Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אממ

 

נרגילה זה לא חוקי בחוק.

 

:wink:

 

 

יהיה מצחיק להוסיף ציטוטים של אנשים מהפורום גם :

 

לירן בציטוט המפורסם שלו

 

ההונדה ההונדה :twisted:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
כאן תרשמו את כל הציטוטים הטפשיים , מצחיקים , הזויים

מעצבנים , מעניינים

ששמעתם אי פעם משוטר ....

 

בנושא זה ממש, אמרתי לכם שהתחלתי לקחת איתי טייפ באוטו?

אני מקווה לציטוטים משעשעים.

פורסם

"רשיונות בבקשה" :lol:

 

(טוב נהיה יותר מקוריים)

 

 

"יש לך מזל שאתה נראה בחור טוב"

אני ממש לא!!!

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

"דומם מנוע, צא מהרכב!"

 

"תן לי רישיון נהיגה, תעודת זהות ורישיוניות של הרכב"

 

"מה אתה עושה פה בשעה כזאת מאוחרת ?! (12 בלילה)"

 

אני : "קונה סיגריות"

 

השוטר מרים את הראש, רואה את מכונת הסיגריות, הדבר היחיד שהיה במקום הזה!!!

 

"......אההההההה.......לא בריא לעשן. לילה טוב"

 

 

ניסה לשחק אותה גבר, יצא טמבל

:p

פורסם

בוחן, לאחר שסילק מהמקום זוג שוטרים שעצרו אותי על מידת צמיגים שלא מאושרת ברישיון:

 

"תגיד, אפשר לשבת באוטו שלך?" (מתיישב, נותן גז בניוטראל ומאזין לסאונד המסריח שמוציא ה-1600 העלוב של הראלי, ועוד מתלהב)

 

:lol: , אני חייב לציין שזה השוטר הכי גבר שפגשתי עד היום :!:

 

 

עוד אחד:

 

שוטר, לאחר שהבין שאני "לא יודע" מהי מידת צמיגים:

 

"סהר, אני מוותר לך, עכשיו תעשה פרסה ועוף מפה שאני לא יראה אותך שוב, ואל תיכנס למפגש, ותחליף את הצמיגים עוד היום" :mad:

פורסם

הקדמה : נסיעה בכביש בין עירוני שמותר לנסוע בו 80 ב 4 בבוקר.

איתי יושבת באוטו בחורה .

עוצר אותי שוטר ומבקש רשיונות .....

 

שוטר : דומם מנוע ותן רשיונות .

 

אני נותן מחכה ברכב .

 

שוטר : אתה יודע שנסעת מעל המהירות המותרת ?!

 

אני : ( עושה פני תמים :roll: ) כמה נסעתי ?

 

שוטר : 102 !

 

אני : כמה מותר פה?

 

שוטר : 100 ! אבל בגלל שיש איתך בחורה אני אשחרר אותך .... :loco:

פורסם

כמה דברים שהצחיקו בזמנו, שהייתי ברכב של חבר

 

"נהג חדש? יופי, יופי, בוריס תן לו בראש" (זה השוטר השני)

 

"שוב אתה??? כבר נמאס לי לראות אותך"

(אותו שוטר , יום אחרי יום).

 

סמוי:

"צילמתי אותך במהירות של 90 קמ"ש בתוך העיר, לאן אתה כ"כ ממהר?"

אני:

"וואלה אדני, לא עברתי את ה50, אפשר לראות את הצילום?"

שוטר:

"אתה יודע מה, נוותר לך פעם אחת,יש קריאה"

 

זה אולי לא מצחיק, אבל זה נסיון של שוטר (4 סמויים בג'יפ) לגרום לך להודות שנסעת מעל 90.

 

יום טוב.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

ש: האורות שלך גבוהים.

R: לא, הם נמוכים.

 

ש:עצור בצד.

R:טוב.

 

ש:תוכיח לי.

R: הנה תראה, אני מעביר לגבוהים, נדלקת נורה כחולה, רואה?

 

ש:נורא גבוהים האורות שלך.

R: מה אתה רוצה?

 

ש: לילה טוב.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

ועוד אחד שכרגע נזכרתי:

 

ש: רשיונות בבקשה

א: בבקשה

ש: גם שלך

א: בבקשה

 

ש: אתה יודע שנסעת במהירות מאוד גבוהה

א: לא אדוני השוטר ראיתי אותך אז נסעתי לאט ;)

ש: אל תשחק איתי משחקים אני יכול לתת לך הורדה בשניה על האגזוז הזה

א: אתה בוחן רכב?

ש: נזמין גם בוחן רכב!

א: בשבת בבוקר?!

ש: כן !

ש: (לאחר התייעצות קלה באוטו) החלטתי לוותר לך , אבל אני רוצה הבטחה ממך שאתה מוריד את האגזוז הזה דבר ראשון מחר בבוקר

א: טוב..

פורסם

כבר כתבתי את זה כאן אבל שוב:

 

בכניסה למפגש שוטרת עוצרת אותי. (א: אני, ש: דרדסית או דרדס)

ש: רישיונות בבקשה

א: בבקשה

ש: (אחרי כמה שניות) סע לשלום

א: תודה

 

אחרי עשרים מטר השוטר השני עוצר אותי

 

ש: חכה רגע

א: איחרת,השוטרת מקודם כבר עצרה אותי, רוצה גם?

ש: סע לשלום

א: אתם עושים עבודת קודש כאן

ש: אנחנו משתדלים

א: :shock::?:D

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

"סע, סע מפה"

 

(שוטרת חיננית לאחר שעצרה אותי בצד בצורה שמפריעה לתנועה, ונגרמה במקום תאונת שרשרת...)

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
"סע, סע מפה"

 

(שוטרת חיננית לאחר שעצרה אותי בצד בצורה שמפריעה לתנועה, ונגרמה במקום תאונת שרשרת...)

 

הרגת אותי......

 

:lol::lol::lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


×
×
  • תוכן חדש...