Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עבר קצת זמן בו האסקורט קצת הוזנחה, בגלל שרב תשומת הלב הלכה לסובארו אימפרזה STI שאני מכין למרוצי ראלי (ראו בתמונות).

דורון החל שוב להתקדם וגרם לי לנסות ולשמור על הקצב שלו (ההשקה מתוכננת להיות לשני האסקורטים יחד).

אז היום המנוע והגיר מוקמו במקומם, והתושבות עבורם נבנו.

מיד אחרי שהגברת של דורון תצא מהתנור, שלי תיכנס.

ניר אני כבר מפנטז על ההשקה שבעצם תסכם עבודה על שני היפיפיות של יותר משנתיים.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כבעל מנוע פינטו, אני מתעניין מה הולך במנוע שלך?

איזה נפח המנוע? ומאיזה רכב פורק?

 

אביחי

 

קניתי את המנוע דרך Ebay (תדפדף בשרשור אחורה ותראה). הוא פורק באנגליה מפורד סיירה 88, ועבר שיפוץ (גם זה בשרשור).

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

אני מתנצל :)

הייתי בטוח שעברתי עליו, כנראה שבילבלתי בין השירשור שלך לבין שירשור אחר.

 

למה לא לשים מנוע פינטו 2 ליטר שהוא יותר חזק, ונראה בדיוק כמו פינטו 1.6 (לגבי רישוי אפשר לעשות הכל, המבין יבין)?

 

אגב,

ההנדברייק ההידרואלי, אפשר לקבל עליו יותר פרטים כולל עלויות?

 

 

אהבתי את הכיוון שלך, מאוד.

בהצלחה.

 

אביחי

פורסם

ההנדברק ההידראולי מקובל במכוניות ראלי - בסובארו שלי מותקן כזה (אתה מוזמן לבוא לראות).

גם אותו קניתי ב - eBay (אנגליה) במחיר של כ - 100 פאונד. כמעט באופן קבוע מוצע כזה למכירה ב eBay.

צריך אח"כ להעביר צנרת אותה ניתן להשיג בארץ.

אם תוסיף לזה הובלה ומיסים, מגיעים לסכום ממש לא זול.

21082008254.jpg

21082008256.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

אולי זה ישמע סוטה, אבל הבלם יד מצליח לגרות אותי. :lol:

מה אופן החיבור שלו לברקסים האחוריים? (במדוייק).

ומה הסכום הכולל +- ?

 

ותודה על ההזמנה, אשתדל לממש אותה בהזדמנות.

 

אביחי

פורסם

בלם היד הוא בעצם בוכנה הידראולית עם פתח כניסה ופתח יציאה לשמן, שמאפשרת זרימת שמן חופשית דרכה, מהכניסה דרך היציאה.

בהפעלתה באמצעות הידית היא דוחפת שמן דרך פתח היציאה. וזהו בעצם.

מחברים אותה על קו מערכת הבלמים שהולך אחורנית. בבלימה רגילה באמצעות הרגל, השמן עובר חופשי דרך בוכנת בלם היד וארבעת הבלמים פועלים. בהפעלת בלם היד, נדחף שמן רק לאחור ולכן רק שני הבלמים האחוריים פועלים.

ישנו זיז שמחזיק את הידית מתוחה בחניית הרכב.

עכשיו לגבי המחיר: בבדיקה שערכתי לא מזמן, המחיר למערכת קומפלט כולל החלפת כל הצנרת בצנור מחוזק עם ציפוי מסוכך, כל הניפלים ועלויות יבוא הידית, הוא בסדר גודל של 4,000 ש"ח + מע"מ. המחיר משוער וכולל את עבודת ההרכבה על הרכב.

 

אני לא יודע מהי הסיבה שבגללה אתה רוצה בלם יד הידראולי אבל אני רוצה אותו משתי סיבות:

  1. הדבר מאפשר להרכיב על הסרן האחורי באסקורט, קליפרים וצלחות בלם קדמיים של פורד אסקורט Mk3 (אריקה), כך שאתה לא מסתבך עם בלם היד (בלם היד ב - Mk3, הוא מאחור).
  2. אני מתכוון להשתתף עם האסקורט בתחרויות דריפטינג ולכן חשוב לי בלם יד חזק במיוחד.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

ניר,

הרבה תודה על הפירוט.

 

הסיבה שאני רוצה הנדברייק הידרואלי, היא גם למטרות דריפטינג.

אני על סרן אחורי עם בלמי דיסק, והנעילה שלו לא "איי איי".

 

על צמיג חם-רותח, אחרי משהו כמו 5 דקות של נסיעה על הצד נון-סטופ, זה לא בעיה. מתקבלת נעילה מלאה בכל מהירות, גם בשלושת רבעי הסקאלה.

(הסקאלה שלי נגמרת ב-90 קמ"ש, למבוהלים או לשוטרים בפורום.)

 

אני אשמח לראות אותך על הצד,

 

אביחי

פורסם

מחזק את אביחי.

מקווה גם לראות אותך איתנו בקרוב מאוד.

 

ותודה גם על הפירוט במקרה אני ואביחי מתעניינים ביחד על הבלם יד.

A.R.T Performance

פורסם

לפי דעתי מדובר במשאבת בלם רגילה שבמקום מיכל הזנה לנוזל בלמים היא מחוברת למעגל הבילמה האחורי.

לכן לא נראה לי מסובך מידיי לייצר את המנגנון הזה בייצור עצמי.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

מחכה לראות את הדבר הכי קרוב לחלום שלי

נוסע כבר...וגם נותן ביצועים על הצד ! :twisted:

 

מצפה כבר להשקה של שניהם

ומחכה לצלם אותכם על הצד !

 

8) ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

פשוט מדהים !מ-ד-ה-י-ם!

 

ממש קנאה, עם הילד שלי בטוח אעשה כזה פרוייקט(וואי עוד כמה זמן....)שוב-מדהים! מת כבר לראות אותה.!

 

אין-מילים.

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם
לפי דעתי מדובר במשאבת בלם רגילה שבמקום מיכל הזנה לנוזל בלמים היא מחוברת למעגל הבילמה האחורי.

לכן לא נראה לי מסובך מידיי לייצר את המנגנון הזה בייצור עצמי.

אפשר לנסות להתאים מש' קלאץ עליונה.

פורסם

אני עדיין מחפש ורוצה להחליף את המתלים הקדמיים של האסקורט שלי (Mk1), למתלים של Escort Mk2 (ברנדה).

חשוב לי להדגיש: קוטר צלחות הבלם צריך להיות 250 ממ'. זה מה שאני צריך.

 

הטל' שלי: 052-8372844

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...