Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל רכב ניתן לנפח/לעצב כמעט כל חלק עם פיברגלס כנפיים ,מכסה מנוע, פנים הרכב

אוסף ביתי :-)קפריס הרטופ1966,מנוע V8 8)טנדר GMC אפא'צ 1964 מנוע V8 :-P רכבים בבניה ואיבזור לאחרים.

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ניר, יש אפשרות למצוא כנפיים מנופחות עדינות יותר מהנוכחיות לאופל GT שלי?

 

למה??? אל תיגע, רוב הסיכוי שרק תקלקל, ה-GT אינה צריכה התערבות נוספת היא יפה ככה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
שלום .

קודם כול כול הכבוד לפרויקט ואיחולי הצלחה!!!

אבל שים לב ! העגלה חלשה מסוכנת לא יציבה ובחיים לא תחזיק בעומס של הרכב + המיכלולים.

היא בנויה ברשלנות בחובבנות ולא בטוחה לחלוטין. כמו כן, הגלגלים המצחיקים האלה לא יחזיקו כלום וגם כך יהיה קשה לנייד את הרכב כי הגלגלים קטנים מידי וכל בגרגיר הכי קטן העגלה תתקע.

עצתי דבר ראשון לך - תבנה עגלה מסיבית ובטיחותית עם גלגלים גדולים ועם מיסבים.

שתבין, אני בניתי לי עגלה לרנו שלי עם הגלגלים הרציניים ביותר. אחרי הרכבת המיכלולים לא ניתן היה להזיז כמעט את הרכב.

תמונות מצורפות. שים לב למבנה המיסגרת .

 

 

בברכה בני ל.

בני שלום אנחנו לא מכירים אבל אולי נפגש פעם

אני ממש לא יודע איך הגעת למסקנה שהעגלה בנויה באופן חובבני. אם זה ממספר תמונות אז.... דבר שני העגלה תוכננה לעבודות פחחות ללא מיכלולים כמו שכתבתי קודם. העגלה בנויה אוניברסלית להתאמה לכל רכב ארופאי ללא מכלולים וגלגלים ולא לרכב אחד. עד כמה שאני הצלחתי להבין מהתמונות שלך העגלה שאתה בנית מיועדת לדבר אחר לגמרי, והוא לשנע את הרכב לכל כיוון במוסך כאשר כל המכלולים על. אני מאמין שניסיונך רב ואתה יודע שרכב ארופאי ללא מיכלולים בקושי עובר את ה-800 קילו. בכל מיקרה, העגלה שאני בניתי תוכננה הנדסית לשאת משקל של 1200. אתה מוזמן בכל עת לבוא להיתרשם.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
אתה מוכר תבניות או כנפיים מוכנות מפיברגלאס ?

 

הא, אני מצטער באמת לא ברור מה אני מוכר.

אני מוכר את הכנפיים !

 

ניר, יש אפשרות למצוא כנפיים מנופחות עדינות יותר מהנוכחיות לאופל GT שלי?

 

מפיברגלס ניתן לעשות אבל המחיר יהיה בשמים, זאת משום שאין תבנית מוכנה.

 

בהקשר לעגלה, אני מחזק את דבריו של דורון. העגלה הזו לא מתוכננת לשאת רכב על מכלולי ההנעה שלו (מנוע, גיר, סרנים וכד'). הגלגלים בנתיים בסדר. אם תהיה בעיה, נחליף אותם.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

התחלנו גם בשיפוץ ושדרוג המכלולים ולדוגמא:

כל הבושינגים והבוקסות מוחלפים על-ידי בוקסות של "כתום" המייצגת כאן בארץ את חברת "SuperPro" האוסטרלית.

יש לחברה הנ"ל חלקים גם לכלי רכב ישנים (מצורף הקטלוג לאסקורט Mk1 ו-Mk2).

SuperPro 01.jpg

SuperPro 02.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם
התחלנו גם בשיפוץ ושדרוג המכלולים ולדוגמא:

כל הבושינגים והבוקסות מוחלפים על-ידי בוקסות של "כתום" המייצגת כאן בארץ את חברת "SuperPro" האוסטרלית.

יש לחברה הנ"ל חלקים גם לכלי רכב ישנים (מצורף הקטלוג לאסקורט Mk1 ו-Mk2).

 

ניר

הם יש לך קטלוג גם של קפרי ?

אני מעוניין להחליף את כל הבוקסות אצלי למשהוא איכותי שלא מיתבלה מהר.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

ניר היי,

 

אפשר מחירים ואיך מזמינים .

 

 

בברכה אבי.

בברכה אבי.

אסקורט MK1 בתהליך שיפוץ כאן

כל מידע על חלק למכירה\נטוש לאסקורט יתקבל בברכה.

פורסם

כדי שלא יהיה טלפון שבור אתם יכולים להתקשר ישירות עם היבואן של "SuperPro" אורי זמיר מ"כתום"

P1070234.jpg

P1070236.jpg

P1070244.jpg

P1070616.jpg

P1070624.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

ניר

דיברתי עם אורי (בחור מאוד אדיב)

הוא הפנה אותי קודם כל לאתר החברה http://www.superpro.com.au/home.html לראות איזה מוצרים בדיוק אני צריך,

הגעתי לקטלוג וכתבתי את הפרטים אבל לא נפתח לי כלום, תוכל לעזור בבקשה ע"י קישור?

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

כן, גם אני ניסיתי ולא הצלחתי. אולי יש תקלה באתר.

תעביר את הפרטים של הרכב לאורי והוא יעביר לך רשימת הפריטים כולל מחירים.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

הבושינגים עשויים מפליאוריטן שהוא חומר קשה יותר מגומי וגם עמיד יותר.

הקושי של גומי המשמש כבושינגים במכוניות עומד על 40-50 שור. קבלת קושי מעבר לכך מייקר את החלק ולכן אין כאילו.

את הבוקסות של SuperPro מתכננים בהתאם לייעוד ותפקיד החלק והן עשוייות בקושי המתחיל מ - 80 שור.

בנוסף העמידות של הבוקסות הסגולות כנגד שמנים ודלקים טובה יותר מעמידותו של הגומי.

אני הכרתי את הבוקסות הללו כשהרכבתי אותן על הסופה איתה אני מתחרה במרוצי הראלי-רייד. התוצאה הייתה יותר ממדהימה - הרכב הפך להיות חד יותר (עד כמה שסופה יכולה להיות חדה) והבוקסות מחזיקות מעמד זמן רב.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

לפני מס' חודשים הזמנתי קיט מלא, כולל כל מה שיש להם לאסקורט, בערך כ - 15 סטים סה"כ.

בין היתר הגיעו בוקסות למתלה הקדמי והאחורי, דפים המשמשים כמפרידים בין העלים בקפיצים, למערכת ההיגוי כולל קופלונג ותושבות למסרק ועוד.

ההזמנה נעשת אצל אורי מ'כתום' והוא צרף אותה למשלוחים שהם מביאים מידי פעם.

המחיר הכולל, אם אני זוכר, היה בערך 3,500 ש"ח ללא מע"מ.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

למעוניינים הקטלוג התחיל לעבוד.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.


×
×
  • תוכן חדש...