Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי בימבה עם מכה בשסי. הרכב, מבחינה מכנית מעולה, אולם יש לו מכה בשסי - האם יש סיכוי כלשהוא שאצליח למכור אותו? אם כן, כיצד?

 

מה עושים? :cry:

 

S.O.S

 

אודה באם תעזרו לי

 

תודה רבה רבה רבה מראש

 

נטע

פורסם

היא מכירה לסוחר רכב.

 

לצערך בעת מכירה לסוחר תפסידי ה-מ-ו-ן כסף, בייחוד כשמדובר ברכב עם פגיעת שילדה כשלך.

פורסם

האם הפגיעה היא מקדימה או אחורה?

 

באיזה סוג פגיעה מדובר? (אמצע, אחד מהצדדים)

 

האם קיבלת ירידת ערך? יש דוח שמאי?

 

מה חומרת הפגיעה?

 

תני חומרת מצב וננסה לעזור לך.

 

 

 

 

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

כול רכב אפשר למכור.

בייחוד שזה רכב בעל סחירות טובה כמו במאזדה 121.

הכול עניין של מחיר.

 

אתה חיייב להבין שאתה תמכור אותו במחיר מתחת למחירון, תחשוב עד כמה אתה מוכן לרדת, תפרסם אותו במחיר אטרקטיבי ותסביר לרוכש שאומנם ישנה מכת שלדה אך הרכב במצב מכני מצויין, זאת בשילוב עם מחיר מפתה ימכרו לך את האוטו.

 

חשוב מאוד! לא להסתיר את בפרט שישנה מכה בשלדה.

אומנם לא כול אחד לוקח לבדיקה וייתכן שלא יגלו. אבל בכול זאת.

פורסם

אם הרכב באמת במצב טוב, הייתי מציע למכור אותו למישהו שאת מכירה במחיר של סוחרים

 

כך לפחת תדעי שלמרות שהפסדת הרבה כסף מישהו שאת מכירה הרוויח אוטו במצב טוב במחיר מציאה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

סבלנות !!!

 

זה כל מה שאת צריכה,

אני קניתי רכב עם מכה בשילדה , האמת זה לא סוף העולם.

 

את צריכה לדעת באחוזים את ירידת הערך שקבע שמאי (אם יהיה לך דו"ח שלו יחסוף הרבה זמן וכסף) וכשיבוא קונה כלשהו תראי לו את הדוח וככה תגיעו למחיר סביר גם לו וגם לך.

 

את חייבת להיות הוגנת ולהגיד שיש מכה , אבל את יכולה להגיד גם כמה אחוזים נקבעו לה.

 

שיהיה בהצלחה ושוב - הרבה סבלנות!

 

אבי

מיני ואין שני לה!

×
×
  • תוכן חדש...