Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה להפריד את הסטייג ה2 ולא לעשות אותו עכשיו כשהמנוע מפורק לגורמים?

 

אני לא חושב שראוי ונכון להוציא 180 כ"ס מהמנוע ולא לחזק מכלולים נוספים כמו: בלמים, דיפ' אחורי עם LSD וכד'.

ולכן, צעד אחר צעד.

כמו שכבר כתבתי כאן בשרשור, לבנות רפליקה משופרת זהו עיסוק מתמשך, ובעיקר פורד אסקורט שבתחום השיפורים השמיים הם הגבול. זוהי גם הסיבה ש"הלכתי" על פורד אסקורט.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ידוע לי על ההשלכות כתוצאה משיפור המנוע,

אך עדיין עם בוכנות מוגדלות הספק המנוע לא יגדל בצורה משמעותית,

אז למה לא לחרוט ולהרכיב אותן? להחליף ראש בלבד זה כבר הרבה יותר קל\מהיר.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
ידוע לי על ההשלכות כתוצאה משיפור המנוע,

אך עדיין עם בוכנות מוגדלות הספק המנוע לא יגדל בצורה משמעותית,

אז למה לא לחרוט ולהרכיב אותן? להחליף ראש בלבד זה כבר הרבה יותר קל\מהיר.

 

אין לי סבלנות כעת לחכות לבוכנות שיגיעו מחו"ל.

חוץ מזה, אני רוצה לסיים את השיפוץ ואח"כ להתחיל בשיפורים.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

ניר אהבתי את הפולריטאן.

האם הכנסת כבר את הנעילה?

והאם מייצרים קיטים להסבה לבלמי דיסק באפטר מארקט

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
ניר אהבתי את הפולריטאן.

האם הכנסת כבר את הנעילה?

והאם מייצרים קיטים להסבה לבלמי דיסק באפטר מארקט

 

לא. נעילה עדיין אין לי. אני מתחיל עם רכב כמעט סטנדרתי ובהמשך נשפר צעד אחר צעד.

ובנוגע לבלמים, ניתן להתאים ב Mk1 מאחור קליפרים ודיסקים קדמיי של אסקורט Mk3 (אריקה).

קיימת בעיה עם בלם היד. הפתרון לזה, מערכת בלם יד הידראולית (ראה בתמונה).

10.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

ניר, היתה לך פעם (אם אני לא טועה) סיירה קוזוורת שהיתה משתתפת במירוצים?

אם כן מה קורה איתה עכשו?

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

קראתי את כל הדיון בריתוק !! פשוט פרוייקט מרשים ומבורך. אחת המכוניות שאני מעריץ מהתקופה ההיא ויהיה נחמד לראות סוף סוף MK1 בגרסאת ראלי מנופחת על הכביש בארץ..

כל הכבוד על ההשקעה והרצינות בשיפוץ. אני ממש מעריץ אתכם ואת פועלכם ואולי אני אצטרף אליכם עוד כמה שנים עם פרוייקט משלי אחרי שאני אסיים את הלימודים..

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם
ניר, היתה לך פעם (אם אני לא טועה) סיירה קוזוורת שהיתה משתתפת במירוצים?

אם כן מה קורה איתה עכשו?

 

כן. לצערי הסיירה נלקחה ממני ופורקה לעזאזל. יכולתי להשתמש בהרבה רכיבים שלה שבאו בעצם מאסקורט.

Ford Sierra - 04.jpg

Ford Sierra - 06.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

היי ניר

תגיד אתה מכיר במיקרה את הרכב הזה ?

1.jpg

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

יכול להיות שזאת ההיא עם הקרב' הכפולים , שנמכרה לפני כמה שנים בסכום זעום? ( כמה ביקשו עליו אז? 1.5K? )

פורסם
היי ניר

תגיד אתה מכיר במיקרה את הרכב הזה ?

 

כן. בחור הולנדי בשם אאוקה יונגבולד, שהתחתן עם ישראלית וחי בארץ כמה שנים, עבד כמכונאי במוסך ביהוד והיה המכונאי שלי במרוצים.

הוא בנה לעצמו את האסקורט הזו (אני מדבר על שנות ה - 80).

לאחר שהתגרש, הוא מכר את האסקורט לזיו פרבר (שהתחרה גם הוא באשקלון עם פיאסטה) וחזר להולנד.

כיצד האסקורט התגלגלה הלאה? אני לא יודע ....

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

האוטו שכב שנים במושב גימזו, חשבתי בעבר הרחוק לקנות אותו, לא ידעתי מה יש מתחת למכסה מנוע, חשבתי שיש לה סתם מדבקות כאילו מרוצים, האוטו ניקנה ע"י בחור ערבי מהשומרון התגלגל לבחור מישוב ליד ובסוף נימכר לבחור מהרצליה שקנה ממני את האסקורט 2 דלתות שהיתה לי והוא מנפח אותה ומעביר את המכלולים אליה,

אני צריך לקפוץ אליו לראות את ההתקדמות ומתי שיהיו תמונות אני אפרסם.

עשיתי על האוטו סיבוב כשהוא היה במצב ממש גרוע והוא נוסע כמו טיל, מעניין איך הוא נוסע כשהוא במצב טוב ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.


×
×
  • תוכן חדש...