Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, ראיתי באוטו דיפו ווקס ושמפו לרכב של GS27 וזה גם מה שהמוכר שם המליץ לי. כדאי לקנות או לא?

 

כן, כן... שאלה דיי טיפשית. אבל אני אוהב לנקות את האוטו ואני לוקח את זה דיי ברצינות :)

פורסם
הי, ראיתי באוטו דיפו ווקס ושמפו לרכב של GS27 וזה גם מה שהמוכר שם המליץ לי. כדאי לקנות או לא?

 

כן, כן... שאלה דיי טיפשית. אבל אני אוהב לנקות את האוטו ואני לוקח את זה דיי ברצינות :)

 

לא ניסיתי את השמפו , אבל הוקס פשוט פיצוץ, אני משתמש בו מעל שנה כמעט

פורסם
הי, ראיתי באוטו דיפו ווקס ושמפו לרכב של GS27 וזה גם מה שהמוכר שם המליץ לי. כדאי לקנות או לא?

לפי מה שאני ראיתי, מוצרי GS27 די יקרים והשמפו שלהם אינו בעל תכונות מיוחדות.

כל שכן, אוטו דיפו באופן עקרוני יקרנים ולכן הסכום גדל.

 

בזמנו קניתי אצלם שמפו של halfords (מצויין) באריזה זוגית ב-20 ש"ח.

אם תמצא מבצעים טובים, קנה. אם לא, נסה אצל פרוחזאד, חנות צנועה ומחירים בהתאם.

חבל על הכסף שתשרוף אצל אוטו דיפו.

MCS 2008

פורסם
הי, ראיתי באוטו דיפו ווקס ושמפו לרכב של GS27 וזה גם מה שהמוכר שם המליץ לי. כדאי לקנות או לא?

 

כן, כן... שאלה דיי טיפשית. אבל אני אוהב לנקות את האוטו ואני לוקח את זה דיי ברצינות :)

 

לא ניסיתי את השמפו , אבל הוקס פשוט פיצוץ, אני משתמש בו מעל שנה כמעט

 

פעם בכמה זמן אתה עושה (עשית... :( ) ווקס?

כתוב על האריזה פעם-פעמיים בשנה.

אני מעדיף יותר ;)

פורסם
הי, ראיתי באוטו דיפו ווקס ושמפו לרכב של GS27 וזה גם מה שהמוכר שם המליץ לי. כדאי לקנות או לא?

 

כן, כן... שאלה דיי טיפשית. אבל אני אוהב לנקות את האוטו ואני לוקח את זה דיי ברצינות :)

 

לי יש את "מסיר הסריטות" שלהם וגם פוליש שלהם... ואני חייב לציין שהמסיר על הפנים, והפוליש דווקא נחמד... אבל ממה שראיתי יש טובים יותר ממנו, הוא חביב, על הרכב שלי (אדום) הוא עשה יופי של עבודה, על רכב של חבר (לבן) לא מי יודע מה. הרכב לא מי ידוע מה הבריק.....

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם

לי יש את "מסיר הסריטות" שלהם וגם פוליש שלהם... ואני חייב לציין שהמסיר על הפנים

 

מסכימה. גם לי יש את המסיר שריטות, והוא לא יעיל בכלל. פשוט בזבוז של כל שקל.

 

 

פעם בכמה זמן אתה עושה (עשית... ) ווקס?

כתוב על האריזה פעם-פעמיים בשנה.

 

אתה בטוח שמדובר בוקס??? מילא פוליש שמוריד שכבה, אבל וקס? וקס הוא שכבת הגנה וככל הידוע לי, אין שום בעיה לעשות לעיתים קרובות.

אני אישית משתדלת לעשות כל כמה שבועות.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
הי, ראיתי באוטו דיפו ווקס ושמפו לרכב של GS27 וזה גם מה שהמוכר שם המליץ לי. כדאי לקנות או לא?

 

כן, כן... שאלה דיי טיפשית. אבל אני אוהב לנקות את האוטו ואני לוקח את זה דיי ברצינות :)

 

boomer ברור שכדאי לקנות חומר ניקוי לרכב, השאלה היא איזה חומר ניקוי.

אני מוכר שמפו לרחיצה חיצונית של הרכב (שמפו ברמה שלא ידועה בחנויות)

שמפו איכותי מאוד,ומרוכז.

אם תרצה צור איתי קשר

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

אם אתם שואלים אותי ,סבון פנטסטיק עושה את העבודה , קצת סבון בדלי מלא מים.

 

וכמובן, ווקס כל שבוע (מקווה שאני לא המטורף היחיד)... רצוי CARPLAN , שווה כל אגורה ולא עושה בכלל בכלל פירורים...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אתה בטוח שמדובר בוקס??? מילא פוליש שמוריד שכבה, אבל וקס? וקס הוא שכבת הגנה וככל הידוע לי, אין שום בעיה לעשות לעיתים קרובות.

אני אישית משתדלת לעשות כל כמה שבועות

זאת ההמלצה על האריזה...

וכן אני בטוח שמדובר בווקס.

פורסם
אם אתם שואלים אותי ,סבון פנטסטיק עושה את העבודה , קצת סבון בדלי מלא מים.

 

וכמובן, ווקס כל שבוע (מקווה שאני לא המטורף היחיד)... רצוי CARPLAN , שווה כל אגורה ולא עושה בכלל בכלל פירורים...

 

ווקס לא עושים כל שבוע, אלא פעם ב חודש מקסימום, בנוסף שהוא עולה 80 שקל.. :)

 

בכל אופן... כל שבוע? פאק ... בטח יש לך ידיים בגודל של הר :\ איך יש לך כוח ..

פורסם

גם אני הייתי עשוה ווקס כל שבוע.

 

עבר לי. :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אם אתם שואלים אותי ,סבון פנטסטיק עושה את העבודה , קצת סבון בדלי מלא מים.

 

וכמובן, ווקס כל שבוע (מקווה שאני לא המטורף היחיד)... רצוי CARPLAN , שווה כל אגורה ולא עושה בכלל בכלל פירורים...

 

ווקס לא עושים כל שבוע, אלא פעם ב חודש מקסימום, בנוסף שהוא עולה 80 שקל.. :)

 

בכל אופן... כל שבוע? פאק ... בטח יש לך ידיים בגודל של הר :\ איך יש לך כוח ..

 

אז זהו, שעם CARPLAN לא צריך להתאמץ כמעט...

עם טרטל אתה שופך לאגר...

אני עושה ווקס בכל פעם שאני שוטף את הרכב...

כשיש לך צבע כהה אסור לקחת סיכונים... אני פשוט מסתכל על הפולו של השכן שלי

שהיא באותו צבע וכולו שרוף, ורץ לעשות ווקס, זה נותן לי מוטיבציה....

:wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אם אתם שואלים אותי ,סבון פנטסטיק עושה את העבודה , קצת סבון בדלי מלא מים.

 

וכמובן, ווקס כל שבוע (מקווה שאני לא המטורף היחיד)... רצוי CARPLAN , שווה כל אגורה ולא עושה בכלל בכלל פירורים...

 

ווקס לא עושים כל שבוע, אלא פעם ב חודש מקסימום, בנוסף שהוא עולה 80 שקל.. :)

 

בכל אופן... כל שבוע? פאק ... בטח יש לך ידיים בגודל של הר :\ איך יש לך כוח ..

 

אז זהו, שעם CARPLAN לא צריך להתאמץ כמעט...

עם טרטל אתה שופך לאגר...

אני עושה ווקס בכל פעם שאני שוטף את הרכב...

כשיש לך צבע כהה אסור לקחת סיכונים... אני פשוט מסתכל על הפולו של השכן שלי

שהיא באותו צבע וכולו שרוף, ורץ לעשות ווקס, זה נותן לי מוטיבציה....

:wink:

 

ווקס כל שבוע לא יעזור למנוע צבע שרוף, הבעיה היא השמש והטמפרטורות הגבוהות בשמש הישראלית זה אופייני בעיקר בצבעים מטאליים.

יש לדאוג לחנות את הרכב באיזור מוצל (לא תחת עצי פרי :D ) או לדאוג לכיסוי.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...