Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה ליקנות מערכת גז לרכב איפה קונים וגם מידע יעזור מאוד תודה מישל

הרכבים שלי שברולט c10 1964

רנו 17 TS מודל 1974

אולדסמוביל קטלאס סופריים 3800v6 1987

הונדה סיווק ומזדה 3

 

פורסם

לפי מה שידוע לי ניתן להתקין מערכת גפ"מ לרכבים משנת 1995 ומעלה ולא לפני כן

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

הי זה לא לרכב הספנות זה לרכב היום יומי שלי השמח לקבל סירטוט או כל מידע של מערכת הגז ופרטים על קניה במחיר טוב תודה מישל

הרכבים שלי שברולט c10 1964

רנו 17 TS מודל 1974

אולדסמוביל קטלאס סופריים 3800v6 1987

הונדה סיווק ומזדה 3

 

פורסם

יוליה התקנה כבר לא מוגבלת בשנה, אלא בנתונים אחרים.

 

בכל מקרה, נושא הגז נטחן באתר כל כך הרבה, יש באתר עוד פורומים מעבר לאספנות.

פורסם

אם כך אתה יכול להריץ חיפוש בפורום - דובר על זה המון

 

חפש את המילה גפ"מ

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

מע' הנעת רכב בגז מותקנת ברכב עם הזרקת דלק בנזין שיש לו ממיר קטליטי (בדרך כלל משנת 1995 ומעלה) והיא פועלת בנוסף למע' הבנזין הרגילה, או בנזין או מע' גפ"מ (גז פחמימני מעובה), לפי רצון הנהג.

חשוב מאוד שהמתקין יהיה מקצועי וידע להתאים את מע' הגפ"מ אל מנוע הרכב ולבצע התקנה יפה ומסודרת ובטיחותית וכיולים וכוונים מדויקים וכמו כן יספק אחריות ושרות נאותים ויש כאלו מתקינים טובים.

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם

באים למתקין (רצוי לברור אותו מבחינת איכות עבודה, ואת סוג המערכת הטובה ביותר, ושיש לה אב טיפוס מאושר על כבישי ישראל) ,

משאירים את האוטו, בתקווה שלא יהיו פאשלות, חוזרים משלמים , ונוסעים.

אהה, ובודקים היכן יש תחנות תדלוק.

ו- מקווים לטוב...

כך זה עובד. ודרך אגב, אנשים מאוד מרוצים. ממה שאני שומע בכל אופן.

חוץ מזה ומעבר לכך, ערוך חיפוש בפורום, הנושא נדון מכל הבטיו.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...