Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלום לכולכם!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברה אני לא יודעת מה אתם רוצים ממני

אבל אני לא לירן או לירון אין לי מושג מיזה

אני לא יכולה כי אני בצבא ........................ עכשיו אני מבינה איזה פורום לא ברמה זה....

מקללים אומרים סטרפיז שאני יעשה מזה? באמת

וזה שום פיקציה שמיקציה....

לא רוצים להאמין אל תאמינו......

 

זה מבחני קבלה, כולן עשו סטריפטיז ... ישי .. לירן ...לא חסר מי , שמוליק אפילו הסכים לנתר :)

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אורן היה קקה.

ברגע שהוא הגיע לתחתונים, הוא זרק אותם על המצלמה,

ןלא ראינו כלום :oops:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

איך תמיד אני מחמיץ את שרשוריפלצת הללו..

איזה לירן?!

שמתם לב כמה פעמים השם שלי מוזכר בתר"ד על לא אבל בכפי..

הפתרונים לעומאר הכל יכול... ( צריכים לשנות את השם של הסרט ...)

יאללה עומאר גלה לנו , גלה לנו מי מאוחרי הפיקציה הזדונית

שרוצה לקנות את כולנו .....

פורסם

אוקי הרמה של הפורום לא נראה לי

כולם ילדודתים

רואים בת ישר סטרפיטז ועוד...

בקיצר זה שום פיקציה אני לא לירן

אם אתם לא מאמינם אל תאמינו

ובקיצ נראה לי שאני יעזוב אותכם ויעבור לפורמים יותר טובים שמתייחסים לבנות יותר טוב...(אבל לא בטוח שאני יעבור כי אני רוצה לראות איך הרמה תיהיה פה כלפי)

פורסם
אוקי הרמה של הפורום לא נראה לי

כולם ילדודתים

רואים בת ישר סטרפיטז ועוד...

בקיצר זה שום פיקציה אני לא לירן

אם אתם לא מאמינם אל תאמינו

ובקיצ נראה לי שאני יעזוב אותכם ויעבור לפורמים יותר טובים שמתייחסים לבנות יותר טוב...(אבל לא בטוח שאני יעבור כי אני רוצה לראות איך הרמה תיהיה פה כלפי)

 

אם את אמיתית, כדאי לך להשאר.

איןם יותר טוב, והתגובות שקיבלת הם בגלל

שהתופעה של אידיוטים שנכנסים לפורום הזה כבנות, מוכרת.

 

עם הזמן תראי שיהיה לך סבבה :)

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אוקי הרמה של הפורום לא נראית לי

כולם ילדותי ים

רואים בת ישר סטרפיטז ועוד...

בקיצר זה שום פיקציה אני לא לירן

אם אתם לא מאמינים אל תאמינו

ובקיצ נראה לי שאני אעזוב אותכם ואעבור לפורמים יותר טובים שמתייחסים לבנות יותר טוב...(אבל לא בטוח שאני אעבור כי אני רוצה לראות איך הרמה תיהיה פה כלפי)

 

זה היה רגע של עברית :lol:

פורסם
:lol: כולכם תינוקות! ]ויה תתביישו לכם!!!! אני ממש הולך להסמיק היום בביג כי מסביבי כל מיני אנשים רעים שדורשים מחילות סטרפטיז! :D

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

יש פה כמה נחמדים שאכפת להם ממני...ומאמינים לי שאני בת

אז נראה איך ימשיך להיות פה...

תופעה של בנות?? בסדר מה אכפת לכם שהיו פה גם בנות..

פורסם

יש שתי בנות ותיקות שזוכות ליחס רגיל ואף טוב יותר - be_roo ורחלי.

אז זה לא בעיה עם בנות, אלא עם מתחזים, ברור? :idea:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
תופעה של בנות?? בסדר מה אכפת לכם שהיו פה גם בנות..

 

אף אחד לא אמר שזה בעייתי, כל המוסיפה הרי זה משובח. פשוט נוטים פה לחשדנות בעקבות כל דבר שלא "רגילים" אליו, כל זאת בשל אלפי הפיקציות שעברו כאן מאז הולדת הפורום.

 

אז טייק איט איזי, תשובות רציניות אפשר לקבל פה, ומצד שני יש פה הרבה ציניות והרבה דברים מצחיקים.

 

חייבים להיות גם ילדותיים לפעמים, לא?

יובל.

פורסם
תופעה של בנות?? בסדר מה אכפת לכם שהיו פה גם בנות..

 

אף אחד לא אמר שזה בעייתי, כל המוסיפה הרי זה משובח. פשוט נוטים פה לחשדנות בעקבות כל דבר שלא "רגילים" אליו, כל זאת בשל אלפי הפיקציות שעברו כאן מאז הולדת הפורום.

 

אז טייק איט איזי, תשובות רציניות אפשר לקבל פה, ומצד שני יש פה הרבה ציניות והרבה דברים מצחיקים.

 

חייבים להיות גם ילדותיים לפעמים, לא?

 

 

מישהו קרא לגרג?

:idea:


×
×
  • תוכן חדש...