Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט: Mazda Lantis 323 1.6 או Ford Focus 1.6 שתיהן חדשות - 2004


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד עכשיו היה לי Mazda Lantis 323 1.6 שנת 2000 (חדשה). בסה"כ האוטו סבבה, כמעט ולא נזקק לטיפול כלשהו...

כוח לא היה לו יותר מדי (בעליות המנוע היה מתאמץ חזק כדי לשמור על מהירות סבירה), והנסיעה לא יותר מדי נוחה (יש לי גם פז'ו 405, שלעומת המאזדה - נוסע כמו ספינה)... מרגישים כל מהלומה בכביש.

הבנתי שהדגמים החדשים של הלאנטיס מצויידים במנוע חזק יותר ומשופר.

 

עם הפורד אין לי נסיון...

 

בדקתי את הנתונים הטכניים. למאזדה יש מנוע חזק יותר, והיא כבדה יותר. הפורד מאיצה קצת יותר מהר.

 

אני מתלבט בעיקר בגלל השיוט על הכביש... הייתי רוצה לבחור מבין השתיים את המכונית שתתנהג הכי יציב ונוח שיש... משהו בסגנון של הצרפתיות (סיטרואן ופז'ו)... שלא ארגיש את מהלומות הכביש...

 

חשוב לציין כי לשתי המכוניות יש דלקן (דלק חינם), וגם טיפולים חינם...

דבר נוסף - המכונית לא עולה לי כסף... אני רק צריך לבחור, ככה שגורם המחיר לא רלוונטי...

 

Dudenland

פורסם
הפוקוס נוחה יותר משמעותית, מהנה יותר לנהיגה ופשוט טובה יותר מהלנטיס בכל תחום אפשרי.

 

:mm_yeah:

 

אין בכלל השוואה בין הרכבים

 

פוקוס מנצחת בגדול

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
תהיו ספציפים...

 

Dudenland

 

מה זה ספציפיים? הפוקוס יותר נוחה (בהרבה) מהלנטיס המיושנת, אני לא כל כך בטוח שהקטע של המהנה יותר ישפיע עליך, אבל אם כן- בקטע הזה הפוקוס היא הטובה בקטגוריה.

 

בכלליות, מי שקונה/ לוקח מחברה היום לנטיס כשיש לו אופציות כמו פוקוס ברשימה, פראייר.

חן.

פורסם

נוחה יותר - זאת אומרת שאתה תצטרך אורטופד בלאנטיס אחרי תקופה יותר קצרה מבפוקוס. אני לא יודע איך הרגשת בלאנטיס הקודמת אבל תאמין לי שהגב שלך יזכיר לך אותה עוד כמה שנים.

 

בקשר למנוע - אז הלאנטיס מרגישה חזקה יותר רק במנוע 2.0 שהוא אני מניח לא בתחום הבחירה שלך.

 

מהנה יותר - מה שחברי לפורום מנסים להגיד זה שמבחינה דינאמית היא יותר טובה, זאת אומרת היגוי יותר מתקשר (יחסית למשפחתית), כיול מתלים (יחסית למשפחתית).

 

מקווה שעזרתי.

 

עוד רכב שהייתי מציאה לשקול הוא קורולה SUN שדם נכנסת לשווי שימוש 2. (הבנתי שאין לך בחירה עליה אבל אולי בכל מקרה).

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
נוחה יותר - זאת אומרת שאתה תצטרך אורטופד בלאנטיס אחרי תקופה יותר קצרה מבפוקוס. אני לא יודע איך הרגשת בלאנטיס הקודמת אבל תאמין לי שהגב שלך יזכיר לך אותה עוד כמה שנים.

 

בקשר למנוע - אז הלאנטיס מרגישה חזקה יותר רק במנוע 2.0 שהוא אני מניח לא בתחום הבחירה שלך.

 

מהנה יותר - מה שחברי לפורום מנסים להגיד זה שמבחינה דינאמית היא יותר טובה, זאת אומרת היגוי יותר מתקשר (יחסית למשפחתית), כיול מתלים (יחסית למשפחתית).

 

מקווה שעזרתי.

 

עוד רכב שהייתי מציאה לשקול הוא קורולה SUN שדם נכנסת לשווי שימוש 2. (הבנתי שאין לך בחירה עליה אבל אולי בכל מקרה).

 

הרמן.

 

בקשר לנוחות,

כבעל פוקוס גאה, אני חייב לציין שהמושבים שלה מחורבנים. אז כאבי גב יש גם יש. זה והאבזור והמראה הפנימי הדל הם חסרונותיה הגדולים (ואולי אף היחידים) לדעתי.

יניב

פורסם
נוחה יותר - זאת אומרת שאתה תצטרך אורטופד בלאנטיס אחרי תקופה יותר קצרה מבפוקוס. אני לא יודע איך הרגשת בלאנטיס הקודמת אבל תאמין לי שהגב שלך יזכיר לך אותה עוד כמה שנים.

 

בקשר למנוע - אז הלאנטיס מרגישה חזקה יותר רק במנוע 2.0 שהוא אני מניח לא בתחום הבחירה שלך.

 

מהנה יותר - מה שחברי לפורום מנסים להגיד זה שמבחינה דינאמית היא יותר טובה, זאת אומרת היגוי יותר מתקשר (יחסית למשפחתית), כיול מתלים (יחסית למשפחתית).

 

מקווה שעזרתי.

 

עוד רכב שהייתי מציאה לשקול הוא קורולה SUN שדם נכנסת לשווי שימוש 2. (הבנתי שאין לך בחירה עליה אבל אולי בכל מקרה).

 

הרמן.

 

בקשר לנוחות,

כבעל פוקוס גאה, אני חייב לציין שהמושבים שלה מחורבנים. אז כאבי גב יש גם יש. זה והאבזור והמראה הפנימי הדל הם חסרונותיה הגדולים (ואולי אף היחידים) לדעתי.

 

תראה אני יודע שהמושבים לא משהו אבל יצאתי מנקודת הנחה מול הלאנטיס.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אז היא נוחה או לא נוחה (הפוקוס)... או שיחסית ללאנטיס היא נוחה...?

 

מה אתם מגדירים נוח? איזו מכונית תיחשב בעינכם מדד לנוחות, ככה שאני יכול להשוות אליה את שתיהן?

פורסם
היא נוחה אבסולוטית, ובמיוחד בהשוואה ללנטיס.

 

מסכים.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אז היא נוחה או לא נוחה (הפוקוס)... או שיחסית ללאנטיס היא נוחה...?

נוחות אינה מסתכמת במושבים בלבד.

איתרע מזלה של הפוקוס ומושביה תוכננו עם חלק תחתון מעט קצר מדי עבור הירכיים ותמיכה

צידית לא מספקת. מכאן ועד להגדיר אותם כ"לא נוחים אבסולוטית" הדרך ארוכה.

נוחות הנסיעה היא המאפיין הטוב מבחינת "נוחות" בפוקוס.

בולמים עם "אזור נוחות" מרוסן היטב ולא קשיח מדי וקפיצים טובים

משולבים ליצירת נוחות נסיעה טובה: היא מעולה בנסיעה בינעירונית, עם ריסון

מצויין שאינו מוביל לנידנוד.

בעיר הנוחות מעט יורדת אך עדיין הסה"כ מעולה.

 

מבחינת הנדסת אנוש, הכל "נופל לידיים" ואין פאקים עצבניים פרט לפתח האוורור

השמאלי שמקרר לרוב את כפות הידיים (או את אזור החלציים. מצויין :!::wink: ).

לדעתי, גם אחרי 5 שנים לאחר יציאתה, אוטו מעולה.

 

נ.ב.

...ולא אמרתי כלום על התנהגות הכביש וההגה. :roll:

MCS 2008

פורסם

מסכים כי בין השתיים, הפוקוס הייתה הבחירה שלי... אבל, אם יש אפשרות לחכות קצת (ברמה של כמה חודשים.... כמה בדיוק - לא יודע) אולי כדאי לחכות למזדה 3 החדשה (שתושק בספטמבר בפרנקפורט). אני לא יודע אם היא תהיה עדיפה על הפוקוס, אבל היא אמורה להוות שיפור משמעותי למה שיש ל323 להציע כיום.

אם ניקח בחשבון שה-6 שווקה כאן סמוך מאוד למועד ההשקה העולמית שלה, יתכן וגם ה-3 תגיע יחסית מהר.

בכל אופן, אם ניתן לחכות, אני הייתי מחכה לנסיעת התרשמות על ה-3.

אם לא - פוקוס :!:

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

×
×
  • תוכן חדש...