Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב2.11.06 נגמר חוק המלווה, האם לצמיתות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
BJM

בולשיט.

הטסט זה רבע שעה המורה זה 30 שיעורים של 40 דקות.

במקום ללמד לפנות בהצלבות ולהחזיק הגה ב10-2 הם צריכים ללמד בלימות חירום, ירידה לשוליים.

לקחת את הילד למגרש החלקה.

 

נהיגה מתקדמת אמורה להיות חלק מלימודי הנהיגה הרגילים!

אז מה שהטסט רבע שעה?!?!

ברבע שעה הזאת אתה יכול להפסיד 400 שקל אם נכשלת בטסט.

למורה איכפת להעביר אותך כדי שהתלמיד יגיד לחברים שלו שהמורה העביר אותו ראשון...

המורה ילמד לנהוג ---> תלמיד נכשל 4 טסטים----> המורה נפגע = האשם הטסטר שלא בודק מי באמת יודע לנהוג!

זה שהולכים ל28 שיעורים עם המורה- מבחינתי טעות 20 שיעורים יספיקו!

לא להזכיר בכלל שמורים לנהיגה יש רק בישראל .בשאר המקומות אבא שלך מלמד אותך לנהוג!

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא להזכיר בכלל שמורים לנהיגה יש רק בישראל .בשאר המקומות אבא שלך מלמד אותך לנהוג!

IS THAT SO?!

חוץ מארה"ב באילו עוד מדינות זה כך?

למיטב ידיעתי (ולא אני לא מומחה, רק רואה TV) - באנגליה וגרמניה זה לא כך

זה שהולכים ל28 שיעורים עם המורה- מבחינתי טעות 20 שיעורים יספיקו!

אולי פשוט לא נלמד אלא ישר ניגש לטסט?

היית רוצה להשתתף בקרב איגרוף אחרי 20 אימונים? אני לא.

אותו הדבר כאן, כמות השיעורים הנמוכה יחסית מחייבת את המורים לדחוס כמות אדירה של חומר במעט זמן, לתלמיד ממוצע לוקח כ6-7 שיעורים להתרגל לדוושות, הגה ותיבת ההילוכים. עוד כ6-7 שיעורים עד שהכל עובר +- חלק.

הנה תריסר שיעורים הלכו, ועל מה? על ללמוד לבלום, להאיץ, להעביר הילוכים ולסובב את ההגה.

תוך כדי, מלמדים גם להשתמש במראות - עוד כשלושה שיעורים עד שאתה מיישם את זה כמו שצריך.

ללמוד חנייה לוקח כשלושה שיעורים, שבהם בעצם מלמדים אותך רצף פעולות מסויים שמכניס את הרכב למקום, ולא לחנות.

אני עדיין מתקשה לפעמים לחנות את הרכב המשפחתי אחרי כמעט שנה - למה? כי לימדו אותי לחנות ע"פ נקודה מסויימת על בית הגלגל ושפת המדרכה.

אבא אמר לי: אני סומך על הרגש שלך.

בנתיים אני בסדר, עוד לא דפקתי שום רכב. טפו טפו טפו.

אז עם מה היה לנו? 15-20 שיעורים שבהם למדנו איך לתפעל את הרכב, איך לכוון מראות, ואיך לבצע סדר פעולות מסויים שמכניס את הרכב לחנייה.

 

מתי נלמד לנהוג כבר?!

 

 

 

נ.ב

הנ"ל מתייחס לתלמיד ממוצע+ עם יכולת מוטורית וקואורדינציה טובות - מאלה שהמורה לא יכול למשוך כי הם מסוגלים לעבור טסט אחרי כ28 שיעורים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

גם בבלרוס ראיתי שיעורי נהיגה

(על מכוניות ממש לא משהו אני חייב לציין)

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

לא מדויק!

 

ברוסיה אין מורים! באוקרינה אין מורים, לפי מיטב ידעתי גם בערב הסעודית אין מורים!

דבר נוסף להחנות אוטו לא צריך ללמד מורה!

אם וחס וחלילה תעשה תאונה בזמן חנייה אז מה כבר יקרה פגיעת פגוש?! המהירות יחסית נמוכה ויש הרבה זמן לכוון לשפר וכד'...לכן זה סוג הדברים שהמלווה צריך ללמד(אבל מלווה לתקופה קצרה).

והמורה במקום לבזבז שיעורים על בולשיט שבאמת ילמד לצאת ממצבי לחץ! וכך אפשר לחסוך 8 שיעורים!

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
גם בבלרוס ראיתי שיעורי נהיגה

(על מכוניות ממש לא משהו אני חייב לציין)

משטר הברזל מרשה לסוע רק על ז'יגולי ו מסקויץ', פשוט כל השאר עולה ביחס אלינו כמו ווילה בת"א!

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
לא מדויק!

 

ברוסיה אין מורים! באוקרינה אין מורים, לפי מיטב ידעתי גם בערב הסעודית אין מורים!

דבר נוסף להחנות אוטו לא צריך ללמד מורה!

אם וחס וחלילה תעשה תאונה בזמן חנייה אז מה כבר יקרה פגיעת פגוש?! המהירות יחסית נמוכה ויש הרבה זמן לכוון לשפר וכד'...לכן זה סוג הדברים שהמלווה צריך ללמד(אבל מלווה לתקופה קצרה).

והמורה במקום לבזבז שיעורים על בולשיט שבאמת ילמד לצאת ממצבי לחץ! וכך אפשר לחסוך 8 שיעורים!

אתה כותב שטויות. יש בתי ספר ללימוד נהיגה, שבהם מלמדים מורים לנהיגה. השיטה אמנם קצת שונה מאשר בארץ - קודם כל קורס תיאוריה בכיתה(כמו בי"ס), לאחמ"כ נסיעות במגרש סגור בלבד, ורק אח"כ, כשהמורה קובע שאתה מוכן, יוצאים לכביש,לומדים וניגשים לטסט, שגם בנוי משני שלבים. בשלב הראשון יש לבצע במגרש סגור 2 מתוך 3 תרגילי תמרון קיימים, ורק אם עברת את החלק הזה אתה ניגש לטסט בנסיעה בפועל.



אה... וגם אפשר לקנות רשיון נהיגה תקף ואמיתי ב 500$ (עדכני ל 2001. מאז המחירים כנראה עלו בהרבה), ולקבל אותו הביתה עם זר פרחים.

פורסם
משטר הברזל מרשה לסוע רק על ז'יגולי ו מסקויץ', פשוט כל השאר עולה ביחס אלינו כמו ווילה בת"א!
וואלה? לא ידעתי

האוטו שראיתי בשיעור נהיגה היה באמת דומה לז'גוליר ,ראיתי מרחוק.

נסעתי שם על מסקביץ' , חרטה של אוטו :( אבל היה מצחיק בדרכי העפר בכפרים.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
וואלה? לא ידעתי

האוטו שראיתי בשיעור נהיגה היה באמת דומה לז'גוליר ,ראיתי מרחוק.

נסעתי שם על מסקביץ' , חרטה של אוטו :( אבל היה מצחיק בדרכי העפר בכפרים.

גם ז'יגלולי זה חרטה של אוטו?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

shellcase אחי...

 

אני שם לב איך ההגיון שלך עובד ואני מבין אותך גם בקטע של המלווה וגם בקטע של טסטים והכל.

אבל...

 

אתה חייב להבין שלכל דבר יש צד נוסף, לדוגמא, במקרה של טסטים , אמרת :

אולי פשוט לא נלמד אלא ישר ניגש לטסט?
למה לא ??

אם באנגליה שבה הנהגים הרבה הרבה יותר מתורבתים מפה אתה לא מחוייב לעשות ולו שיעור אחד של נהיגה נתון תאונות הדרכים לשנה דומה ואף נמוך משלנו אני לא חושב שיש הבדל

(מה שכן יש אצלם מעיין רשיון ביניים שמאפשר לך לנהוג עם אבא שלך לצידך או משהו דומה וכך אתה "לומד" ) ואגב כן יש את זה באנגליה - אבל במקביל יש גם בתי ספר לנהיגה (גרתי שם מספיק כדי לדעת)

 

הפואנטה היא שמה שמורה לנהיגה מלמד אותך מיועד אך ורק לעבור טסט

וזה לכשעצמו דבר מטומטם עד העצם כי רוב מה שמלמדים אותך יוביל אותך לתאונה כבר בשבוע הראשון שלך (כמה פעמים קיללת את האמאמא של רכב ללימוד נהיגה על הכביש? :wink: )

 

אני אפילו לא רוצה להתחיל לדבר על מה שלא בסדר בזה אבל ברמת העיקרון אתה לא רואה פה אף תלמיד בבי"ס לנהיגה שנוסע 120 קמ"ש (במגרש מיוחד שמיועד לזה ) ולומר שליטה ברכב

או עובר קורס במגרש החלקה ... אף לא אחד!

 

הם נוסעים על 45 קמ"ש וכך הם נוהגים גם בטסט ואז יוצאים לכביש ועושים תאונות רק מהבהלה

(טוב זה באמת נשמע כאילו אני חושב על נשים כשאני כותב את זה אבל זה קורה גם עם צעירים ושאר נהגים חדשים)

 

במקום לתקן את הבסיס של הנהיגה הדפוקה בארץ (שהבסיס הוא ללא ספק שיעורי הנהיגה)

מתקינים חוקים וכל מני הגבלות על הנהג שבמקום לעזור לו לחזור הביתה חי זה רק עוזר לרפד את אוצר המדינה בגלל דוחות מפגרים

והדור הבא של נהגים יוצא בדיוק אותו דבר אם לא יותר גרוע

 

 

תאונות הרי ייקרו , אין להמנע מזה, אחרי הכל כולנו בני אנוש ונידונים לטעויות

ואם זה היום שלך לעשות תאונה אתה תעשה תאונה

אבל עדיף להגיע הביתה בלי להיות עצבני על הבנ**נה שחתך אותך 50 מטר לפני שהגעת הביתה

זאת תרבות נהיגה

מהירות לא הורגת אנשים - אנשים הורגים אנשים

פורסם

למה הדיון הזה עוד לא ננעל ?

 

shellcase, אל תהיה פלצן... מצד אחד אתה אומר ש"אנשים מוכנים לשלם כסף בשביל להיות נהגי מוניות של חברים שלהם" ומצד שני שואל מיד אחר כך אם תוכל להסיע יותר מ2 אנשים. מה אכפת לך ? מה, אתה נהג מונית ?!

 

אם אתה עדיין מתקשה לחנות אחרי שנה רישיון, אז אתה בבעיה. קח את האוטו לכמה שעות ותלמד לחנות. זה בכלל לא קשור לעובדה שכל הטסטים והמורי נהיגה בארץ מושחתים ואף אחד (כמובן) לא פועל לשנות את זה.

 

וה... אנשים/ילדים שתכלס רבים איתו - צאו מזה. די, נו. בשביל מה לחסוך ב8 שיעורים ? תעשה כמה שיעורים שאתה חושב עד שתהיה מוכן. זה בטח לא 20, ותכלס זה גם לא 30. אה, ואם בערב הסעודית ובאוקראינה אין מורי נהיגה, אמממ.. לא אכפת.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...