Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר במיצובישי לנסר 93

הרכב עבר לפני כחודש אוברול עקב עישון של הרכב.

מאז הרכב חזר למוסך 3 פעמים בגלל שהרכב עדיין המשיך לעשן.

המוסכניק אמר לי שהוא פירק שוב את המנוע ושלח שוב את הראש לבדיקה, החליף שוב פעם את כל

הרינגים, אבל זה לא עוזר.

מה יכולה להיות הבעיה? האם יכול להיות מצב שאוברול כבר לא יעזור?

אני כבר לא יודע מה לעשות.

פורסם

 

"המוסכניק אמר לי שהוא פירק שוב את המנוע ושלח שוב את הראש לבדיקה, החליף שוב פעם את כל

הרינגים, אבל זה לא עוזר."

המוסכניק אמור היה לדעת מראש, שהחלפת רינגים אינה שיפוץ מנוע.

כמו כן היה חייב לדעת מראש,שהרינגים לא סוגרים מספיק ו/או הצילינדר אווולי.לתאר עבודה כזאת כאוברול

אינו אלא להטעות את הלקוח,(לדעתי,זאת גם הסיבה שהרבה אנשים אומרים,"אוברול לא תמיד מצליח,כדאי יותר מנוע מיבוא" בולשיט).שיפוץ מנוע טוב עדיף ללקוח באלף מונים ממנוע יבוא.

רק מי ששיפץ מנועים כמה עשרות שנים יודע את זה.

gartiy, המנוע שלך לא עבר אוברול,אלא תיקון חלקי.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

נשמח לקבל את שם המקום שאליו ניגשת .

 

בכל אופן, לא ייתכן שהמוסכניק יעשה לך עבודה ,וישאיר אותך לא לכאן ולא לכאן.

 

מהיכן אתה בארץ?

פורסם

 

"המוסכניק אמר לי שהוא פירק שוב את המנוע ושלח שוב את הראש לבדיקה, החליף שוב פעם את כל

הרינגים, אבל זה לא עוזר."

המוסכניק אמור היה לדעת מראש, שהחלפת רינגים אינה שיפוץ מנוע.

כמו כן היה חייב לדעת מראש,שהרינגים לא סוגרים מספיק ו/או הצילינדר אווולי.לתאר עבודה כזאת כאוברול

אינו אלא להטעות את הלקוח,(לדעתי,זאת גם הסיבה שהרבה אנשים אומרים,"אוברול לא תמיד מצליח,כדאי יותר מנוע מיבוא" בולשיט).שיפוץ מנוע טוב עדיף ללקוח באלף מונים ממנוע יבוא.

רק מי ששיפץ מנועים כמה עשרות שנים יודע את זה.

gartiy, המנוע שלך לא עבר אוברול,אלא תיקון חלקי.

בברכה דוד.

אז מה עושים במקרה שהצילנדר אוולי ?

פורסם

חורטים אותו ומרכיבים בוכנות אוברסייז - כלומר בקוטר גדול טיפה יותר מהמקוריות, אם מדובר במנוע אם סליווים, מחליפים אותם.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...