Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אך כמה אני מחכה כבר

לראות אותה מושלמת...!

 

 

ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תשמע חביבי...

 

זה מהמם

כל הכבוד.

 

רציתי לשאול:

באחת התמונות נראה כי אתה משתמש עם דיסק ניקוי,

האם זה מחליף ניקוי חול?

כמו כן האם תוכל להעלות תמונה של העגלה שעליו יושב הרכב?

חשוב לי לראות את נקודות העיגון.

 

תמונות יפות והפרויקט עוד יותר.

בהצלחה.

 

ירון מאיר

פורסם

ירון היי ,

 

כל דבר שיחשוף את המתכת ושישאיר אותה בצבע הטבעי ולא גונב מעובי המתכת(דיסק השחזה למשל) יכול להחליף ניקוי חול לדוגמה דיסק עם מברשת פלדה(יש להתמגן המברשת מעיפה שבבים מתכת ).

 

את העגלה מעגנים מחלק האחורי בחור של העלה ובקדמי יש בשלדה חור שמתאים.

 

אגב דורון יש מתקן כזה שראיתי שאפשר לסובב את האוטו כמו בגריל ולעבוד על חלקו התחתי ,מעגנים לנקודות חיבור של הטמבון.

 

 

ביי אבי.

בברכה אבי.

אסקורט MK1 בתהליך שיפוץ כאן

כל מידע על חלק למכירה\נטוש לאסקורט יתקבל בברכה.

פורסם
ירון היי ,

 

כל דבר שיחשוף את המתכת ושישאיר אותה בצבע הטבעי ולא גונב מעובי המתכת(דיסק השחזה למשל) יכול להחליף ניקוי חול לדוגמה דיסק עם מברשת פלדה(יש להתמגן המברשת מעיפה שבבים מתכת ).

 

את העגלה מעגנים מחלק האחורי בחור של העלה ובקדמי יש בשלדה חור שמתאים.

 

אגב דורון יש מתקן כזה שראיתי שאפשר לסובב את האוטו כמו בגריל ולעבוד על חלקו התחתי ,מעגנים לנקודות חיבור של הטמבון.

 

 

ביי אבי.

 

כן אני מכיר ועובד על זה כתוספת לעגלה שכבר בניתי רואים אותה בשירשור של ניר (אני לא יודע איך מעברים קישור)

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
כן אני מכיר ועובד על זה כתוספת לעגלה שכבר בניתי רואים אותה בשירשור של ניר (אני לא יודע איך מעברים קישור)

אופס עשיתי סלט בין השירשורים של ניר ושלך אבי. הכוונה היא שלעגלה שכבר בניתי ומופיעה בשירשור הזה יהיה תוספת לאפשרות סיבוב הרכב ב-360 מעלות, נקודות האחיזה הן כמו שאבי ציין .יש כמה אפשרויות חיבור בקורות התחתית של הגוף, כמעט בכל רכב הקורות האלו קיימות שבהן מספר חורים "עוברים" שניתן לעגון את הרכב.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

לפי מה שראיתי (לפחות אצלי בברנדה) ישנו בפח (הפאנל)הקידמי מספר חורים אבל נראה לי כי זה עדין מידי.

התוכל לצלם את החורים שאתה מיתכוון?

 

אודה

 

ירון מאיר

פורסם
לפי מה שראיתי (לפחות אצלי בברנדה) ישנו בפח (הפאנל)הקידמי מספר חורים אבל נראה לי כי זה עדין מידי.

התוכל לצלם את החורים שאתה מיתכוון?

 

אודה

 

ירון מאיר

ירון קצת בעיה המצלמה שלי בשביתה אבל שים לב לתמונה בשירשור רואים שם איך העגלה מחוברת לבודי בחלק האחורי, בחלק הקדמי יש את אותה נקודת חיבור מתחת לרכב ולא בחזית.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

אצלי אין בעיה במצלמה :-D

הנה עוד כמה תמונות כדי שתראו את עיגון הבודי לעגלה.

image233.jpg

image236.jpg

image238.jpg

image241.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

אוקיי תודה על התמונות.

זה עגלה שאתה בנית?

היא יציבה וניתן לשנע את הרכב בקלות ללא תנודות מפחידות?

אני פשוט לא יודע אבל נראה שהבורג מחזיק את רבע ממשקל הרכב .

האם זה בטיחותי מספיק?

מה משקל הבודי לבד?

 

ירון מאיר

פורסם
אוקיי תודה על התמונות.

זה עגלה שאתה בנית? כן

היא יציבה וניתן לשנע את הרכב בקלות ללא תנודות מפחידות? כן

אני פשוט לא יודע אבל נראה שהבורג מחזיק את רבע ממשקל הרכב .

האם זה בטיחותי מספיק? כן

מה משקל הבודי לבד? 4 אנשים אחד בכל פינה מרימים את הגוף בקלות

 

ירון מאיר

העגלה מתוכננת לשאת 300 ק"ג בכל פינה יחד 1200 קילו, הרכב שוקל פחות מטון כאשר המנוע הגיר המושבים ועוד ועוד בפנים אני חושב שהתשובה ברורה.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

אגב, יש לי תבניות של הכנפיים המנופחות (מפיברגלס) לאסקורט Mk1 שתי דלתות, כך שניתן להזמין ממני.

המחיר ליח' 200 ש"ח, כלומר לסט 800 ש"ח (לפני מע"מ).

דורון איצקוביץ ישמח להתקין אותם על הרכב. המחיר בהתאם למצב הכנפיים המקוריות של הרכב.

ניתן לסגור גם על עיסקה הכוללת צבע.

DSCF0173.jpg

DSCF0174.jpg

image244.jpg

Ford Escort BDA 002.jpg

Escort 01.jpg

Escort 02.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

שלום .

קודם כול כול הכבוד לפרויקט ואיחולי הצלחה!!!

אבל שים לב ! העגלה חלשה מסוכנת לא יציבה ובחיים לא תחזיק בעומס של הרכב + המיכלולים.

היא בנויה ברשלנות בחובבנות ולא בטוחה לחלוטין. כמו כן, הגלגלים המצחיקים האלה לא יחזיקו כלום וגם כך יהיה קשה לנייד את הרכב כי הגלגלים קטנים מידי וכל בגרגיר הכי קטן העגלה תתקע.

עצתי דבר ראשון לך - תבנה עגלה מסיבית ובטיחותית עם גלגלים גדולים ועם מיסבים.

שתבין, אני בניתי לי עגלה לרנו שלי עם הגלגלים הרציניים ביותר. אחרי הרכבת המיכלולים לא ניתן היה להזיז כמעט את הרכב.

תמונות מצורפות. שים לב למבנה המיסגרת .

 

 

בברכה בני ל.

CIMG1984.JPG

CIMG1985.JPG

CIMG1987.JPG

CIMG1988.JPG

CIMG1996.JPG

CIMG2000.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

וכמובן המשך תמונות.

אחרי שתראה את התמונות אולי תבין למה המיסגרת שבניתם רעועה ומסוכנת.

 

בברכה בני ל.

CIMG3398.JPG

CIMG3404.JPG

CIMG3408.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
אגב, יש לי תבניות של הכנפיים המנופחות (מפיברגלס) לאסקורט Mk1 שתי דלתות, כך שניתן להזמין ממני.

המחיר ליח' 200 ש"ח, כלומר לסט 800 ש"ח (לפני מע"מ).

 

ניר, יש אפשרות למצוא כנפיים מנופחות עדינות יותר מהנוכחיות לאופל GT שלי?


×
×
  • תוכן חדש...