Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנוע הוא 1.6 בעל שני קרבורטורים בודדים(סולקס)ונילקח מהחיפושית.

הספקו היה 50 כ"ס.

הגיר האוטומטי שלה היה מפיתוח מקורי של פולקסווגן,מאחר שפולקסווגן ייעדה חלק גדול מהמכירות לשוק האמריקאי,שם היא הצליחה לא רע.

בסוף 73' הופסק ייצור הסידרה,ביחד עם ה 412-411,ופולקסווגן פתחה עידן חדש-הגולף.

שיפוץ יפה למכונית יפה.

כל הכבוד!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
היתה אחת יפיפיה אמיתית, בצבע אוף וויט או בז' שעמדה ברח' של בית הנשיא, בי-ם... ממש בכיכר, ולפני כמה שנים אבדו עיקבותיה.... מישהו יודע מה עלה בגורלה?-רן

גרה ברחובות במלצר נדמה לי

 

ולמטי - ברכות

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם

אכן מראה מרנן...

 

גם לי יש אחת כזו, ליתר דיוק, שנת 70 וגם לה יש גיר אוטומט, למעשה הייתי בטוח שאני בעל הדגם הנ"ל היחיד עם גיר אוטומט, מסתבר שלא.

 

דבר אחד הפריע לי בתמונות... כל השיפוץ נראה מקצועי ומדהים אבל למה 'לתקוע' את הסמלים עם ניטים?

 

ועוד משהו... מישהו כאן הזכיר שהמנוע הוא של חיפושית, אז זו טעות, ה-1600 קירור אויר פותח עבור ה-Type3 והוא ברכבים אלו כבר משנת 1966 כאשר באותה שנה לחיפושית היה מנוע 1300.

דרך אגב, המנוע 1600 נוצר מגילגול של מנוע 1500 בעל יחס דחיסה גבוה (כונה 1500S והיה בשימוש משנת 1962 ועד 1965 בריכבי ה-Type3) פולקסווגן העדיפו להגדיל את גודל המנוע ולהוריד את יחס הדחיסה כדי למנוע חימום יתר.

×
×
  • תוכן חדש...