Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אצלי ברכב מותקן ה-PA-2001 שהינו זהה ל-PA-4001 אבל 2 ערוצים

הוא מגביר 2 וופרים של אלייט. מגבר מאוד איכותי וכן אני מאוד מרוצה ממנו.

לפני זה השתמשתי ברוקפורד 450.4 בגישור כדי להרים אותם וכשקניתי את הנקמיצי ההבדל

היה שמיים וארץ.

 

 

אלי

 

אז בסוף קנית מגבר 2 ערוצים :-P נכון שזה מגבר נהדר הנקמיצ'י? כמה עלה לך בסוף?

אז עם מה את מגביר את הטוויטרים? MT22 כזכור לי?

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
אז בסוף קנית מגבר 2 ערוצים :-P נכון שזה מגבר נהדר הנקמיצ'י? כמה עלה לך בסוף?

אז עם מה את מגביר את הטוויטרים? MT22 כזכור לי?

 

מנואל.

מנואל, תודה רבה על ייעוץ הקשבתי בעצתך על הנקמיצ'י, אבל בסוף בחרתי ב-2

ערוצים. שווה כל שקל גם עוצמתי ל-100 RMS וגם הרבה יותר איכותי מה450.4

את ה-MT22 השארתי על הרוקפורד, לא בגישור כמובן.

אני מקווה להגיע למפגש ותשמע גם אתה.

 

 

אלי

 

פורסם
אתה בטוח במה שאתה אומר? לגבי האמינות ?לא . אבל כרס"ן שמועתי הוא כזה חזק שמגיע גם אליי , אני מניח שאין עשן כזה כבד בלי אש

לי יש באוטו (206GTI) את הנקמיצ'י PA-1004 שהוא 4 ערוצים והוא גם חזק (יחסית) וגם איכותי.

 

הוא מגביר לי סט קומפוננט קדמי של מורל וקומפוננט אחורי של אינפיניטי קאפה.

 

יש סאונד מאוד טוב באוטו, ואיכותי יחסית לכל ה-4 מערכות הקודמות שהיו לי.כבר ע"פ המפרט שלו היה ברור לי שבתור מגבר הוא מעולה , ולא סביר שמשהו פחות מזאפקו יתן סאונד יותר טוב

 

אני דווקא שמעתי עליהם רק טוב.

הבעיה היחידה היא המחיר , אם זה מגיע ללמעלה מ3000 אזי צריך לבדוק את הזאפקו

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

תודה רבה לכם..

 

עזרתם לי מאוד להגיע להחלטה..

 

מקס :)

 

מקווה להגיע למפגש בדרום.

אלי: לשמוע ולראות.

מנואל: להגיד תודה על היעוץ.

×
×
  • תוכן חדש...