Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רתגת אלקטרונית עם ידית טיג ובלון זה טיג "טיפש".

בזמנו חבר בירר את הנושא וזה יצא די לא כלכלי, עדיף לחסוך ולקנות את הדבר האמיתי.

רתכות הטיג היעודיות עולות הרבה כסף ומכילות המון אופקציות ובקרות שונות.

המקצוענית משתמשים במיג למודלינג כלומר הצבת החלקים במקומם , משום שזקוקים רק ליד אחת ופיקים יתבצעו ללא קושי (הידבקות למשל ).

זה הריתוך הכי יעיל כסף/זמן/כמות ריתוך/מהירות ריתוך.

 

בהצלחה בהמשך השיפוץ.

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לחבר

עצה קטנה

מכיון שלא השתמשת בבוסטיק הדבקה כדי להדביק את הכנפונים אלא רק בברגי פח ממליץ לאחר שכבת יסוד בין הכנף המקורית לכנפון הפיבר יישום ספריי פוליאוריטן מוקצף אשר לו תכונות הדבקה ומילוי מעולות ויתן חיזוק נוסף לכנפון הפיבר מצידו השני ,וכל זאת כדי למנוע את פיצוצי החומר בין כנף הפיבר למקורית ,

אפשר חצי גובה הכנפון או כולו ,אבל רק לאחר יסוד

יגאל

פורסם
לחבר

עצה קטנה

מכיון שלא השתמשת בבוסטיק הדבקה כדי להדביק את הכנפונים אלא רק בברגי פח ממליץ לאחר שכבת יסוד בין הכנף המקורית לכנפון הפיבר יישום ספריי פוליאוריטן מוקצף אשר לו תכונות הדבקה ומילוי מעולות ויתן חיזוק נוסף לכנפון הפיבר מצידו השני ,וכל זאת כדי למנוע את פיצוצי החומר בין כנף הפיבר למקורית ,

אפשר חצי גובה הכנפון או כולו ,אבל רק לאחר יסוד

יגאל

ראשית תודה

הכנפון לא חובר עם ברגי פח....הוא חובר בשיטה אחרת אך תרשה לי לשמור שיטה זו כסוד מקצועי:roll: לגבי פוליאוריטן מוקצף החומר טוב אך כאשר אין לו תבנית או מקום מוגבל החומר מתפשט ללא שליטה. הכנפון אינו יושב על הכנף אלה במקומו.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

דורון היי.

 

 

איך חיברתם חזרה את הכונס אויר של מערכת החימום ?האם גם בשיטה הסודית אם שריתכת אותו חזרה ,אני מתלבט אם להשאיר חורים ולאחר הצבע לחבר אותו עם בוסטיק והשיטה הסודית.

 

 

בברכה אבי.

בברכה אבי.

אסקורט MK1 בתהליך שיפוץ כאן

כל מידע על חלק למכירה\נטוש לאסקורט יתקבל בברכה.

פורסם

הי אבי מה שלומך

קודם כל מה זה בוסטיק (יכול להיות שאני מכיר את זה בשם אחר) לגבי הכונס בגלל שהאזור בעייתי מבחינת הצטברות לכלוך וכתוצאה מכך סתימת ניכוזים חיברתי את הכונס בחזרה עם ברגים כאשר בין שני החלקים יש אטם כמו שמשתמשים בתעלות מזוג אויר תעשיתי כך ניתן לפרק מתי שרוצים.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

דורון בוסטיק זה חומר על בסיס פוליאוריטני למריחה בין מתכות לא יוצר חלודה להבדיל מסיליקון ,מתאים גם לשימוש במרזבים של האוטו ,נדמה לי בשפת הפחחים דומדום .

 

 

אגב אני עוקב אחר השרשור ונהנה מאוד, אתם עושים עבודה יפה .

 

 

ביי אבי.

בברכה אבי.

אסקורט MK1 בתהליך שיפוץ כאן

כל מידע על חלק למכירה\נטוש לאסקורט יתקבל בברכה.

פורסם

אבי תודה

העבודה שאתה עושה מרשימה ביותר,

אני משתמש בחומר דומה לסיליקון של חברת סיקפלקס המיועד למתכת אינו תוקף אותה ומאוד נח לעבודה

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עוד תמונה כדי לשתף אותכם בהתקדמות בשפוץ האסקורט.

שימו לב להתקן שדורון בנה כדי שניתן יהיה לנייד את הבודי.

 

באותה הזדמנות אני מצרף תמונה של אסקורט מדהימה - כזו פחות או יותר שלי תהיה ....

image240.jpg

Ford_Escort_Mk1_Rallye_01.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם
עוד תמונה כדי לשתף אותכם בהתקדמות בשפוץ האסקורט.

שימו לב להתקן שדורון בנה כדי שניתן יהיה לנייד את הבודי.

 

באותה הזדמנות אני מצרף תמונה של אסקורט מדהימה - כזו פחות או יותר שלי תהיה ....

ניר הרכב ללא פגושים נראה מרשים ביותר

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
ראשית תודה

הכנפון לא חובר עם ברגי פח....הוא חובר בשיטה אחרת אך תרשה לי לשמור שיטה זו כסוד מקצועי:roll: לגבי פוליאוריטן מוקצף החומר טוב אך כאשר אין לו תבנית או מקום מוגבל החומר מתפשט ללא שליטה. הכנפון אינו יושב על הכנף אלה במקומו.

 

 

שלום.

אהבתי את התגובה שלך!!!

תרשה לי להביע את דעתי בנידון!

אמנם אתה עושה עבודה יפה ומרשימה, ואני מאחל לך הכי טוב שבעולם, אבל!!!

הסיגנון הזה של סוד מיקצועי מתאים לבעלי מיקצוע שכבר עברו מהעולם הזה. לא שמענין אותי איך חיברת את הכנפונים,

מבחינתי גם רוק זה טוב, אבל התגובה שלך היא מיושנת ודוחה, ומוציאה את החשק לאנשים ובעלי מיקצוע לעזור גם בפורום.

מהיום אני על כל שאלה טכנית אסביר שזה סוד מיקצועי, איך זה? :bad-word:

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני למה אתה מתעצבן?

הוא פשוט נמנע מלהגיד שהוא חיבר אותו עם ניטים :wink:

 

אבל ברצינות, יש משהו במה שבני אומר. אנחנו כאן כדי לשתף ללמד וללמוד, לא? :roll:

פורסם

בני יש משהו במה שאתה אומר אבל יש לאנשי מקצוע דברים המייחדים אותם ואולי הם פשוטים מאוד אך עושים את העבודה הרבה יותר טובה/קלה/מהירה.

זה בא עם הנסיון ועל זה משלמים.

אם מישהו בוחר שלא לגלות שלא יגלה.

אם כותרת השירשור הייתה HOW TO או GUIDE אתה צודק 100%.

אבל היא לא לכן זה לשיקול דעתו של הכותב.

בפורום טכני כמו JEEPOLOG למשל זה לא מקובל , אבל זה פורום אספנות ולא פורום טכני.

פורסם
שלום.

אהבתי את התגובה שלך!!!

תרשה לי להביע את דעתי בנידון!

אמנם אתה עושה עבודה יפה ומרשימה, ואני מאחל לך הכי טוב שבעולם, אבל!!!

הסיגנון הזה של סוד מיקצועי מתאים לבעלי מיקצוע שכבר עברו מהעולם הזה. לא שמענין אותי איך חיברת את הכנפונים,

מבחינתי גם רוק זה טוב, אבל התגובה שלך היא מיושנת ודוחה, ומוציאה את החשק לאנשים ובעלי מיקצוע לעזור גם בפורום.

מהיום אני על כל שאלה טכנית אסביר שזה סוד מיקצועי, איך זה? :bad-word:

 

 

בברכה בני ל.

בני לפי הסימלון שלך אני מבין שאתה מתפרנס מהעיסוק לא רק כתחביב יש עוד כמה כאלו , לעינין "הסודיות" אז כן יש לי כמה פטנטים שאני שומר לעצמי ולמי שפונה אלי בהודעה פרטית כמו שכבר פנו בעבר.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,


×
×
  • תוכן חדש...