Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמר, אם אתה מצליח לחרבן בעמידה על רגל אחת יש לך שרירי ירכיים נפלאים.

 

ואגב, תורת היחסות על רגל אחת זה - "ואהבת לזמן-מרחב כמוך".

פורסם

איך רואים שלכולכם מתישהו היה רכב צרפתי

 

זה פשוט אותו טיפוס.

 

(ואם לא היה לכם אז בטח 106 עושה לכם משהו)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

פתיחת הברז של המים החמים גורמת להרחקת גומיה מהתושבת שלה אך התחממות איטית שלה גורמת לה להתרחב בחזרה ולהקטין את זרם המים

 

(או מה ששמר אמר, שגם נשמע מאוד הגיוני)

פורסם
המים החמים גורמת להרחקת גומיה מהתושבת שלה אך התחממות איטית שלה גורמת לה להתרחב בחזרה ולהקטין

אנחנו עדיין מדברים על ברזים?!@:roll:

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כפתור הלחיצה הארוכה בחדר מדרגות נועד למנוע את התופעת ה"חייב ללחוץ על כפתור בדרך למעלה".

מי שחי עם התופעה הזאת וחייב ללחוץ על משהו בדרך למעלה, בדרך כלל מוותר כי הוא צריך לחכות איזה 2 שניות עד שהאור ידלק.

בקיצר זה כפתור לחסכון בחשמל.

פורסם
כפתור הלחיצה הארוכה בחדר מדרגות נועד למנוע את התופעת ה"חייב ללחוץ על כפתור בדרך למעלה".

מי שחי עם התופעה הזאת וחייב ללחוץ על משהו בדרך למעלה, בדרך כלל מוותר כי הוא צריך לחכות איזה 2 שניות עד שהאור ידלק.

בקיצר זה כפתור לחסכון בחשמל.

הוא לא חוסך בחשמל, כי אותו אדם, בהגיעו למדרגות, מתעצבן, וכאשר מגיע למעלה, הוא כל כך עצבני שהיה צריך לחכות כל כך הרבה לאור, ואז הוא מדליק סיגריה, אותה סיגריה גורמת לו לסרטן, ואז הוא מגיע לבית חולים,

אתה יודע כמה חשמל מבזבז מכשיר CT???????

פורסם
פתיחת הברז של המים החמים גורמת להרחקת גומיה מהתושבת שלה אך התחממות איטית שלה גורמת לה להתרחב בחזרה ולהקטין את זרם המים

 

(או מה ששמר אמר, שגם נשמע מאוד הגיוני)

:screwy:

לא, סתם

פה התשובה שלך...

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
:wave2:

 

 

(ועוד שאלת בונוס, לא חובה, למה בחדר מדרגות צריך ללחוץ על הכפתור של התאורה מספר שניות עד שהאור נדלק? האם מדובר בקונספירציה? איך עובד העניין?)

ארז אתה מתכוון למתג עם נורה בתוכה? במידה וכן ה 2 שניות נועדו לחמם את הבי מיטל באוטו' מדרגות,כמו כן זמן מוקצב לפני כיבוי האור [מהלך סיום האוטומט] האור האדם נדלק בשנית.

מקווה שהסברתי נכון,רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אני נתקלתי בבעייה הזאת עם הברזים, פתחתי את הברז וניסיתי לסדר, אני חושב שזה קורה בגלל החלשות המנגנון. זה קורה אצלינו רק בזרמים נמוכים, לאו דווקא במים חמים.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

יש לי עוד קטע רציני בשבילכם, אבל פאדיחות לפתוח עליו שרשור.

 

כמה מכם שם לב שכששופכים מים רותחים לכוס קפה, תוך מספר שניות גובה המים יורד בכ-5 מילימטר ואז צריך למלא שוב?

אלה שעד היום לא שמו לב, עכשיו אכלו אותה, זה יציק לכם.

עשיתי סקר בעבודה, ואף אחד לא שם לב עד שלא אמרתי.

(עכשיו בטח כולם יגידו "כולם יודעים את זה" ויוציאו אותי מפגר).

 

ועוד משהו שיעזור לכל אלה ששותים קפה בעבודה, תמיד יש את הבעיה שהסוכר מתמלא בקפה, כי הכפית קצת רטובה וכל החארות ממלאים את הסוכר בקפה, הפתרון הוא: לשפוך מים רותחים על הכפית ולהמתין 5 שניות, והכפית יבשה לחלוטין, אפשר לדחוף לסוכר.

פורסם

אוי הזוי..



אנשים יקרים תפסיקו לעשן חומרים טבעיים בלבד לפני הכניסה לאוף טופיק.

ומנהלים יקרים, שתי ראשים לפני הכניסה לאוף מספיקים.. לא צריך להגזים.

 

חולה על ההזיות.

ערן.

:lol:

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:


×
×
  • תוכן חדש...