Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין 3 צרפתיות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

reno clio 1.8 rsi(1994) vs citroen zx 2.0i (1996) vs pegout 106 xsi 2.0 (1996)these

 

אלא השלוש המחיר הוא בערך אותו מחיר 20000, כולם עברו את ה-170000 אבל איזו עדיפה מבחינת ביצועים, נוחות, יעילות, ועלות כלכלית (הן מבחינת ביטוח והן מבחינת צריכת דלק)?

פורסם

1. למה בפורום קנייה ומכירה ? העברתי , אבל זו התקפה נדירה ביותר של טוב לב אצלי. שים לב להבא בבקשה.

2. אין (לפחות לא באופן רשמי) 106 XSI עם מנוע 2000 סמ"ק.

3. אתה באמת מחפש תועלת כלכלית ברכב ספורט משומש ?

פורסם

קודם כל - 106 XSI אין בנפח 2.0, יש רק 1.4 ו1.6. האם אתה מתכוון ל-306?

 

מבין ה3 הייתי מנפה את הRSI ראשונה, היא פחות טובה מהשאר (לטעמי) בהתנהגות, והמנוע אינו כל כך ספורטיבי.

 

הZX זהה ל306, והיא תהיה בחירתי, בעיקר בעניין הגודל (לעומת ה106). היגוי מעולה, התנהגות משובחת והמון כיף.

306 XSI ב20,000 - רק סכום ההשקעה הראשוני. הטובות נמכרות ביותר מזה.

 

על ה106, במידה והתכוונת אליה, אני אדבר פחות, אבל היא מרגישה חדה יותר מהZX/306, כנראה תעלה פחות לתחזק ואם גודל זה לא בעייה , אז ה106 היא בהחלט אופצייה.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

ו ZX עם מנוע ברזל 2000 היא ספורטיבית?

ה1900 נותנת הרבה יותר. לכן - שכח מה2000.

ה106 לא ספורטיבית, אלא אם אתה מוחמד ויש לך ציפ בסעפת ו2 בלוני נוס מתחת לקרטר שמן. ואתה מתחרה על 1000 שקל. (ולא לשכוח את הפילטר פתוח INBOX שהוא סגור). אה. בילטר בתוח.

הRSI ספורטיבית? הונדה קופה תנגח בה.

אני הייתי הולך על ZX 1900.

פורסם

ה106 לא ספורטיבית, אלא אם אתה מוחמד ויש לך ציפ בסעפת ו2 בלוני נוס מתחת לקרטר שמן. ואתה מתחרה על 1000 שקל. (ולא לשכוח את הפילטר פתוח INBOX שהוא סגור). אה. בילטר בתוח.

 

אני הייתי הולך על ZX 1900.

לא אכפת לי על מה תלך, העיקר שתלך ותשאיר אותנו בלי הגזענות המסריחה שלך!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ו ZX עם מנוע ברזל 2000 היא ספורטיבית?

ה1900 נותנת הרבה יותר. לכן - שכח מה2000.

ה106 לא ספורטיבית, אלא אם אתה מוחמד ויש לך ציפ בסעפת ו2 בלוני נוס מתחת לקרטר שמן. ואתה מתחרה על 1000 שקל. (ולא לשכוח את הפילטר פתוח INBOX שהוא סגור). אה. בילטר בתוח.

הRSI ספורטיבית? הונדה קופה תנגח בה.

אני הייתי הולך על ZX 1900.

הונדה קופה? מהנה יותר מ-RSI? ב-ס-ד-ר.

106 XSI לא מהנה/ ספורטיבית.. תרשה לגחך על כל השטויות שכתבת בהודעה אחת!

פורסם
ו ZX עם מנוע ברזל 2000 היא ספורטיבית?

ה1900 נותנת הרבה יותר. לכן - שכח מה2000.

ה106 לא ספורטיבית, אלא אם אתה מוחמד ויש לך ציפ בסעפת ו2 בלוני נוס מתחת לקרטר שמן. ואתה מתחרה על 1000 שקל. (ולא לשכוח את הפילטר פתוח INBOX שהוא סגור). אה. בילטר בתוח.

הRSI ספורטיבית? הונדה קופה תנגח בה.

אני הייתי הולך על ZX 1900.

אחותי הקטנה כנראה מבינה יותר ממך במכוניות כי עם השטיות שרשמת פה לא הייתי נותן לך להחזיק

את המפתחות של האוטו

 

וקודם כל אין ZX עם מנוע 2000 יש 1900 הבחור כנראה התבלבל

 

בקשר ל 106 כדאי שפעם הבאה תשקול מילים שלא ימצאו אותך בתחתית הים עטוף

בסטיקרים של האתר קשור ברצועת טיימינג לבלוק מנוע...

יש להרבה אנשים וכשאני אומר הרבה אני מתכוון כמעט לכל מי שיש רשיון בפורום סימפטיה מיוחדת

לרכב הזה.

וגם זה בלי קשר שיש לרכב הזה התנהגות מעולה עם הגה חד ומנוע שממצא את השילדה עם התחת

השובב.

 

וביום שסיוויק תהיה טובה יותר מקליאו העולם כנראה יגיע לקיצו...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
וקודם כל אין ZX עם מנוע 2000 יש 1900 הבחור כנראה התבלבל

הפלא ופלא - יש גם יש, אותו מנוע 2.0 כמו של ה306 XSI דור ראשון.

 

SRACK כתב:

הRSI ספורטיבית? הונדה קופה תנגח בה.

יופי, אבל הבחור ביקש רכב ספורטיבי, לא רכב שמנצח בתחרות נגיחות (כי אם כך, ההאמר שלי לוקח גם את הסיוויק).

PUG-306 XSI MK2

פורסם

יש לך האמר? :)

 

בקיצור, הZX וה306 מבוססות על אותם המכלולים.

ה306XSI יותר מהנה לנהיגה מכל 106, היא גם יותר מרווחת וגם יותר גדולה, אבל גם יותר יקרה.

תלוי מה אתה מעדיף, 106 במצב טוב ועם ידים נמוכות, לא ניראה לי שממש תמצא.

כנ"ל לגבי ה306.

לגבי הZX, דווקא יש אפשרות שתמצא.

מבולבלים? גם אנחנו.

×
×
  • תוכן חדש...