Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.:lol:

אני מתכנן לקנות את המערכת הבאה.

אלפין 9855

מורל הייברד

JL W3

וכרגע אני מחפש מגבר טוב,שיצליח להרים לי את הכל.

 

דברתי עם מנואל בפרטי מכל המגברים שנתתי לו הוא המליץ לי ללכת על

נקמיצ'י PA-2004

http://www.nakamichi.com/flash.html

 

עכשיו אני מבקש חוות דעת שלכם מה אתם אומרים על המגבר הזה??

תקציב הוא 3000 אם יש לכם הצעות אחרות.

אני מחפש מגבר 4 ערוצים.

 

תודה מקס :)

פורסם

את הדגם הזה ספציפית לא שמעתי, אולם כן לדגמים אחרים.

1. הנתונים שלו טובים, טובים מאוד אפילו.

2. לעולם לא היה חסר למגברים של נקמיצ'י מאומה.

פורסם

הבנתי אותך.

 

תודה רבה לך. :)

 

כניראה ואני הילך עליו..

 

האם יש עוד מגברים ברמה הזאת? ובמחיר הזה?

תקציב 3000

פורסם

מבחינת ספפיקציות הוא נראה מגבר מעולה עד נהדר , הבעיה היא שלנקמיצ'י יש מוניטין גרוע מבחינת האיכות (ולא בטוח שהשתנה המצב )

האם יש לך אפשרות לייבא ? ומה המחיר שדורשים על המגבר הזה ?

אם תגיד אולי אוכל לחשוב על משהו

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

להביא אותו מחו"ל לא ניראה לי סיפור ארוך מידי.

 

כמה שהוא עולה עדיין לא ביררתי,אבל מנואל אמר לי שאפשרי להביא אותו מתחת ל3000

פורסם

קשה לי להאמין שתביא אותו מתחת ל-3000

המגבר המקביל לו PA-4001 עולה במקום הכי זול 2700 שח ותאמין לי חיפשתי

ה-2004 לפי מה שהבנתי הרבה יותר יקר ממנו

 

 

 

אלי

 

פורסם
קשה לי להאמין שתביא אותו מתחת ל-3000

המגבר המקביל לו PA-4001 עולה במקום הכי זול 2700 שח ותאמין לי חיפשתי

ה-2004 לפי מה שהבנתי הרבה יותר יקר ממנו

 

 

 

אלי

 

אז אתה אומר שה-PA-4001 מותקן אצלך??

או סתם חיפשת?

 

אם כן הוא מותקן אצלך אז אתה יכול להגיד לי איך הוא?

אתה מרוצה ממנו?

פורסם

אם כן הוא מותקן אצלך אז אתה יכול להגיד לי איך הוא?

אתה מרוצה ממנו?

 

אצלי ברכב מותקן ה-PA-2001 שהינו זהה ל-PA-4001 אבל 2 ערוצים

הוא מגביר 2 וופרים של אלייט. מגבר מאוד איכותי וכן אני מאוד מרוצה ממנו.

לפני זה השתמשתי ברוקפורד 450.4 בגישור כדי להרים אותם וכשקניתי את הנקמיצי ההבדל

היה שמיים וארץ.

 

 

אלי

 

פורסם
מבחינת ספפיקציות הוא נראה מגבר מעולה עד נהדר , הבעיה היא שלנקמיצ'י יש מוניטין גרוע מבחינת האיכות (ולא בטוח שהשתנה המצב )

האם יש לך אפשרות לייבא ? ומה המחיר שדורשים על המגבר הזה ?

אם תגיד אולי אוכל לחשוב על משהו

בברכה יהודה

 

 

אתה בטוח במה שאתה אומר?

לי יש באוטו (206GTI) את הנקמיצ'י PA-1004 שהוא 4 ערוצים והוא גם חזק (יחסית) וגם איכותי.

 

הוא מגביר לי סט קומפוננט קדמי של מורל וקומפוננט אחורי של אינפיניטי קאפה.

 

יש סאונד מאוד טוב באוטו, ואיכותי יחסית לכל ה-4 מערכות הקודמות שהיו לי.

 

אני דווקא שמעתי עליהם רק טוב.

כבר אין קליאו - אין 206 GTI - ואין R750 - יש איביזה ורוצה חזרה את הסוזוקי!!!! :twisted:

פורסם

לי יש את הPA-1004 אני מאמין שהוא מגבר מצויין ששוה כל שקל שהוא עולה.הייתי יותר משמח להשמיע אותו אבל אתם עושים מפגשים בשבת וזה בעייה מבחינתי.אני מאיזור רמת גן אם אתה מעוניין לקפוץ כדי לשמוע.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
לי יש את הPA-1004 אני מאמין שהוא מגבר מצויין ששוה כל שקל שהוא עולה.הייתי יותר משמח להשמיע אותו אבל אתם עושים מפגשים בשבת וזה בעייה מבחינתי.אני מאיזור רמת גן אם אתה מעוניין לקפוץ כדי לשמוע.

 

אני מאזור ת"א.

 

אני ישמח אם זה יהיה אפשרי..

 

תודה אמיר ניהיה בקשר..

×
×
  • תוכן חדש...