Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך הרוקפורד 3269FRC? רמקול 6*9


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות את האובלים של רוקפורד איך הם?

מבחינת עוצמה ומבחינת איכות? הם שווים 250 שקל יד שנייה? ואיך הם לעומת ה6*9 של פיוניר ו7*10 של הקנווד???

פורסם

1.אני לא בעד 6*9 , אבל אין כל כך הבדל בין הדגמים שציינת,

 

בגלל שזה יד 2 ,

תבקש לשמוע, ותראה אם זה נשמע לך טוב באוטו.

 

 

2.לגבי המחיר- 250 ש"ח זה יותר מדי לרמקול כזה.

 

 

3.יש לך היום אופציות טובות יותר,

JBL cs396 במחיר שבין 350 ל400 ש"ח -מדובר על רמקול חדש.

ZZR

פורסם
1.אני לא בעד 6*9 , אבל אין כל כך הבדל בין הדגמים שציינת,

 

בגלל שזה יד 2 ,

תבקש לשמוע, ותראה אם זה נשמע לך טוב באוטו.

 

 

2.לגבי המחיר- 250 ש"ח זה יותר מדי לרמקול כזה.

 

 

3.יש לך היום אופציות טובות יותר,

JBL cs396 במחיר שבין 350 ל400 ש"ח -מדובר על רמקול חדש.

אתה בטוח במה שאתה אומר ?

 

רוקפורד-איכות ובאסים מעולים ונורמלים.

פיוניר-זבל של באסים

קנווד-באסים עמוקים ומרוחים מדי.אי אפשר לשמוע עם FULL BASS את מי שמדבר.

JBL -נעימים .בFULL VOLUME צרחנים.

 

רוקפורד הכי טובים מכל הנושא.

×
×
  • תוכן חדש...