Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפוץ ושדרוג אסקורט Mk1


AutoCool
שימו לב! השרשור הזה בן 1673 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למה להפריד את הסטייג ה2 ולא לעשות אותו עכשיו כשהמנוע מפורק לגורמים?

 

אני לא חושב שראוי ונכון להוציא 180 כ"ס מהמנוע ולא לחזק מכלולים נוספים כמו: בלמים, דיפ' אחורי עם LSD וכד'.

ולכן, צעד אחר צעד.

כמו שכבר כתבתי כאן בשרשור, לבנות רפליקה משופרת זהו עיסוק מתמשך, ובעיקר פורד אסקורט שבתחום השיפורים השמיים הם הגבול. זוהי גם הסיבה ש"הלכתי" על פורד אסקורט.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ידוע לי על ההשלכות כתוצאה משיפור המנוע,

אך עדיין עם בוכנות מוגדלות הספק המנוע לא יגדל בצורה משמעותית,

אז למה לא לחרוט ולהרכיב אותן? להחליף ראש בלבד זה כבר הרבה יותר קל\מהיר.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידוע לי על ההשלכות כתוצאה משיפור המנוע,

אך עדיין עם בוכנות מוגדלות הספק המנוע לא יגדל בצורה משמעותית,

אז למה לא לחרוט ולהרכיב אותן? להחליף ראש בלבד זה כבר הרבה יותר קל\מהיר.

 

אין לי סבלנות כעת לחכות לבוכנות שיגיעו מחו"ל.

חוץ מזה, אני רוצה לסיים את השיפוץ ואח"כ להתחיל בשיפורים.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר אהבתי את הפולריטאן.

האם הכנסת כבר את הנעילה?

והאם מייצרים קיטים להסבה לבלמי דיסק באפטר מארקט

 

לא. נעילה עדיין אין לי. אני מתחיל עם רכב כמעט סטנדרתי ובהמשך נשפר צעד אחר צעד.

ובנוגע לבלמים, ניתן להתאים ב Mk1 מאחור קליפרים ודיסקים קדמיי של אסקורט Mk3 (אריקה).

קיימת בעיה עם בלם היד. הפתרון לזה, מערכת בלם יד הידראולית (ראה בתמונה).

10.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר, היתה לך פעם (אם אני לא טועה) סיירה קוזוורת שהיתה משתתפת במירוצים?

אם כן מה קורה איתה עכשו?

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את כל הדיון בריתוק !! פשוט פרוייקט מרשים ומבורך. אחת המכוניות שאני מעריץ מהתקופה ההיא ויהיה נחמד לראות סוף סוף MK1 בגרסאת ראלי מנופחת על הכביש בארץ..

כל הכבוד על ההשקעה והרצינות בשיפוץ. אני ממש מעריץ אתכם ואת פועלכם ואולי אני אצטרף אליכם עוד כמה שנים עם פרוייקט משלי אחרי שאני אסיים את הלימודים..

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר, היתה לך פעם (אם אני לא טועה) סיירה קוזוורת שהיתה משתתפת במירוצים?

אם כן מה קורה איתה עכשו?

 

כן. לצערי הסיירה נלקחה ממני ופורקה לעזאזל. יכולתי להשתמש בהרבה רכיבים שלה שבאו בעצם מאסקורט.

Ford Sierra - 04.jpg

Ford Sierra - 06.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי ניר

תגיד אתה מכיר במיקרה את הרכב הזה ?

1.jpg

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי ניר

תגיד אתה מכיר במיקרה את הרכב הזה ?

 

כן. בחור הולנדי בשם אאוקה יונגבולד, שהתחתן עם ישראלית וחי בארץ כמה שנים, עבד כמכונאי במוסך ביהוד והיה המכונאי שלי במרוצים.

הוא בנה לעצמו את האסקורט הזו (אני מדבר על שנות ה - 80).

לאחר שהתגרש, הוא מכר את האסקורט לזיו פרבר (שהתחרה גם הוא באשקלון עם פיאסטה) וחזר להולנד.

כיצד האסקורט התגלגלה הלאה? אני לא יודע ....

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו שכב שנים במושב גימזו, חשבתי בעבר הרחוק לקנות אותו, לא ידעתי מה יש מתחת למכסה מנוע, חשבתי שיש לה סתם מדבקות כאילו מרוצים, האוטו ניקנה ע"י בחור ערבי מהשומרון התגלגל לבחור מישוב ליד ובסוף נימכר לבחור מהרצליה שקנה ממני את האסקורט 2 דלתות שהיתה לי והוא מנפח אותה ומעביר את המכלולים אליה,

אני צריך לקפוץ אליו לראות את ההתקדמות ומתי שיהיו תמונות אני אפרסם.

עשיתי על האוטו סיבוב כשהוא היה במצב ממש גרוע והוא נוסע כמו טיל, מעניין איך הוא נוסע כשהוא במצב טוב ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1673 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...