Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פיאט אונו 1400 (מנוע הזרקה) שנת 1994 קניתי את האוטו לפני כשלושה חודשים

מאיזה זקן ששמר עלייה בצורה פשוט נפלאה , הכול עובד מצויין..

אבל בעייה ששתמי לב אלייה בזמן האחרון הוא שהאוטו מידי פעם לא סוחב מספיק והטורים נראים לי נמוכים יחסית להילוך שאני נוסע בו- יוצא לי מצב שלפעמים בעלייה קלילה כשאני לבד עוד באוטו אני נוסע בהילוך שני מקסימום שלישי וזהו אין מצב ליהיות על רביעי גם אם אני מושך את ההילוך השלישי עד הסוף בהילוך רביעי האוטו לא סוחב בכלל...

חבר אמר לי שזה משהו קטן שצריך לייצב את הטורים או משהו כזה...משהו אם איזה בורג שצריך לשחק איתו במנוע -דבר שבמוסך אפילו לא עולה כסף האם זה באמת הבעייה??

נ.ב ניסיתי גם תוסף דלק K44 והוא לא הכי עזר בעולם היה שיפור קליל אבל לא החזיק הרבה מעמד אחרי כמה ימים שוב חזר התופעה..:|

בכול מקרה אני חייב לדעת מה גורם לבעייה הזאת ואם איפשר תיאור איך לסדר את את זה אני ישמח מאוד..

פורסם

שלום רב וברוך בואך לפורום!

ראשית קרא בעיון את הכותרת שלי.

שנית באבחנה זהירה הייתי הולך על מצמד(קלאץ מחליק), ואו הצתה לא מכוונת, הכנסת תוסף דלק אינו פתרון לכל תחלואי הרכב, ובמקרה שלך הוא עלול לגרום לנזק ולסתום לך את מסנן הדלק.

גם אם הרכב היה אצל זקן שלא נסע כמעט עם הרכב, יש לבצע ישור קו הכולל החלפת מצתים

מסנן אוויר דלק ושמן, בדיקת בלמים וצינורות בלמים, חגורת טיימינג, שמן מנוע, ובדיקה מקצועית של הרכב במוסך מקצועי הכולל בדיקת החלקת הקלאץ, וכוון לפי הצורך,העצה אקטואלית גם ברגע זה , זה עדיין לא מאוחר.

חזור לפורום לעדכן על הממצאים, שהתגלו בבדיקה.

בברכה

וחג אורים שמח

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

עשיתי יישור קו החלפתי פלאגים, חוטים של הפלאגים , החלפצי גומיות לציריות ועוד כמה דברים קטנים...בעל מוסך שאני מכיר טוב אמר לי שאין לי מה להחליף באוטו ושאני אפילו לא זקוק להחליף חלקים אחרים ברכב אני עשיתי אותם ביוזמתי סתם כדי להרגיש טוב יותר...ובקשר לקלאץ' ביכלל לא נראה לי שזאת הבעייה, הקלאץ' ממש מעולה( טפו טפו טפו) בדקו לי גם את זה..

בכול מקרה אין פה משהו בבעיה הזאת שהיא בסגנון "עשה זאת בעצמך"?? כי כולם כולל מוסכניק מנוסה אמרו לי שזה "ייצוב טוריים" וזהו..

פורסם

אם הבעיה בסחיבה, אזי אין קשור הדבר לייצוב סיבובים.

גש למישהו שמבין עניין. האוטו ממש, אבל ממש, לא מסובך לאיתור תקלות, נהפוך הוא.

מאיזה איזור אתה?

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני מכרמיאל..

שלא תבינו לא נכון האוטו נוסע מעולה כול מוסכניק אמר לי שהכול בסדר גמור..אפילו מוסך מורשה שבאתי אליו (ואתם מכירים אותם הם "ימציאו" לכם בעיות) אמר לי שהכול בסדר...פשוט בכרמיאל יש המון עליות , האוטו מתחיל לעלות אותם במהירות באותו הילוך (שלישי) ואז נראה שנגמר לו הכוח לא ביגלל העלייה כי אני אם כול דוושת הגז למטה ואני נאלץ לפעמים לרדת להילוך שני!!

פורסם

אני לא מכיר את כרמיאל והעליות שלה.

מה נראה לך לא בסדר שאתה יורד משלישי לשני, והאם אתה לא מחכה לרגע האחרון ממש?..

האם יש לך נסיון נהיגה ברכב אחר ידני באותן עליות?

בכללי, לתיאור שאתה מתאר יש לבדוק שהאגזוז אינו סתום ואין בעיה במע' הפליטה.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תראה ידידי,

 

קלאץ' באמת לא נשמע שזו הבעיה, שכן אם היה זה הקלאץ' הטורים היו דווקא עולים והאוטו לא היה סוחב (קלאץ' מחליק).

 

יכול להיות שהבעיה נובעת מהצתה לא מכווונת כמו שהציע צביקה, כל כשל אחר במערכת ההצתה, בריחת וואקום, לחץ דלק נמוך ועוד גורמים אפשריים.

 

ייצוב סל"ד זה כנרא לא כיוון שהדבר רלוונטי רק לסל"ד סרק.

 

בכל מקרה אם אתה מהצפון מומלץ בחום שתפנה לחבר הפורום שענה לך- דני זומרשטיין. דני הוא מומחה גדול לחשמל רכב, דיאגנוסטיקה ממוחשבת ובמיוחד איתור בעיות חוסר סחיבה.

פורסם

זהו אז נראה לי שדני באמת יודע מה הבעיה יש לי קצת בעיה באגזוז שהוא קצת מקרטע וקצת סתום, אין פליטות עשן או משהו אחר חריג...

הייתי גם אצל מומחה אגזוזים בכרמיאל והוא אמר לי שאין בעייה באגזוז ושאני צריך לקנות את התוסף דלק ההוא..

בכול מקרה בוא נגיד שהוא טעה..אז מה אני צריך לעשות בקשר לזה איך מנקים את האגזוז או הסתימה וכמה זה עולה בערך??

נ.ב ביצעתי את העליות האלה שנים אם מכוניות אחרות ולא הייתה בעייה כמו זאת

פורסם

החלף אגזוז וחזור לדווח בפורום !

נר אחד של חנוכה הדלקנו(פתרנו!) כבר היום!

אין לנקות אגזוז במברשת שינים, אלא רק להחליף דוד!

חג אורים שמח

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני מכיר את איזור עיר כרמיאל, יש שם עליות ממש תלולות.

 

לדעתי אין שום בעייה ברכב, יש בעייה בציפיות הנהג מהרכב או חוסר ניסיון בנהיגה אם גיר ידני, כנראה מדובר ברכב ראשון של הבחור.

האם יצא לך לנהוג ברכב אחר דומה (1400 ידני ) באותם מקומות ?

ציין, באיזה מהירות אתה מעביר להילוך 3 בעלייה, ובאיזה מהירות מוריד לשני.

"נגמר לו הכח באמצע העלייה למרות שהרגל עושה חור ברצפה" - פירוש הדבר שאתה נמצא בהילוך גבוה מידי.

 

אה ועוד משהו - ברשימה שלך לא ראיתי , שהוחלף פילטר דלק. האם הרכב מצלצל במאמץ? וכמה קילומטר הוא עבר?

 

 

פורסם

נסעתי אם מלא מכוניות את העליות האלה וגם במכוניות אם מנוע 1400 גיר ידני ולא היה להם את הבעיות האלה ידידי היקר...

ולעיניינו האוטו עומד על 156000 וכמו שאמרתי האוטו נשמר בצורה קפדנית ע"י סבא אחד שתאמין לי אני מקנא בו איך היה לו כוח וזמן לטפל באוטו כול כך בקפדנות...

הילוך ראשון אני נוסע בערך בין 0 עד ל 20 , הילוך שני בין 20 עד ל 45 שלישי בין 45 עד ל 70 רביעי בין 70 עד ל 85 וחמישי עד הלאה...לפי רעשי המנוע אני ממש לא מושך את ההילוכים יותר מידי וגם לא מעביר מוקדם מידי לכן אני מרגיש שיש בעייה קטנה שכמו שצביקה אמר ייתכן מאוד שזה בא מהאגזוז..

פורסם

אני לא שולל כמובן, שיש ברכב שלך תקלה, אבל בעלייה תלולה לעלות להילוך שלישי ב 45 קמ"ש זה מאוד מוקדם וכמובן שהרכב בהילוך שלישי לא יסחוב, כי אתה יורד לאיזור 2000 סל"ד. יש למשוך את ההילוך השני לפחות ל 55-60 קמ"ש, ואז להעביר לשלישי. נכון, המנוע מרעיש , אבל זו הדרך לנהוג בכביש ההרי. במנוע שלך מומנט מקסימלי מתקבל ב 3000 סל"ד שהם כ 65 קמ"ש בהילוך שלישי.

המספרים שכתבת טובים לנסיעה במישור.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...