אתמול התחילה לי בעיית חשמל מוזרה באוטו.
שמתי לב שפתאום השעון שמראה את השעה הפסיק לעבוד, הרדיו דיסק הפסיק לעבוד והשעון של הק"מ שמראה כמה אני נוסע, זה שאפשר לאפס אותו מתי שרוצים, התאפס גם הוא.
השעון של השעה בא והולך לסרוגין, הרדיו דיסק לא עובד, וכל פעם שאני מכבה את האוטו ומניע מחדש מד הק"מ מתאפס שוב ל-0.