Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצטער. אין לי תושבות למכירה. קניתי ב - Ebay תושבות של RS2000 שמתאימות למנוע פינטו ולאסקורט Mk1.

התושבות המקוריות של האסקורט שהיו מורכבות אצלי, אינן במצב טוב.

בעצם יש לי תושבות של פורד סיירה. אם תרצה אוכל מחר לצלם אותן.

 

המצב של החלק מגומי לא מעניין אותי כי ניתן להחליף אותו, אני צריך שהתושבת המתכתית תהיה סבירה כיוון שהחלפתי לגיר 5 הילוכים מה שדרש מעט קומבינה, ידוע לי על תושבת שאמורה להתאים בדיוק.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איפה קנית את ההנדברקס הידרואלי.

חיפשתי קיט של וילווד אבל לא מצאתי.

אתה יודע על קיטים שנמכרים בארץ?

 

יש ב - Ebay:

http://cgi.ebay.co.uk/HYDRAULIC-FLY-OFF-HANDBRAKE-ESCORT-MK1-MK2-RS-COSWORTH_W0QQitemZ120367409781QQihZ002QQcategoryZ27377QQtcZphotoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

 

ראה גם בהודעה פרטית

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם
המצב של החלק מגומי לא מעניין אותי כי ניתן להחליף אותו, אני צריך שהתושבת המתכתית תהיה סבירה כיוון שהחלפתי לגיר 5 הילוכים מה שדרש מעט קומבינה, ידוע לי על תושבת שאמורה להתאים בדיוק.

 

עכשיו אני מבין שאתה מחפש תושבת לגיר.

מצטער אין לי. אני השתמשתי בתושבת מקורית של סיירה, לאחר שהתאמתי תושבות על הרכב.

ריתכתי לרצפה בתוך הרכב חיזוקים ואליהם ברגים שעוברים דרך הרצפה החוצה.

19082008238.jpg

P1010459.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

אכן אני מחפש תושבת גיר (טעיתי שכתבתי מנוע),

הרעיון שלך ניראה ממש טוב וכנראה אני אאמץ אותו.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אהלן ניר,

קודם כל רציתי להגיד שהפרוייקט מדהים!

מה תפקידן של 2 הנורות הגדולות שבלוח השעונים? (ירוק ואדום)

האם הן מעין שיפט לייט?

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

לא שי, אילו לא נורות של השיפטלייט.

בניגוד למכוניות טורבו בהן הכוח "נופל" מעבר לסל"ד מסויים ואין טעם להגיע לטורים גבוהים מידי, במנועים האטמוספריים הותיקים הללו, הכוח מתקבל בסל"ד גבוה בצמוד למקסימום.

גם שהתחרתי בעבר באסקורט ובסיירה, לא היה לי שיפטלייט אלא מנתק הצתה שמנע ממני "להכנס" לתחום האדום.

הנורות בלוח המחוונים הן:

האדומה = נורית טעינה.

הירוקה = מהבהבת עם הווינקרים.

Ford Escort - 01.jpg

Ford Escort - 13.jpg

Ford Sierra - 04.jpg

Ford Sierra - 06.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בהצלחה, נראה מדהים.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

הללויה!

איזה צלילים! איזה מראות!

אני אכול קנאה... :-P

 

בהצלחה בהמשך!

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם
הללויה!איזה צלילים! איזה מראות!

:-P

בהצלחה בהמשך!

פשוט מבסוט בשבילכם

 

ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

שלום.

 

 

סחטן וכול הכבוד אין מילים!!!

תרשו לי הערה קטנה :lol:.

אם מישהוא יוכל להסביר לי דבר אחד פשוט?

למה הכוהל מורכב במקום שהורכב?

גם ליד הווסת דלק ומול פתחי הקרבורטורים! לא צריך הרבה בק-פייר אחד טוב

והכול עולה לשמים לא חבל?

לדעתי המקום ממש גרוע ומסוכן אני ממליץ בחום להעביר את הכוהל למקום יותר הגיוני

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

 

סחטן וכול הכבוד אין מילים!!!

תרשו לי הערה קטנה :lol:.

אם מישהוא יוכל להסביר לי דבר אחד פשוט?

למה הכוהל מורכב במקום שהורכב?

גם ליד הווסת דלק ומול פתחי הקרבורטורים! לא צריך הרבה בק-פייר אחד טוב

והכול עולה לשמים לא חבל?

לדעתי המקום ממש גרוע ומסוכן אני ממליץ בחום להעביר את הכוהל למקום יותר הגיוני

 

 

בברכה בני ל.

 

אתה בהחלט צודק בני.

חשבתי והתלבטתי רבות בנושא ולבסוף בגלל שלא רציתי חוטי הצתה ארוכים מידי, החלטתי להתקין את הקוייל בסמוך למערכת הדלק.

בכל מקרה, אני מתכוון לכסות אותו (ראה דוגמאות בתמונות) ואז לא נראה לי שתהיה בעיית בטיחות. מה דעתך?

0ca6_1.jpg

7a32_1.jpg

0526_1.jpg

img2193lx2.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...