Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה קורה שם לפני השינה שאתה דופק קפיצה כזאת כאילו נפל עליך אסטרואיד ?

דניאל.

אולי שד בא לקחת אותך?

 

למה החלון\שולחן\כיסא, תמיד עושים רעשים בלילה ?

הוא יוצא משם
פורסם
אתה לא תשבור לי את המיתוס, זה בגלל אידוי.
ממש לא. קח לדוגמא פינג'אן עם מים רותחים. כמה זמן לוקח לגובה המים לרדת בחצי ס"מ כשהוא עדיין על האש ועדיין ברתיחה? הרבה יותר מכמה שניות.

למה יש צמרמורת כשעושים פיפי ?
בן אדם, אתה חייב למצוא שימושים טובים יותר לבולבול שלך. אבל כשמשתינים בצאלים בחורף בלילה הצמרמורת יכולה להיגרם מהפרשי הטמפרטורות בין השתן החם שבתוך הפושפושון לבין האויר הקר שסביבו. סתם השערה.

מה קורה שם לפני השינה שאתה דופק קפיצה כזאת כאילו נפל עליך אסטרואיד ?
גם לי זה קורה מדי פעם, וזה מאוד מפחיד את אשתי. מדוברבמצב נורמלי שנקרא hypnagogic startle. אף אחד לא יודע מה גורם לזה, אבל ההשערות הן שמאחר והגוף עובר בזמן ההירדמות מספר תהליכים של מעבר ל"שיתוק" ייתכן וחוסר סנכרון בין התהליכים גורם לכך. בקיצור, לך למוסך מורשה והתחבר לדיאגנוסטיקה.

למה החלון\שולחן\כיסא, תמיד עושים רעשים בלילה ?
כי העץ מתפשט ומתכווץ בהתאם לשינויים בטמפרטורה. נקודות החיבור בין חלקי הרהיט זזות וגורמות לרעש.

אם אתה מתכוון לרעשים מסוג אחר, כמו נגיד שהשולחן אומר לך לרצוח את אבא ואמא - התשובה פשוטה הרבה יותר. אתה מאבד את שפיותך.

למה העורף לח אחרי סקס?
בגלל ההתנשפויות של בן הזוג שלך.
פורסם
אתה לא תשבור לי את המיתוס, זה בגלל אידוי.

מצטער על החזרה לשפיות, אבל זה אני.

אם אתה צודק ואיוד הוא הסיבה, חייב כמובן להיות הפסד משקלי.

הנח את הכוס על משקל מטבח מדויק (ואם אין לך, יש לי כזה ברזולוציה של 1 גרם), ובדוק אם המשקל אכן פוחת.

אם לא, אז או שטעית באבחנה או ש-ishpuz צודק.

 

יוסי

פורסם
מצטער על החזרה לשפיות, אבל זה אני.

אם אתה צודק ואיוד הוא הסיבה, חייב כמובן להיות הפסד משקלי.

הנח את הכוס על משקל מטבח מדויק (ואם אין לך, יש לי כזה ברזולוציה של 1 גרם), ובדוק אם המשקל אכן פוחת.

אם לא, אז או שטעית באבחנה או ש-ishpuz צודק.

 

יוסי

אני מניח שאישפוז צודק, לא התווכחתי איתו, פשוט לא הסכמתי שישבור לי את המיתוס שבניתי שנים,

אבל מה שלא מסתדר לי זה דבר פשוט:

נניח שנפח כפית עם נס קפה היא 5 מ"ל, כששופכים מים רותחים עליו, המים יורדים בכמות שעולה בהרבה על 5 מ"ל, אם המים רותחים וממש בסיום הרתיחה שפכת אותם, אנחנו מדברים על גובה של כ5-6 מילימטר לפעמים.

עוד רעיון שעלה במוחי כרגע, יכול להיות שבכוסות קרטון כאלה של קפה, בגלל התרחבות הכוס בצורה דרמטית, גובה פני המים יורד במהירות. סתם השערה.

זה עדיין לא מסביר כמויות כאלה של איבוד, אני מציע לכל אחד לעשות ניסוי בבית.

לשפוך מיד עם רתיחת המים, לא לבלף.

פורסם

טוב, בדקתי.

 

:oops:

 

אישפוז צדק, לחלוטין. לא יורד אפילו 5 עשיריות בכוס זכוכית שיש בה רק מים רותחים.

מה שמחזק את ההשערה שלי לגבי התרחבות כוס הקרטון, שאותה נבדוק רק ביום מחר בעבודה.

פורסם
אתה לא תשבור לי את המיתוס, זה בגלל אידוי.
זה גם קורה בתה (אחרי שמוציאים את התיון ומחכים קצת, כמובן). שמתי לב לזה ולכן אני מוזג עוד טיפה ורק אז שם חלב.

בניסוי שלך הוסף רק סוכר, אולי גם זה קשור?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...