות

פורסם

פנה ל ירון ועופר"אביזרי ה100" , רחוב ברקת 10 נתניה( ליד בנק טפחות, ולשכת העבודה, בשוק ליד קניון השרון).

תאמר לעופר שהוא גם חבר פורום זה, שנשלחת על ידי צביקה קרבורטורים,ותקבל יחס מיוחד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אוקי, תודה לכל מי שעזר!

המערכת הותקנה היום.

הותקנו מורל פולס עם הגבעות של MDF.

הותקן המגבר של Impedance, עם הספק של 75Wrms*4. שזה גם הדגם שלו.

ההתקנה לקחה בסביבות השעתיים וחצי - שלוש..

התקנה ברמה גבוהה, אני יצלם מחר ויעלה לפורום.

עכשיו חסר לי רק סאב שישלים לי את המוזיקה.

תודה שוב לכל מי שעזר! :)

×
×
  • תוכן חדש...