Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בת-ימי שהוסע על רכב של מחבלים... אז עוצרים אותי די הרבה...

פעם עצרו אותי ואת חבר שלי, אני בסוויפט והוא בGTI, השוטר מסתכל על המכוניות ואומר:

ש: למה יש חלונות כהים בפיג'ו? זה מקורי? (מסתכל על הבועות...)

ח: לא יודע ככה קניתי את האוטו לפני שבוע

ש: ומה איתך מה זה החלונות האלה בסוויפט?

א: זה מקורי., אני חושב, לא אמרו לי כלום בטסט ככה קניתי את האוטו והוא עבר טסט מכה ראשונה.

ש: טוב אז סעו לשלום, ותוריד את הספווילר הזה הוא מפריע לשדה הראיה...

ח: כן מחר בבוקר...

_______________________________________

 

לפני כמה ימים עצר אותי שוטר

ש: שלום, רישיונות בבקשה

א: שלום אדוני, רק דקה (מחפש את הביטוח...)

ש: מה קרה לאוטו שלך?

א: בחורה נכנסה בי חזק... לא עצרה באדום...

ש: אני חושב שהאוטו לא תקין (קורא לשוטר נוסף שיבוא)

ש2: תדליק אורות... יפה, תאותת... נו תאותת...

א: מה ? ומדליק אור גבוה.

ש: הוא אמר שתאותת.

א: אין איתותים התקלקל לי.

ש2: איך אתה נוסע ככה זה מאוד מסוכן?

א: אני נוסע ככה כבר חודש ולא קרה כלום אני לא חושב שזה מפריע למישהו...

ש: תשמע תתקן את זה... אני לא רוצה לתת לך דו"ח.

א: מחר על הבוקר אני מתקן.

ש2: תשמע זה החיים שלך ואתה צעיר חבל עליך

א: מחר בבוקר אני הולך לבנק דואג שיאשרו ל הלוואה לסדר את האוטו.

יאללה סע לשלום...

haters will hate

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קטע מתוך יצפאן (רב פקד אלברט במבטא מרוקאי):

יצפאן(ש):וויאו,וויאו,וויאו,וויאו...(סרנה)

יצפאן(ש):למה אתה חונה בצידי הכביש במהירות מופרזת?

סוויסה:אני מחכה לנהג מונית שיחזור,הוא הלך לשלוח חבילה.

יצפאן(ש):מאמין לך.......לכל מילה.

יצפאן(ש):טוב,קום צא מהרשיון ותן לי ת'רכב!

פורסם

שוטר (עם ממל"ז על הרצפה לידו): רשיונות בבקשה.

אני (בתמימות): בבקשה - למה תמיד עוצרים אותי לבדיקת רשיונות?

שוטר: זה לא בדיקת רשיונות. אתה יודע על כמה נסעת?

אני: נסעתי לאט.

שוטר: נסעת 100 במקום שמותר 50.

אני: לא יכול להיות. יש לי בעיה בספידומטר ואני בדיוק בדרך חזרה מקניית כבל לתיקון. ובגלל זה הקפדתי עכשיו לא לעבור הילוך שני. לא נסעתי יותר מ-50.

שוטר: אז אתה אומר שהספידומטר לא עובד? אתה רוצה שאני אביא בוחן ואוריד לך את הרכב מהכביש? המלצה שלי - כדאי שתסתום את הפה לפני שתסתבך.

אני: :shock: סליחה?

 

משפט בספטמבר. וויש מי לאק.

פורסם

משהו שקרה לא מזמן ליד הבית שלי.

 

שוטר : "אתה יודע החגורות לא חוקיות"

אני : "למה"

שוטר "הם צבועות באדום , זה לא חוקי"

 

אני : :roll::roll::roll:

 

שוטר : "טוב סע סע"

פורסם

לא יודע

תגידו לי אתם אם זה מצחיק או עצוב

או עצוב מאוד!

 

המשפט האחרון ששמעתי משוטר היה :

נתראה עוד שלושה חודשים בבית משפט!!

אחחחחח

 

הם רעים!! :roll:

פורסם

שוטר:שלום!

אני:שלום אדוני

שוטר:רישיונות

אני:שאלתי למה נסעתי מהר?

שוטר:לא,האגזוז שלך גדול מדי תוריד אותו אם לא אני יוריד תרכב

אני:בסדר מחר אני יוריד,

זהו

ואני לא הורדתי אותו עד היום

ד.ד

פורסם

אוקיי,אני אקדים ואספר את הסיטואציה כדי שתבינו:

 

הייתי בטסט,והטסטר שלי כמובן הסיר את כל המגנטים האלה של ה-"ל",אבל שכח לשים מקדימה ומאחורה את המגנטים של "במבחן משרד הרישוי",כך שכל מי שרואה אותי חושב שזה רכב רגיל. איך שיצאנו ממשרד הרישוי בחולון פנינו לכיוון כיכר הדמעות,עברתי אותה והמשכתי ישר,ואחרי 50 מטר החליטה שוטרת לסמן לי לבקורת רשיונות....

 

ש: שלום,רשיונות בבקשה.

אני: :oops::oops::oops:

טסטר:אני לא מבין למה עצרת אותו,לא ראית את הלוחיות?!

ש: :?::!: איזה לוחיות....

אני:תני לי עוד 20 ד' אני אחזור לפה עם רשיון......

 

אחרי שהשוטרת הבינה את הפספוס של הטסטר היא שחררה אותי,המשכתי את הטסט ועברתי אותו (טסט ראשון).

 

חזק לא ? .....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הכי מטומטם שיש "שאני לא ראה אותך יותר עושה את זה"

 

נ.ב אפשר להדביק את המשפט הנ"ל בכל מקום ובכל סוג של עברה שעשיתה...

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

קטע שהיה לי עם שוטר במחלף השלום בשישי בלילה

 

אני עולה במחלף פונה לכיוון הקריה ורואה שוטר מצד ימין מאותת לי עם פנס לעצור.

אני כמובן ממשיך בנסיעה רגילה ולא עוצר וברגע האחרון הוא קופץ לי לכביש ואני עוצר

 

הדרדס: למה אתה לא עוצר

אני: למה שאעצור?

הדרדס: כי סימנתי לך

אני: איך בדיוק?

הדרדס: עם הפנס

אני:איזה פנס?

השלב זה הדרדס מרים פנס ומראה לי אותו

אני: אה זה, לא ראיתי אותו

הדרדס: (במבטא מרוקאי) כן אלה פנסים חרא אף אחד לא רואה אותם, סע לשלום.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אם כבר ציטוטים של שוטרים אז הנה כמה ציטוטים שנאמרו על ידי הנהגים שנתפסו :

בן 20 תושב צפת, נתפס שהוא נוסע במהירות של 169 קמ"ש בכביש בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש.

יחד עימו היו ברכב ארבעה צעירים שחזרו מבילוי.

כשהחל השוטר לרשום לו את הדו"ח, ביקש ממנו הנהג "להזדרז כי הוא ממהר". (לקוח ממעריב)

Once baby_t raced an s2000, ofcourse baby_t killed the s2000 2 minutes after going 220 +km/h the police closed the road to catch them

 

a policeman goes over to guy and says : " You guys were racing here like maniacs!!!!!!!!!

 

Guy told him : " WHATEVER... DID YOU SEE HOW I kicked THAT S2000'S ASS" . (לקוח מdoront5 :))

 

וציטוט של שוטרים שעצרו אותי בתקופת הטרקטורון :

ש: עצור בצד .

אני עוצר באדום לבן לפני רמזור הוא נעמד לידי , חוסם את הכביש ושואל : " תגיד כמה הדבר הזה עולה ? "

אני: לא יודע לא אני קניתי צוחק ונוסע .

XJR

פורסם

 

הדרדס: למה אתה לא עוצר

אני: למה שאעצור?

הדרדס: כי סימנתי לך

אני: איך בדיוק?

הדרדס: עם הפנס

אני:איזה פנס?

השלב זה הדרדס מרים פנס ומראה לי אותו

אני: אה זה, לא ראיתי אותו

הדרדס: (במבטא מרוקאי) כן אלה פנסים חרא אף אחד לא רואה אותם, סע לשלום.

 

שי

 

rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif

ענק !!!! קורע !!!

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
לפני כמה ימים עצר אותי שוטר

ש: שלום, רישיונות בבקשה

א: שלום אדוני, רק דקה (מחפש את הביטוח...)

ש: מה קרה לאוטו שלך?

א: בחורה נכנסה בי חזק... לא עצרה באדום...

ש: אני חושב שהאוטו לא תקין (קורא לשוטר נוסף שיבוא)

ש2: תדליק אורות... יפה, תאותת... נו תאותת...

א: מה ? ומדליק אור גבוה.

ש: הוא אמר שתאותת.

א: אין איתותים התקלקל לי.

ש2: איך אתה נוסע ככה זה מאוד מסוכן?

א: אני נוסע ככה כבר חודש ולא קרה כלום אני לא חושב שזה מפריע למישהו...

ש: תשמע תתקן את זה... אני לא רוצה לתת לך דו"ח.

א: מחר על הבוקר אני מתקן.

ש2: תשמע זה החיים שלך ואתה צעיר חבל עליך

א: מחר בבוקר אני הולך לבנק דואג שיאשרו ל הלוואה לסדר את האוטו.

יאללה סע לשלום...

 

השוטר יצא איתך יותר מגבר

ואתה מדבר לא לעניין.....

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם

הילוך ראשון ..

 

הדבקה .. סיבוב... סגור.. המון רעש... עמום ? :shock:

 

"פיז'ו אדומה , עצור בצד !"

 

אהה שיט !

מה עכשיו ?

 

ש: רשיונות בבקשה (תקיפות!)

א: בבקשה

(הולכים לרכב)

ש2: אתה חייל ?!

א: כן.

 

אחרי בערך דקה של הסתודדות ברכבם (אין סודות בין חברים !!!)

 

ש: מר אורן ! גש לפה

א: כן?

ש: למה אתה מתפרע?

א: רק נסעתי בהילוך ראשון בתוך סיבוב למה התפרעתי? לא נסעתי מהר ולא עשיתי כלום

ש: זה שיש לך פיז'ו 205 ג'יטיאי לא עושה אותך גבר (זה השלב שהחלטתי שאני מוכר ת'אוטו)

א: מה זה קשור ?

ש: האגזוז הזה חוקי ?

א: כן, הוא בנוי ל 205 והוא לא בולט

ש: הוא לא עושה רעש?

א: לא..

ש: אתה רוצה שאני אוריד אותך מהכביש ?

א: תזמין בוחן רכב שיגיד לך

ש: אני בוחן רכב!@$!!@#E!@

א: אה .. טוב....

ש: מר אורן... שאני לא אתפוס אותך שוב

א: טוב...........

פורסם

אחד החזקים , קרה לי היום

לא , לא עצרו אותי , אלא עצרו את חבר שלי שנסעתי באוטו שלו ...

השוטר נוסע מאחורינו וצועק לעצור בצד ( הרכב הוא רנו מגאן)

חבר שלי עוצר , השוטר ממוצא דרוזי אומר לחבר שלי:

 

"כפרה עליך , למה לנסוע מהר?"

 

חבר: "לא נסעתי מהר"

 

שוטר " כפרה , ראיתי נסעת תזהר יש הרבה אנשים ובחורות יפות שרוצים לחיות"

 

חבר : "אוקי"

 

שוטר : " יום טוב גבר"

 

 

אחד הדיאלוגים המצחיקים ביותר שחוויתי ושוטר מצחיק ... ונחמד..

:p


×
×
  • תוכן חדש...