Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

רציתי להתייעץ עם חברי הפורום לגבי החלפת מנוע בסובארו ג'סטי 1200 שנת 91 ידנית של אחות של אישתי, המנוע הקיים במצב נורא, במוסך נאמר לנו שהמנוע חלש מאוד ודרוש החלפה.

 

אשמח באם תוכלו לייעץ לי על עלויות החלפת המנוע? איפה כדאי לבצע?

 

בתודה מראש,

מני

פורסם

מקום מגורים שלך, יעזור מאוד להנחות אותך למוסך מומלץ, ואו יבואן מומלץ, לשם קבלת הצעת מחיר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מה זה בדיוק מצב נורא?

צריך לבדוק האם כדאי לבצע אובראול?

האם כדי לחפש מנוע מפירוק?

האם כדאי לחפש מנוע מייבוא?

אולי שווה לרכוש גרוטאה לחלקים בזול ולהשתמש במנוע שלה?

 

הכל יכול להיות.

אבל "מצב גרוע- דורש החלפה", זה משהו שאני לא מקבל, צריך לדעת בדיוק מה הבעיה...

נשמע כמו תשובה מתחמקת כמו שאני קיבלתי פעם במוסך על החלפת גומיות שסתומים שהגיעה לשיחה על אורבאול!:shock: .

רק לאחר שהמוסכניק הבין שאני "מבין עניין" ירד מזה מהר...בד"כ תמיד ימצאו את הפרייארים שלא מבינים...ו"ידחפו" להם אובראול בגלל כבלי הצתה או כל בדיחה אחרת..

under construction..

פורסם

מה זה מנוע חלש שדורש החלפה, נשמע תמוהה משהו.

 

אם אתה מהצפון,אני מוכן לבדוק לך את המנוע החלש הזה במוסך מקצועי תמורת תשלום סמלי בלבד או אולי ללא כל תשלום ולומר לך בדיוק מה הבעייה.

 

אפשרות אחרונה בהחלט היא שמנוע גמור,מנוע לא מת סתאם כך בגלל שהרכב לא סוחב טוב, צריכים להיות סממנים כמו מים בשמן,אכילת שמן מופרזת ועוד....

 

מי אמר לך את זה?

×
×
  • תוכן חדש...