Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואו יפה מאוד,אתם מתכוונים להתקין גם את הפנסי ערפל האלו?

 

הזמנתי כאלו לGT עם הכיתוב "HELLA" מאיביי אבל המשלוח אבד או משהו בדרך.

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יקח קצת זמן עד שנגיע לפנסי הערפל.

כשיגיע הזמן נחליט (כנראה שכן ...:-D ).

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

וקנינו גם קצת "שטויות":

מוטות למגבים.

אור מספר אחורי.

ומגיני שמש (שחורים, של אסקורט מקסיקו).

 

וגם דברים חשובים כמו:

חיזוקי כנפיים (ימין ושמאל).

הנדברייק הידראולי (מאפשר להרכיב מאחור דיסקים וקליפרים של אריקה, ללא כבל לבלם-יד).

וגם מושב נהג ספורטיבי.

7.jpg

8.jpg

9.jpg

12.1.jpg

10.jpg

19.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

כל הכבוד פשוט מדהים.

 

 

עכשיו אני יכול להוכיח לחברים שאני לא היחידי שבחר לשפץ אסקורט,(יעני לא הדפוק היחידי :wink: ).

 

 

בהצלחה אבי.

בברכה אבי.

אסקורט MK1 בתהליך שיפוץ כאן

כל מידע על חלק למכירה\נטוש לאסקורט יתקבל בברכה.

פורסם

אני גם כן מחכה לרגע שאני יוכל לנהוג על האסקורט הזאת, למרות האיומים הרבים מצד אחי איל שאני לא ינהג על האוטו הזה, :x

DHS Racing Team

פורסם

כיף לראות השקעה מיקצועית כל הכבוד.ברשותי רכב זהה זה עושה לי תאבון

סובלנות תמיד משתלמת.לכול התחלה יש סוף.

פורסם

ריקבון במשקוף דלת ימין - והנה תוצאות הפעילות של סופ"ש האחרון ....

P1050696.JPG

P1060174.JPG

P1060175.JPG

P1060331.JPG

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם
האם יותקן ברכב כלוב התהפכות או אביזר דומה ?

 

לא גרשון. הכוונה שהרכב יהיה חוקי לכביש עם רשיונות וכו'.

אולי (תלוי איך יתפתח הספורט המוטורי בארץ) ירשו בעתיד התקנת כלוב ברכב בעל רישוי כדין, אז מיד אתקין באסקורט.

בינתיים הרכב מיועד להיות משאבת אדרנלין וכיף ואולי הוא גם יהיה מתאים לג'ימקאנה ולתחרויות דריפט.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם
איזה קטע! באסקורט הצהובה שלי (זצ"ל) המספר גם היה מתחיל ב-374! איזו שנה שלכם? והאם היא "אנגליה-מקורית" (כמו שהייתה שלי), או תוצרת הארץ? -מעניין!

גם שלי (זצ"ל) הייתה מיובאת מגרמניה והמספר היה 374-001 -באמת מעניין8)

שלי הייתה לבנה RS2000 :twisted:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון בשלבי השיפוץ וההתקדמות מסופ"ש זה:

א) המנוע והגיר נשלפו החוצה.

ב) החל הטיפול בריקבון בתחתית תא מערכת החימום.

P1060436.JPG

P1060438.JPG

P1060439.JPG

P1060460.JPG

P1060463.JPG

P1060464.JPG

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

כל הכבוד .

 

מעניין איך בכל האסקורטים הנקודות הרקובות באותם מקומות.

 

 

ישר כח חברים .

 

 

אבי.

בברכה אבי.

אסקורט MK1 בתהליך שיפוץ כאן

כל מידע על חלק למכירה\נטוש לאסקורט יתקבל בברכה.

פורסם

זה לא מעניין- זה ניקרא, לפחות ככה אני קורא לזה: "מחלת דגם"! לכל אוטו יש מחלות משלו, ובאסקורטים MK1 זה ככה, בברנדות למשל- יש סדק טיפוסי בחלקם העליון של הקורות החלון האחורי, בסוברו 80-84 יש חורים קבועים מאחורי החלון האחורי מתחת לקורות, לפיירמונטים (לפחות ממה שראיתי)- חלודה וחורים מסביב לגג בקצוותיו... אין מה לעשות- אפשר רק להילחם בזה.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

זקוק לעזרתכם ...

היכן לעזאזל מוטבע מס' המנוע (אסקורט Mk1, בנפח 1,300 סמ"ק)?

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...