Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב2.11.06 נגמר חוק המלווה, האם לצמיתות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החוק הנ"ל חשוב מאוד, לא יעזור 30 שיעורי נהיגה לא הופכים ישר מישהו לכשיר לנהיגה, הקפיצה משיעורי נהיגה לנהיגה לבד היא קפיצה גדולה מידי למים, ולכן צריך לעשות את זה בהדרגה והמלווה הוא הכרחי.

למרות שגם אני חושב שהסטטיסטיקה שם היא בולשיט אחד גדול, הם לא אומרים שזה ירד מ 200 ל 50 תאונות. מה שהם אומרים זה שנהגים חדשים עם מלווה עשו 50 תאונות ונהגים חדשים בלי מלווה עושים 200 תאונות. קודם כל ההגדרה של נהג חדש היא למשך שנתיים כאשר נהג חדש עם מלווה הוא למשך חודשיים בעוד שנהג חדש בלי מלווה נוהג במשך 22 חודשיים, אז ברור שלנהגים חדשים בלי מלווה יהיה יותר תאונות מנהגים חדשים עם מלווה כי הם נמצאים הרבה יותר זמן על הכביש.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברים יקרים, תודה רבה על התגובות, אבל למה להפוך את הנושא לויכוח.

לא שאלתי עם החוק הזה טוב או לא טוב, שאלתי עם יחדשו את החוק בתקופה הקרובה.

 

דיברתי עם כמה אנשים שמבינים, ואמרו שחוק לוקח מינימום חודש לאשר אותו בכנסת, אך חוק המלווה הוא בעצם תקנה, שאותה ניתן לחדש\לשנות תוך מספר ימים ואפילו יום.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

שאלה די טיפשית אבל בכל זאת:

 

הוצאתי רשיון ב7.9.2006 והמלווה נגמר לאחר 3 חודשים ב 7.12.2006... האם ב2.11.2006 יגמר לי המלווה או רק מיש יוציא רשיון לאחר ב2.11 יקבל רשיון בלי חובת מלווה?

פורסם

רק מי שיוציא רישיון אחרי ה2.11...

 

מי שמוצי רישיון ב30.10 יש לו מלווה + 2 נוסעים , מי שמוציא ב2.11 פתור.

נכון, זה באמת טיפשי, כמו שהחוק שמי שמוציא רישיון על קטנוע גם מתבטל לו, גם טיפשי.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
ומי שאין מי שילווה אותו בנהיגה?

 

אני, למשל, קפצתי ישר למים העמוקים. בחיים לא נסעתי עם מישהו שכשיר להיות מלווה (טוב, חוץ ממורה לנהיגה). אז בתקופת המלווה כלל לא נהגתי (לא היה לי רכב במשפחה), וישר אחרי שזה נגמר קניתי אוטו.

 

אגב, גם תקנה של ה-2 נוסעים באוטו לא חלה לגבי, כי כשהוצאתי רישיון הייתי מעל גיל 21.

התחלתי לקרוא את השרשור וחיכתי להודעה כמו שלך.

למה יש 200 תאונות למי שלא עבר הכשרה של מלווה?- כי הוא לא נסע 3 חודשים ורק אז התחיל לסוע.

לכן אם יגדילו את זמן הליווי ללא קשר לכתבה זה רק יחמיר!

הקטע של 2 הנוסעים- אין מילה בעברית שמגדירה את הטמטום.

אם יוצאים 10 חברים לאנשהו, הם צריכים להוציא 4 מכוניות כלומר 4 מכוניות פוטנציאליות לתאונה. ואילו החוק לא היה קיים היו רק 2 מכוניות פוטנציאליות לתאונה= ירידה של 50% בתאונות של נהגים צעירים (לפי הדוגמא שלי).

כמו כן יהיו פחות מכוניות על הכביש, לא יצטרכו הרבה נהגים תורנים...

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

יש לי טסט ב31.10 !!! אז מה אני נדפקתי?!? עזבו את המלווה בכל מקרה אני יסע עם מלווה איזה חודש כי זה חשוב.. אבל מה עם ה2 נוסעים? זה הכי חשוב לייי....

מה אתם אומרים לדחות את הטסט?! ואם אני ידחה בכמה זמן בערך ידחו לי אותו?

פורסם

רגע, מי שהוציא רשיון כבר, ועדיין בסטטוס נהג חדש והינו מתחת לגיל 21, עדיין יחויב ע"פ חוק לא להסיע יותר מ 2 נוסעים?

רק מי שיקבל את הרשיון לאחר ה2 בנובמבר יהיה פטור?

 

תודה.

פורסם

1. חוק המלווה המקורי (חודשיים בלבד, לכל נהג חדש, בלי תלות בגיל) הוא חוק קבוע שלא מתבטל. וטוב שכך.

 

2. "הוראת השעה" שהאריכה את המלווה לשלושה חודשים והנהיגה את הגבלת הנוסעים הידועה, עומדת לפוג בתחילת נובמבר.

 

3. כלומר, אם בכנסת לא יעשו כלום, החוק שיהיה בתוקף לאחר התפוגה יהיה חוק המלווה המקורי (חודשיים) בלבד, ולא תהיה הגבלת נוסעים לאף נהג (לפחות לפי איך שאני מבין את החוק, אני לא עו"ד)

 

4. ייתכן מאוד שיחדשו את הוראת השעה הנ"ל, או לחלופין יקבעו אותה כחוק קבוע, או שיחדשו עם שינויים כאלו ואחרים. אפשר לנחש כל היום וכל הלילה אבל זה חסר טעם.

 

5. יש כרגע פרצה בחוק כך שמי שהיה לו רשיון לטוסטוס או טרקטור או מכונה ניידת פטור מכל הנ"ל (כולל ממלווה!!). ההשערה היא שבשלב כלשהו יסגרו את הפרצה, אבל זה ניחוש בלבד.

 

6. לדעתי האישית חובת ליווי היא אחד החוקים החשובים והצודקים (כמובן שיש בעיה למי שאין מי שילווה אותו - אבל זה היוצא מן הכלל).

 

7. אם לא יחדשו את הוראת השעה לגבי הגבלת הנוסעים - ברוך שפטרנו. רק שלא ינסו להחיות את התקנה הדבילית של 1-5 בבוקר, שכזכור גרמה לכולם להישאר עד 5 במקומות הבילוי ולנהוג הביתה שיכורים וגם עייפים רצח.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הקטע של 2 הנוסעים- אין מילה בעברית שמגדירה את הטמטום.

אם יוצאים 10 חברים לאנשהו, הם צריכים להוציא 4 מכוניות כלומר 4 מכוניות פוטנציאליות לתאונה. ואילו החוק לא היה קיים היו רק 2 מכוניות פוטנציאליות לתאונה= ירידה של 50% בתאונות של נהגים צעירים (לפי הדוגמא שלי).

כמו כן יהיו פחות מכוניות על הכביש, לא יצטרכו הרבה נהגים תורנים...

הוצאת לי את המילים מהפה.

 

אני לא רואה שום יתרון לחוק של ה2 נוסעים. רק חסרונות. יבוטל, לאלתר!

 

אור.

פורסם

דווקא יש יתרון.

לנסוע עם אוטו מלא בחברה בי 17-19 זה לא תענוג לנהג.

זה בלאגן לא קטן ברכב!!

 

אני בדעה ניטרלית לגבי החוק הזה.

בקשר למלווה?

שלושה חודשים זה זמן מספיק, לא יותר מדי, לא מעט מדי!

שישאר ככה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בקיצור, עם X עובר טסטס ב5.11 ועדין לא דנו על החוק הזה ולא שינו אותו, אז יש לו חודשיים מלווה וללא הגבלת נוסעים?

 

במקרה וידונו עליו, תוך כמה זמן חוק (או שזה בכלל תקנה) עובר בכנסת? תוך כמה מינימום זמן?

 

תודה

מבולבלים? גם אנחנו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...