Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התשובה עם התפשטות האטם בברז נכונה. כשאתה פותח את הברז, הפתיחה בשסתום מזערית - פחות ממילימטר. אחרי מספר שניות זרימה, המים מתחממים, מחממים את התושבת שמתפשטת, המרווח המזערי נחסם, והזרם נחלש מאוד.

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי כיוונון החום, זה פשוט בגלל שהידיים רגישות להבדלים גם של עשירית מעלה, ומספיק טיפה ערבוב של יותר חום או קור כדי להרגיש הבדל.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
יש לי עוד קטע רציני בשבילכם, אבל פאדיחות לפתוח עליו שרשור.
בשבילך, ארז - אין מצב. כל שרשור הזוי שלך הוא יום חג לפורום.
כמה מכם שם לב שכששופכים מים רותחים לכוס קפה, תוך מספר שניות גובה המים יורד בכ-5 מילימטר ואז צריך למלא שוב?

אלה שעד היום לא שמו לב, עכשיו אכלו אותה, זה יציק לכם.

עשיתי סקר בעבודה, ואף אחד לא שם לב עד שלא אמרתי.

זה בגלל שמסיסות איננה תהליך מיידי והקפה המוצק תופס נפח מסויים עד שהוא נמס במים.

(עכשיו בטח כולם יגידו "כולם יודעים את זה" ויוציאו אותי מפגר).

יש המון דברים שאולי כולם רואים אבל רק ארז באמת שם אליהם לב. אני חושב שחבל שרוב האנושות מאבדת את ה"sense of wonder" בגיל מסויים. אני משוכנע שהחיים שלך יותר מעניינים משל הרבה אנשים. וזה ברצינות.
ועוד משהו שיעזור לכל אלה ששותים קפה בעבודה, תמיד יש את הבעיה שהסוכר מתמלא בקפה, כי הכפית קצת רטובה וכל החארות ממלאים את הסוכר בקפה, הפתרון הוא: לשפוך מים רותחים על הכפית ולהמתין 5 שניות, והכפית יבשה לחלוטין, אפשר לדחוף לסוכר.
הפתרון היותר פשוט - לא לשתות קפה בעבודה.

קפה עושה חשק לסיגריה. סיגריה + קפה עושים חשק לחרבן. חירבון עושה חשק לקרוא עיתון. עיתון עושה חשק לרדת מהארץ. לרדת מהארץ עושה חשק להתבולל. התבוללות הורסת את העם היהודי.

ותרו על הקפה.

פורסם
יש המון דברים שאולי כולם רואים אבל רק ארז באמת שם אליהם לב. אני חושב שחבל שרוב האנושות מאבדת את ה"sense of wonder" בגיל מסויים. אני משוכנע שהחיים שלך יותר מעניינים משל הרבה אנשים. וזה ברצינות.

ארז ארז בזמנו היה מסתכל על כל דבר פעמיים.

אני לא מאמין שאני מצטט את שלמה ארצי, אבל יש לו משפט איכותי שאני אוהב ומתאים פה "אם לא נאט, לא נביט, לא נשים לב לפרטים, לא נגיע לארץ חדשה". (זו גם הסיבה שמכרתי את המאתימחמש).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
זה בגלל שמסיסות איננה תהליך מיידי והקפה המוצק תופס נפח מסויים עד שהוא נמס במים.

אתה לא תשבור לי את המיתוס, זה בגלל אידוי.

פורסם

אני מניח שמדובר על ברז רגיל, וכבר ניתנה תשובה הולמת.

אבל יש בעיה בברזים עם כפתור בורר (בין האמבטיה לטוש) המוחזר על ידי קפיץ:

אם רציתם להתקלח ומשכתם את הבורר למצב "דוש" (מקלחת), ולחץ המים החמים חלש מדי, הוא לא מצליח להתנגד לקפיץ המחזיר ואז הבורר מחזיר את הזרם לצינור הממלא את האמבטיה.

במקרה כזה יש לחפש דרכים להגביר את הלחץ בקו המים החמים (שהוא בדרך כלל חלש יותר מהקרים).

ואם עזרתי למישהו, יופי.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

אני הבנתי משירשור זה כי ארז נוטה להסתכל על הפרטים הקטנים...אז זהו גם אני - אף אחד לא שם לב שהמילים ארז וברז מתחרזות???

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
אני לא מאמין שאני מצטט את שלמה ארצי, אבל יש לו משפט איכותי שאני אוהב ומתאים פה "אם לא נאט, לא נביט, לא נשים לב לפרטים, לא נגיע לארץ חדשה". (זו גם הסיבה שמכרתי את המאתימחמש).

אני על שלמה ארצי לא סומך.

 

אל תכבי את הרדיו הישן

יודע כמה פעמים החלפתי מצבר בגללו ?

פורסם
אני הבנתי משירשור זה כי ארז נוטה להסתכל על הפרטים הקטנים...אז זהו גם אני - אף אחד לא שם לב שהמילים ארז וברז מתחרזות???

אף אחד, אף לא אחד, מלבד כל המורות בבית ספר, את כל הילדים מגיל שנה עד גיל 20,

מגיל 20 פשוט התחילו להגיד הרס. MORE APPROPRIATE.

פורסם

ניחוש פרוע...

מצטבר אוויר (או קיטור) בצינורות.

מה שגורם לעליה בלחץ האטמוספרי ופליטת גזים למרחב הזמן-חלל

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
התשובה עם התפשטות האטם בברז נכונה. כשאתה פותח את הברז, הפתיחה בשסתום מזערית - פחות ממילימטר. אחרי מספר שניות זרימה, המים מתחממים, מחממים את התושבת שמתפשטת, המרווח המזערי נחסם, והזרם נחלש מאוד.
קורה לי במים קרים והברז עצמו - פיסית - נסגר.

 

 

עכשיו ירד לי האסימון, הוא מדבר על זה שאחרי כמה שניות המים נחלשים מעט.

וואו ! ארזארז,

למה יש צמרמורת כשעושים פיפי ?

מה קורה שם לפני השינה שאתה דופק קפיצה כזאת כאילו נפל עליך אסטרואיד ?

למה החלון\שולחן\כיסא, תמיד עושים רעשים בלילה ?

 

טם טם טם.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

למה יש צמרמורת כשעושים פיפי ?

תפסיק להשתין על הרגל ותראה שזה לא קורה יותר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0


×
×
  • תוכן חדש...