Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עושים עם גוזל של ציפור ??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי מצא אתמול גוזל בגינה שכנראה לא סיים קורס טייס ואין לו מושג מה עושים עם הדברים האלה שגדלו עליו ...

כרגע הוא אצלנו בקרטון די גדול ומאכילים אותו בלחם ומים ...

מה הלאה ?

ים long time no

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עושים על האש? :D

 

אני מאמין שהוא יוכל להסתדר בעצמו, אחרי שיגדל מעט, הלא אמו צריכה לטפל בו כל עוד הוא תינוק, ואז הם מתפתחים לבד (אני חושב :| ).

 

בינתיים המשיכו לעשות את המצווה ולהאכיל אותו.

פורסם

אני ואחותי מנוסים עם כל הגוזלים הללו, תמיד כשהחתול היה מביא גוזל בפה היינו לוקחים אותו לוטרינר ושם נתן לנו הוראות מה לעשות איתו.

ממה שאני זוכר, הוטרינר אמר לקחת אוכל של חתול (גרגירים יבשים כאלו, לא משנה איזה סוג) ולמעוך אותם עם חלב ואז עם מזרק שנתן לנו (לא עם קצה חד) החדרנו לו לפה טיפה בכל פעם.

אחרי שבוע-שבועיים כשהם היו מספיק חזקים, שמנו אותם על עדן החלון וחיכינו לראות אם הם יכולים להתעופף, אחרי כמה פעמים הצליחו ועזבו.

פורסם

לא מזרק- טפטפת.

מצטרף להמלצה להיוועץ עם ווטרינר.

כל הכבוד לחובבי החיות!!!!!!!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

סבבה

בינתיים אני מנסה להעביר לו קורסים מזורזים לטיסה ...

אני חייב להודות שהיצור הזה הוא פשוט נפל מבחינת טייס !

טוב נמשיך להאכיל אותו ולטפל בו עד שיגדל ויתחזק

הוא שבה לי את הלב הקטן הזה

ים long time no

פורסם

היו לנו שני מקרים כאלה.

בחנות החיות המקומית הם סיפקו באדיבות רבה את ההוראות לטיפול בגוזלים,

יחד עם אוכל ייעודי לציפורים. בינתיים, פנים רך של לחם, בתוספת מים, המגולגל לכדורים קטנטנים

יכול לעזור.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

נמרוד, אכזבת אותי.

 

לעוף שבתמונה שלך אין גוזלים. יש לו אפרוחים.

 

גוזל - אינו עצמאי. גוזל מהוריו.

אפרוח - נולד ופורח - חי עצמאית.

 

אם באמת OR213 מצא גוזל, הוא בבוודאי לא של תרנגולת, ולא של ברווז, שכן להם אין גוזלים, אלא אפרוחים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

שאלתי את אימא שלי...

 

היא אומרת שזאת הייתה לידה רגילה ומאז ועד היום אני בבית... :grin:

 

אגב , הכינוי שלי הוא משם משפחתי הארוך שאני לא אחשוף אותו כאן...

 

 

בניגוד לגולנצ'יק שסיפר לי שקוראים לו ככה כי כשהוא טיפס על עץ בצבא אז הוא נפל ממנו,

בזמן הנפילה הוא ניסה לעוף עם הידיים או משו (גולנצ'יק....) אז משם הוא קיבל את הכינוי "גוזל"

 

תשירו לו "עוף גוזל" אולי זה יעזור...

Polo 2012


×
×
  • תוכן חדש...