Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכי בטוח לעשות שטות כשהכביש ריק לגמרי ...

הסמויים בדרך כלל עושים עבודה טובה ,(לפחות בזה הם טובים) הכשאתה מזהה אותם זה כבר מאוחר מדי

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

משה.מ

תודה רבה קולומבו המתחסד.

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה רואה מדבקה של ''אלדן'' דע סמוי בסביבתך...

 

בכל מקרה באריאל יצא לי להפגש עם סמוים במונדאו של אלדן, ברובר, מאזדה 3... ככה שאי אפשר לדעת...

 

פשוט אל תעשה שטויות כשיש מכוניות מסביב, וכשאני אומר שטויות זה לא לנסוע בקצב של התנוע כאשר הקצב מהיר מהמותר, אלה שטויות שמבליטות אותך.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
תודה רבה קולומבו המתחסד.
לא מתחסד למה שאני אתחסד . אני רק מביע דעתי לשם כך יש פורום שכולם דנים בנושא כלשהו.

גם בתמונה הזאת הנהג וחברו חיפשו את המשטרה הסמויה וכשלא נמצאה החליטו לבדוק יכולות

התוצאה.

1185_18959.jpg

פורסם

איי איי איי... ולי חבל על הרכב!

 

ידוע לי גם על אדומה שהתהפכה ונכנסה בעמוד.

 

עצוב איך שהרכבים הולכים! אלפות!

 

תוכל לפרט על המקרה?

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

23alon כתב:

מרצדס E קלאס כסופה בלי חלונות שחורים.. יכול להיות?

 

בטח, גם מייבאך שחורה יכולה להיות ניידת סמוייה.

אני שואל בגלל שהיום חבר שלי נסע ממש בפרעות

הוא הגיע לרמזור פתאום אחד במרצדס E קלאס התחיל לצרוח עליו על איך שהוא נוהג ואמר שהוא שוטר..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

חבר שלי היה בנתיב שאפשר לנסוע ישר וגם שמאלה אז הוא ברח שמאלה כשזה במרצדס היה בנתיב לרק ישר..

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

יש מצב זה היה באמת שוטר סמוי?

או שהוא סתם ניסה להפחיד אותו?

פורסם

תאמין לי שאחרי מספיק זמן על הכביש אתה תזהה את רוב הסמויים בלי שתרצה,

קודם כל הם מסתכלים עליך בצורה מחשידה, לרוב הם פשוט מפותחים מבחינת שרירים, בדרך כלל לא נוסעים לבד, לובשים שחור, וגם קרה לחבר כמה פעמים שהם עקפו אותו או קראו לו ללחיצות ברמזורים רק בשביל שיעשה שטות ויפילו אותו

ובקשר לסוג הרכבים שיש להם, אף פעם אל תחפש סוג מסויים יש להם פשוט את כל הרכבים שעולים לך כרגע בראש, החל ממזדה 3,מזדה 6, פורד פוקוס עד יונדאי סונטה, BMW, מרצדס, ואפילו רובר טורבו!!!

ובקשר לאופנועים, קרה כבר כמה פעמים שנצמדו אלינו לרכב אופנוענים שלבושים שחור הסתכלו שכולם חגורים ורק אז המשיכו.

 

מקווה שעזרתי לך,

חנן

פורסם

יש מצב זה היה באמת שוטר סמוי?

או שהוא סתם ניסה להפחיד אותו?

 

לפעמים שוטרים רואים משהו שמרגיז אותם, אז הם צועקים. כדי להוסיף "סמכותיות" ולשפר את ההרתעה, הם גם מזכירים שהם שוטרים.

בדרך כלל אלו סתם שוטרים, לעיתים אפילו לא של משטרת התנועה.

 

שוטר סמוי במצב כזה היה רודף/נותן דו"ח, ולא סתם צועק.

 

אבל שורה תחתונה - זה לא משנה. כל העיקרון בהיותם סמויים זה שלא תדע שהם שם. הם גם משתכללים קצת כל פעם, כדי להקשות.

 

נכון לרגע זה, יש רק דרך אחת בטוחה לאיתורם - אבל היא טיפה'לה מורכבת טכנית. כשתופס אותך אחד, כנס למכונת הזמן, סע קצת אחורה ותשים לב מאיפה השוטר יצא - עכשיו אתה יודע איפה יש שוטר סמוי...

מצד שני, עזוב שטויות - יש לך מכונת זמן ואתה מבזבז אותה על איתור שוטרים סמויים? לך מלא לוטו.

 

ניר

פורסם

כל רכב חשוד בצד הדרך (לא משנה איזה - לחסוך כל רגע שיכולים ללזור עליי) - אני מאט.

 

 

בשיטה הזו, ניצלתי כמה פעמים ממכמונות. (ובד"כ הנוסע שלידי מקבל צעקות למה הוא חולם וישן ולא עירני...).

פורסם
כל רכב חשוד בצד הדרך (לא משנה איזה - לחסוך כל רגע שיכולים ללזור עליי) - אני מאט.

 

 

בשיטה הזו, ניצלתי כמה פעמים ממכמונות. (ובד"כ הנוסע שלידי מקבל צעקות למה הוא חולם וישן ולא עירני...).

 

אז אני מניח שאת הווסקאר עוד לא יצא לך לפגוש... :-)

 

ניר

פורסם

זה קל!

 

כתמים של ריבה ושמן על הריפודים, מהדוונאטס של הבוקר.

כתמים לבנים ניגרים מהחלון אל הדלת, מהטחינה של הפלאפל בצהריים.

רסיסי עמבה עם ניחוח בצל, מהארוחה של 16:30.

גרעיני סומסום על הדש-בורד, מהבורקס של הערב.

מאחור, בספסל האחורי, ערימה של דוחות עם שגיאות כתיב.

 

אין קל יותר מלזהות ניידת סמויה.

:twisted:

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?

×
×
  • תוכן חדש...