Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלום לכולכם!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכיתוב V5 מתנוסס גם מקדימה על הגריל,גם מאחור על תא המטען וגם על המנוע.

לא צריך להרחיק עד המוסכניק כדי לגלות שזו לא V6.

 

אלי אתה קשה.

 

הרי זו בורה 2.0 ליטר שהוסיפו לה צילנדר אחד ועוד 300 סמ"ק, בגלל זה אין לה סמלים :twisted:

 

פיקציה :!:

 

והפעם זה לא אני :)

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מישהי הפסיקה לענות מסיבה לא מוסבר אני עכשיו סיימתי לקרוא את הכל ולהתגלגל ....

אני לא מכיר את לירן אבל על פי מה שהעלתם פה יש שני אפשרויות או שהיא נעלבה או שלירן הלך לחפש בורה נדירה ומישהי לצלם

:)

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם
מישהי הפסיקה לענות מסיבה לא מוסבר אני עכשיו סיימתי לקרוא את הכל ולהתגלגל ....

אני לא מכיר את לירן אבל על פי מה שהעלתם פה יש שני אפשרויות או שהיא נעלבה או שלירן הלך לחפש בורה נדירה ומישהי לצלם

:)

 

איזה פסיכי :lol:

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם

אני לא יודע מיזה לירון או לירן

אז זה לא אני

אם אתם רוצים להאמין או לא אז בעיה שלכם..

אני אומרת לכם קוראים לי אורטל ויש לי בורה

ואני לא משקרת לכם

ושום לירן או לירון לא יצא לצלם תאוטו או בחורה...

פורסם
אני לא יודע

 

אופס, מישהו כאן התבלבל...

 

 

איזה תזמון מושלם לתגובה... אולי תבואי מחר למפגש ותכירי את החבר'ה? :wink:

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
אני לא יודע מיזה לירון או לירן

אז זה לא אני

אם אתם רוצים להאמין או לא אז בעיה שלכם..

אני אומרת לכם קוראים לי אורטל ויש לי בורה

ואני לא משקרת לכם

ושום לירן או לירון לא יצא לצלם תאוטו או בחורה...

מכיוון שיש מנהג לחשוד בכל חבר פורום חדש הטוען שהוא בת - כפיקציה,

אאלץ לבקשך להפעיל את מצלמת האינטרנט, ולעשות סטריפטיז נועז,

כאשר על חזך כתוב בגדול "RS6" תודה

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אני לא יודע מיזה לירון או לירן

אז זה לא אני

אם אתם רוצים להאמין או לא אז בעיה שלכם..

אני אומרת לכם קוראים לי אורטל ויש לי בורה

ואני לא משקרת לכם

ושום לירן או לירון לא יצא לצלם תאוטו או בחורה...

מכיוון שיש מנהג לחשוד בכל חבר פורום חדש הטוען שהוא בת - כפיקציה,

אאלץ לבקשך להפעיל את מצלמת האינטרנט, ולעשות סטריפטיז נועז,

כאשר על חזך כתוב בגדול "RS6" תודה

 

 

חשבתי שאתה אוהב כבשות? :twisted:

 

:wink:

 

 

 

:lol::lol:

פורסם
אני לא יודע מיזה לירון או לירן

אז זה לא אני

אם אתם רוצים להאמין או לא אז בעיה שלכם..

אני אומרת לכם קוראים לי אורטל ויש לי בורה

ואני לא משקרת לכם

ושום לירן או לירון לא יצא לצלם תאוטו או בחורה...

מכיוון שיש מנהג לחשוד בכל חבר פורום חדש הטוען שהוא בת - כפיקציה,

אאלץ לבקשך להפעיל את מצלמת האינטרנט, ולעשות סטריפטיז נועז,

כאשר על חזך כתוב בגדול "RS6" תודה

 

 

חשבתי שאתה אוהב כבשות? :twisted:

 

:wink:

 

 

 

:lol::lol:

 

 

מישהו קרא לי?

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

יצא חוק חדש חיילות לא מתפשטות ?

מה עם חיילים ?

שוב הפליות

ואורטל שאלה איך את יודעת שלירן לא מצא בחורה להצתלם מישהו ציין שזה חייב להיות באוטו ?

מה עושים לחיילים בימינו

סתם סתם אני צוחק.....

אבל אני חוש שזה יספק פה לא מעט אנשים אם יקבלו תמונה של האוטו איתך בלעדייך לי אישית לא משנה אבל משהו זרקי עצם טסה משהו

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם

ברוכה הבאה נבלת רייסים חמודה ... אני מציע בחום להחליף לאיזה 106 ראלי מתפרקת , רק ככה תתפסי מעמד בקרב חברי הפורום הנערצים ... (AKA עדי ) חחחחח ...

 

אהה .. לפחות פיקציה ... אבל אחלה של סמל שמו !! RUFF RYDERS !!

חחח ... האמת , אני לא חושב שזה לירן ... הסמלון הזה מעבר לבינתו והבנתו ...

 

מצד שני , לירן ... בחיית אבוק ... יש איזה ת'רד שלא זרקת בו איזה סמיילי מצ'וקמק ? איזה אות בבורמזית ? איזה סימן פיסוק ?! כל ת'רד שאין בו תגובה שלך נחשד במיידי כפיקציה !

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

חברה אני לא יודעת מה אתם רוצים ממני

אבל אני לא לירן או לירון אין לי מושג מיזה

אני לא יכולה כי אני בצבא ........................ עכשיו אני מבינה איזה פורום לא ברמה זה....

מקללים אומרים סטרפיז שאני יעשה מזה? באמת

וזה שום פיקציה שמיקציה....

לא רוצים להאמין אל תאמינו......


×
×
  • תוכן חדש...