Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב2.11.06 נגמר חוק המלווה, האם לצמיתות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בקיצור, עם{אם} X עובר טסטס ב5.11 ועדין לא דנו על החוק הזה ולא שינו אותו, אז יש לו חודשיים מלווה וללא הגבלת נוסעים?

 

במקרה וידונו עליו, תוך כמה זמן חוק (או שזה בכלל תקנה) עובר בכנסת? תוך כמה מינימום זמן?

 

תודה

לגבי X-כן

לגבי זמנים זה לא ידוע, מישהו פה רשם משהו על מיספר ימים אבל גם זה לא בטוח.

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ולמי שיש לפני רשיון הרכב רשיון על טרקטור הוא גם מחוייב בחוק של 2 נוסעים ברכב?

ונגיד ויש לי רשיון שנה ואין לי על טרקטור החל מחודש הבא אפשר יותר מ2 נוסעים? מצטער לא ממש הבנתי כל אחד עונה תשובה שיהיה מישהו שיודע ויענה בכללי.תודה!

!Blue Subaru Impreza

פורסם
במקרה וידונו עליו, תוך כמה זמן חוק (או שזה בכלל תקנה) עובר בכנסת? תוך כמה מינימום זמן?
זוהי תקנה, כך שתוך יום-יומיים(צריכה להתפרסם ב"רשומות") ניתן לתת אורכת זמן והיא תקפה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

חצי נכון. :wink:

זה שזה לוקח יום או יומיים זה דבר אחד

זה שהם לא הזיזו את התחת השמן שלהם לדון בעניין כבר משנה שעברה זה משהוא קצת יותר מציאותי וכואב.

ההחלטה כבר מזמן אמורה הייתה להתבצע, אבל כמו כל דבר בארץ, נדחתה לטובת דברים מפגרים אחרים ופחותי חשיבות.

 

 

ו MustardMan32 זה שאתה חושב שאני טועה זה דבר אחד אבל לדבר שטויות ?

אין טעם שאכתוב את מה שיש לי לומר כי פליקס כבר ענה לך ואין טעם לחזור על זה

 

אבל תחשוב על זה ככה... (אני מניח ש 32 מייצג את הגיל שלך)

אז תחשוב על הורייך או אחים גדולים אם יש לך שנוהגים, הם בטח נהגים טובים נכון ?

אבל להם לא היה נהג מלווה ...

ואם הם לא נהגים טובים, היית רוצה שהם יהיו נהגים מלווים שלך ?? ויילמדו אותך להיות נהג גרוע כמותם.

 

נו באמת ..

מהירות לא הורגת אנשים - אנשים הורגים אנשים

פורסם

אני עשיתי רישיון לפני 8 חודשים ונגמר לי המלווה.

אם אני אעשה עכשיו רישיון ל50 סמ"ק אני אוכל להסיע יותר משני אנשים? או שהייתי צריך לעשות ל50 סמ"ק לפני הרישיון למכונית ורק אז זה פועל? זאת אומרת אני אוכל להסיע יותר משני אנשים?

פורסם

בשביל להסיע רכב מלא אתה מוכן לשלם הון תועפות על רשיון 50 סמ"ק?

בשביל מה?

עוד שנה + זה יגמר וזהו, חוצמזה. לנסוע עם רכב מלא זה סיוט לדעתי (אלא עם כן אתה בבימר 7 או לחילופין במיאטה :D)

 

לא מבין, אנשים מוכנים לשלם כסף בשביל להיות נהגי מונית של חברים שלהם.

 

 

 

לעניינינו.

גם אני לא הבנתי: האם אני נהג חדש, מתחת לגיל 21, בעל רשיון 02 בלבד, אוכל להסיע יותר משני נוסעים החל מה 2 לנובמבר (במידה וחברי הכנסת שלנו ימשיכו לעשות את מה שהם הכי טובים בו כמובן - כלום.)?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני חושב שכולם מחפשים תשובה לשאלה אחת. יש לי רשיון, עדיין בתקופת מלווה. אם לא מחדשים את התקנה, יתקצר לי זמן המלווה ואני אוכל להסיע יותר משניים?

פורסם

 

ואם הם לא נהגים טובים, היית רוצה שהם יהיו נהגים מלווים שלך ?? ויילמדו אותך להיות נהג גרוע כמותם.

 

נו באמת ..

מאיפה אתם מביאים את זה שמלווה מלמד אתכם לנהוג?, מלווה זה לא מורה נהיגה והתפקיד שלו זה לא ללמד אתכם לנהוג. הסיבה העיקרית למלווה היא על מנת למנוע שטויות והתרפצות שמחה של נהג בן 17 שקיבל אתמול את הרישיון ורוצה לבדוק כמה הבמוו של אבא סוגרת, התקנה הזו נוסדה על מנת לרסן את הילד בכף שאתה מצמיד אליו מבוגר ולכן התקנה מאפשרת למלווה להיות רק מעל גיל 25, ולהגיד שאם יש לך מלווה "שלא יודע לנהוג טוב" ישפיע ישירות על הנהיגה שלך זה בולשיט כי את כישורי הנהיגה שלך לוקח לרכוש הרבה יותר מחודשיים שלושה.
פורסם

אם בשיעורי נהיגה היו מלמדים אותך לנהוג ולא לעבור טסט אז לא היה צריך מלווה.

כרגע צריך ואפילו מאוד.

לי קרה בעצמי פעם אחת שמישהו עשה פרסה בפניה שאין פרסה ולא הסתכלתי לכיוון ואבא שלי עצר אותי מלהכנס בו, ולמדתי עוד הרבה דברים בתקופה של המלווה.

פורסם
בשביל להסיע רכב מלא אתה מוכן לשלם הון תועפות על רשיון 50 סמ"ק?

בשביל מה?

QUOTE]

 

זה לא הון תועפות. ואני גם ככה מעוניין ברשיון לקטנוע. וכן, בשבילי להסיע רק 2 זוהי מגבלה רצינית.

אז יש למישהו תשובה בשבילי?

פורסם

יש אי הבנה ענקית, אף אחד לא יודע מה באמת יהיה, יכולים ביום אחד להאריך\לשנות את התקנה שקיימת היום, ועם לדוגמא לא התייחסו לזה, לא יהיה מלווה כלל או שיהיה מלווה לחודשיים?

 

מישהו יכול לתת בבקשה תשובה בדוקה

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
אם בשיעורי נהיגה היו מלמדים אותך לנהוג ולא לעבור טסט אז לא היה צריך מלווה.

כרגע צריך ואפילו מאוד.

לי קרה בעצמי פעם אחת שמישהו עשה פרסה בפניה שאין פרסה ולא הסתכלתי לכיוון ואבא שלי עצר אותי מלהכנס בו, ולמדתי עוד הרבה דברים בתקופה של המלווה.

זה לא המורים לנהיגה זה הטסטרים!

מורה לא יכול ללמד אותך לנהוג, תתבוא לטסט תקבל ברקס, וזה מעניין את הסבתא שלו שאתה יודע לנהוג!

משרד התחבורה צריך לתת הנחיות חדשות לטסטרים

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

BJM

בולשיט.

הטסט זה רבע שעה המורה זה 30 שיעורים של 40 דקות.

במקום ללמד לפנות בהצלבות ולהחזיק הגה ב10-2 הם צריכים ללמד בלימות חירום, ירידה לשוליים.

לקחת את הילד למגרש החלקה.

 

נהיגה מתקדמת אמורה להיות חלק מלימודי הנהיגה הרגילים!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...