Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחלה יצא מאוד יפה! ממש אהבתי!

עם מה הוא ריפד את זה? עם ווניל או עם עור תעשייתי?

 

הוא ריפד עם סקאי (עור תעשייתי?!).

מחצי נסיון שעשיתי לבד, החומר הזה קשה מאוד לעבודה על קימורים כמו שנוצרו אצלי. עבודה שלך מקצוען נדרשה בכדי להגיע לפיניש טוב. ואחרי כל העבודה הקשה, עם פיניש רע הייתי ממש מתאכזב.

 

מעניין כמה אמורה לעלות בנייה כזו אצל מתקיני מערכות.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הסקאיי נראה ממש טוב! גם אני ורועי.א מהפורום עושים בניות וקנינו סקאיי לציפוי הבנייה בסוף (כמובן ע"י רפד או מישהו שמתמצא בעניין). יצא יפה מאוד.

מתי רואים את התוצאה הסופית? ומתי שומעים?

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני מקווה שהשבוע אתקין את כל העסק. במקרה שלי עד היום היו ברכב HU של סביר של פיוניר מחובר ישירות לרמקולים אחוריים ולמובנים מקדימה ברכב., ללא הגברה מה שאומר שיש לא מעט עבודה בהרצת חיווטים ברכב. אני מקווה שיהיה קצת זמן פנוי ועד סופ"ש ההתקנה תעמוד.

 

אגב, אני מציע לך לנסות לצפות לבד. ייתכן ובמקרה שלכם זה יהיה קל יחסית. במידה ותראו בדקותיים הראשונות שזה מורכב מדי ודורש גזירות ותפירות, רק אז גשו לרפד.

אגב, מתי אתם מסיימים? יש כבר תמונות?

 

בברכה,

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

העבודה בפונטו נראית מצויין !

מחכה לתמונות לאחר ההרכבה !

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
אני מקווה שהשבוע אתקין את כל העסק. במקרה שלי עד היום היו ברכב HU של סביר של פיוניר מחובר ישירות לרמקולים אחוריים ולמובנים מקדימה ברכב., ללא הגברה מה שאומר שיש לא מעט עבודה בהרצת חיווטים ברכב. אני מקווה שיהיה קצת זמן פנוי ועד סופ"ש ההתקנה תעמוד.

 

אגב, אני מציע לך לנסות לצפות לבד. ייתכן ובמקרה שלכם זה יהיה קל יחסית. במידה ותראו בדקותיים הראשונות שזה מורכב מדי ודורש גזירות ותפירות, רק אז גשו לרפד.

אגב, מתי אתם מסיימים? יש כבר תמונות?

 

בברכה,

 

רענן.

 

יצא ממש יפה, תתחדש מקווה לשמוע.

ואת הסקאי עשית בעצמך ?

אם כן איך ?

עם דבק או מכונת תפירה ?

פורסם
אז כעת, אחרי שבוע בערך סיים הרפד את עבודתו. לצערי הדבר לקח לו זמן רב מדי אך לפחות התוצאה טובה. מקווה שהשבוע אוכל לשמוע איך הטמפו מתנגנים בפנים.

 

 

ערב טוב,

 

רענן.

 

לרועי.א - הוא רשם כבר שרפד עשה את העבודה עם הסקאי. אתה לא שם לב למה שנכתב. תתחיל לשים לב אחרת נעשה שטויות בבנייה :-D:wink: .

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אני מקווה שהשבוע אתקין את כל העסק. במקרה שלי עד היום היו ברכב HU של סביר של פיוניר מחובר ישירות לרמקולים אחוריים ולמובנים מקדימה ברכב., ללא הגברה מה שאומר שיש לא מעט עבודה בהרצת חיווטים ברכב. אני מקווה שיהיה קצת זמן פנוי ועד סופ"ש ההתקנה תעמוד.

 

אגב, אני מציע לך לנסות לצפות לבד. ייתכן ובמקרה שלכם זה יהיה קל יחסית. במידה ותראו בדקותיים הראשונות שזה מורכב מדי ודורש גזירות ותפירות, רק אז גשו לרפד.

אגב, מתי אתם מסיימים? יש כבר תמונות?

 

בברכה,

 

רענן.

 

השורה הזאת ברחה לי מהראש. אנחנו? מסיימים? עוד הרבה זמן. טוב נו לא הרבה זמן אבל פשוט אין לנו זמן משותף ואנחנו עובדים ביחד, למרות שעד עכשיו לא לקח לנו הרבה זמן (בכללי איזה כמה שעות כ-6 ככה, חוץ מהקטע שצריך לחכות יום לייבוש מלא של הפוליאסטר וכל הסרט הזה. הכוונה לנטו עבודה) לסיים דלת אחת.

תמונות יש, אבל נראה לי שאנחנו נעלה אותם רק בשלבי הסיום או שנסיים אחת מהמכוניות (את שלו במקרה כזה, היא הראשונה. שלו זה של רועי.א :lol: ).

בכל מקרה אני מקווה רק לטוב ומאמין שייצא לנו טוב. נראה. בהצלחה גם לך עם שלבי הסיום שלך!

מחכה (עדיין) לתמונות הסיום!

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אם לא אכפת לך לעדכן כמה עלתה התפירה לפוד?

 

תודה

 

התפירה עלתה 370 ש"ח. להערכתי קצת יקר אך הייתי שמח לדעת באמת כמה רפדים גובים עבור עבודה כזו. אני יודע שהעבודה שם הייתה מורכבת אבל בכל זאת.

 

השורה הזאת ברחה לי מהראש. אנחנו? מסיימים? עוד הרבה זמן. טוב נו לא הרבה זמן אבל פשוט אין לנו זמן משותף ואנחנו עובדים ביחד, למרות שעד עכשיו לא לקח לנו הרבה זמן (בכללי איזה כמה שעות כ-6 ככה, חוץ מהקטע שצריך לחכות יום לייבוש מלא של הפוליאסטר וכל הסרט הזה. הכוונה לנטו עבודה) לסיים דלת אחת.

תמונות יש, אבל נראה לי שאנחנו נעלה אותם רק בשלבי הסיום או שנסיים אחת מהמכוניות (את שלו במקרה כזה, היא הראשונה. שלו זה של רועי.א :lol: ).

בכל מקרה אני מקווה רק לטוב ומאמין שייצא לנו טוב. נראה. בהצלחה גם לך עם שלבי הסיום שלך!

מחכה (עדיין) לתמונות הסיום!

 

בברכה,גיא.

 

קודם כל בהצלחה. קחו את הזמן, הסבלנות תשתלם.

 

היום אחה"צ התקנתי את הפודים ברכב, יצא ממש נחמד. לצערי המצלמה לא הייתה איתי אז אין לי תמונות. רק מחר (בעצם כבר היום) אני אתקין את הרמקולים לפודים ואחווט הכל למגבר. המגבר שאליו המערכת תחובר הינו פשוט מאוד וישן (היה ברכב אחר אצלנו) ככה שאני מקווה שהוא יוציא סאונד סביר. בקרוב מאוד אני מאמין שאשדרג את המגבר.

 

היום שמתי לב לבעיה קטנה. היות ובמקור אין רמקולים בדלתות אז אין בכלל "תעלות" חיווט אל הדלת. איך אני אמור להעביר לשם את הכבלים??? לקדוח בפח ולאטום עם סיליקון??? אשמח לעזרה בעניין הזה.

 

בברכה,

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

מהבגאג' עד לדלת - מתחת לכיסוי בדלתות או מתחת לשטיח

מחוץ לדלת עד לפנים עד הדלת (הרמקול עצמו) - דרך התעלה של החשמל בדלת, תעקוב אחרי החיווט של הנעילה מרכזית או חלונות חשמל אתה כבר תשים לב שזה עובר בתוך צינור אל תוך פלסטיק,

בדרך כלל הפלסטיק צר בשביל להעביר כבל בתוכו תצטרך ליצור שם חור גדול יותר אני קדחתי חור כשעשיתי את זה.

 

בהצלחה.

פורסם

כאן הבעיה. פירקתי את ה"צינור" הזה אך בכל קצה שלו יש קונקטור גדול של מגעים. לא ניתן להשחיל שם משהו נוסף ללא פגיעה בקונקטור ששולט על החלונות והנעילה.

 

אני כבר שוקל ליצור צינור כזה בעצמי בעזרת צינור שרשורי וקצת סיליקון.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250


×
×
  • תוכן חדש...