Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלך הטרבו? יכול להיות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, אולי אני קצת פראנואיד, אבל תסלחו לי זה הרכב "טורבו" הראשון שלי :) אז היום בבוקר נכנסתי לרכב (קופרה 07', 3,500 ק"מ), התחלתי לסוע, והרכב לא "מושך" אותו הדבר. הוא דיי נוסע כמו 1.8 רגיל לא יותר מזה. שפשפתי את העיניים, ו'ירדתי' לכביש החוף לבדוק את הסרט הזה. ות'כלס, הרכב מושך סבבה, אבל שוב כמו כל רכב 1.8 רגיל בלי טורבו, לא נראה לי שהטורבו "נכנס לפעולה" או משהו בסגנון... העלתי טורים מ3 עד5 וכלום שום רעש, שום הרגשה. ב-160 הדוושה של הגז הייתה כבר לחוצה עד הסוף :( מה לעשות? ומה להגיד מחר במוסך? ועל מה להתעקש בלי לצאת אדיוט... תודה.

 

בנוסף אני צריך המלצה למוסך באזור ת"א-נתניה למאזדה.

פורסם

במקרה תידלקת בתחנה שאתה לא רגיל אליה ממש לפני שהתחילו הבעיות?

יכול להיות שמכרו לך דלק מהול ומערכת ניהול המנוע מפצה על כך.

פורסם
אז ככה, אולי אני קצת פראנואיד, אבל תסלחו לי זה הרכב "טורבו" הראשון שלי :) אז היום בבוקר נכנסתי לרכב (קופרה 07', 3,500 ק"מ), התחלתי לסוע, והרכב לא "מושך" אותו הדבר. הוא דיי נוסע כמו 1.8 רגיל לא יותר מזה. שפשפתי את העיניים, ו'ירדתי' לכביש החוף לבדוק את הסרט הזה. ות'כלס, הרכב מושך סבבה, אבל שוב כמו כל רכב 1.8 רגיל בלי טורבו, לא נראה לי שהטורבו "נכנס לפעולה" או משהו בסגנון... העלתי טורים מ3 עד5 וכלום שום רעש, שום הרגשה. ב-160 הדוושה של הגז הייתה כבר לחוצה עד הסוף :( מה לעשות? ומה להגיד מחר במוסך? ועל מה להתעקש בלי לצאת אדיוט... תודה.

 

בנוסף אני צריך המלצה למוסך באזור ת"א-נתניה למאזדה.

 

לא אמרו לך במוסך על להריץ את הרכב לפני שאתה לוחץ על הדוושה עד הסוף ב160?

ייתכן והתרגלת למהירות. למרות שלדעתי אתה לא אמור ללחוץ כשעברת רק 3500 קמ במחוג.

אני ממליץ לנסות לבצע בדיקת תאוצה, תראה אם הרכב קרוב להגדרות יצרן

אם לא- גש למרכזי. אתה באחריות יצרן.

פורסם

1000-1500 ק"מ מספיקים להרצה.

קרוב לוודאי שיש בעיה עם הטורבו או מפעיל טורבו. גש למוסך הרכב חדש!

×
×
  • תוכן חדש...