Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברוך השם!!! זה מה שאני יכול לומר על סופו של יום ארוך.

 

בשתיים בצהריים התחלתי להריץ חיווטים ושאר חוויות. ההתקנה הייתה מלווה בקשיים בעיקר בחיווט הקומפוננטים. את התתקנה סיימנו קצת אחרי חצות וזאת לאחר שבשעה 8 בערב כבר ישבנו לכוון את המערכת אך שמענו צליל מוזר מהקומפוננטים. כאשר העברנו שמע רק לאחוריים עדיין הגיע צליל לקומפוננטים. צליל עמום שנשמע רק מהוופר אך צליל שלא אמור להיות... ואז התחיל הסרט.

בדיקות כבלי RCA, הארקות, כבלים חוצים וכו וכו. לבסוף התגלתה התקלה, מגבר תקול.

לא נורא, גם ככה הוא היה אמור להיות זמני.

 

מצאנו שני מגברים של 2 ערוצים וחיווטנו אותם כראוי. הפעם הכל עבר תקין. כיוונונים ראשוניים ובחצות סגרנו את הבסטה. כעת, שומעים סבבה על אף שתמיד יש מה לשפר.

 

מחר אדאג לצלם באור יום ולהעלות תמונות של ההתקנה.

 

תודה למי שסייע ובעיקר לאחי שהיה שותף פעיל בחלק לא קטן מההתקנה.

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רענן.....יש אפשרות להעביר דרך מחבר החשמל שנכנס לדלת(הפלג\הקונקטור אם הסיכות)

חוט רמקול מאוד עבה...רק צריך עוד טיפת סבלנות ופשוט לחפור באמצע הקונקטור איפה ש"אין" סיכות...:shock:

אני הצלחתי להעביר אצלי חוט של 12 גייג' אם בידוד יחסית עבה...8)

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם

מה עם התמונות שהבטחת לנו?! אני רוצה לראות איך יצא!

בקרוב גם אני מעלה תמונות (או רועי א. מהפורום), משהו לקראת סופשבוע הבא.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כושי - את החוטים כבר העברתי תוך ביצוע קידוח. קצת פחדתי להתעסק עם הקונקטור. תודה רבה, אולי אעשה זאת בכל זאת בקרוב.

 

שומאכר - תמונות יועלו על הבוקר כשאחזור מהעבודה. יצא מרשים למדי.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

בבקשה התמונות מהדלתות הקדמיות. את ההתקנה בתא המטען ביצעתי באופן פשוט היות והוא משמש אותי לטובת "ציוד שטח" שמלכלך הכל בשניות, פשוט חבל.

 

מבט מבחוץ.

img0257at5.jpg

 

מבט דרך חלל הרכב.

img0258cz8.jpg

 

תהנו :wink:

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

:shock: יצא יפה ביותר! ממש יפה, אהבתי מאוד את ההשתלבות של הבניה עם הריפוד האורגינל של הרכב. מאוד אהבתי. סופסוף אתה מראה כמה תמונות סופיות! יפה יפה.. בקרוב אצלי! :-D

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

זווית לכיווני, יותר ממה שנתתי כרגע, הייתה גוררת מצב בו הרמקול היה מפריע ברגליים בעיקר בכניסה ויציאה מהרכב. מבחינתי, המצב כרגע הוא האופטימלי תוך התחשבות בצליל ובנוחות.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...