Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עושים עם גוזל של ציפור ??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אבא שלי מצא אתמול גוזל בגינה שכנראה לא סיים קורס טייס ואין לו מושג מה עושים עם הדברים האלה שגדלו עליו ...

כרגע הוא אצלנו בקרטון די גדול ומאכילים אותו בלחם ומים ...

מה הלאה ?

קודם כל, תן לו לשתות ולאכול. גש לחנות חיות וקנה מזון לציפורים. את המזון ערבב עם מעט רוטב תאילנדי חריף. שים מעט על היד ולטף כל יום, עד שהוא יספוג את הרוטב היטב ויפתח גוון אדמדם.

חזור על הפעולה במשך חודשיים, הקפד להספיג את הגוזל ברוטב תוך כדי פיטום.

בחודש השלישי, קנה קילו פחם הדרים וגריל.

 

בהצלחה!

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

תשמע,

אני עובד בחנות חיות.

 

אחרי ההצהרה נעבור לעניין:

אם זה גוזל (סביר להניח של דרור), תדאג שיהיה לו כל הזמן חם!!

כי אם לא הוא פשוט יחטוף דלקת ריאות וימות

תן לו משהו נוזלי, לחם עם חלב אם אין משהו אחר...עדיף שתתן את זה מינימום בטמפ' החדר.

יש בעקרון דייסה מיוחדת (שעולה איזה 100 ש"ח לקילו) אבל לא נראה לי שצריך להשקיע עד כדי כך.

ותן לו גם קצת מים. ובכלל שים אותו ליד כלי מים (שאי אפשר לתבוע בו) כדי שתהיה לחות.

 

אם יש שאלות/מענות צור קשר

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
תשמע,

אני עובד בחנות חיות.

 

אחרי ההצהרה נעבור לעניין:

אם זה גוזל (סביר להניח של דרור), תדאג שיהיה לו כל הזמן חם!!

כי אם לא הוא פשוט יחטוף דלקת ריאות וימות

תן לו משהו נוזלי, לחם עם חלב אם אין משהו אחר...עדיף שתתן את זה מינימום בטמפ' החדר.

יש בעקרון דייסה מיוחדת (שעולה איזה 100 ש"ח לקילו) אבל לא נראה לי שצריך להשקיע עד כדי כך.

ותן לו גם קצת מים. ובכלל שים אותו ליד כלי מים (שאי אפשר לתבוע בו) כדי שתהיה לחות.

 

אם יש שאלות/מענות צור קשר

סבבה תודה על העצות , חם לו כמו שחם לי אז נראה לי שזה מספיק , כלי עם מים יש , לחם עם חלב יש ...

עכשיו נותר רק לחכות לגוון האדמדם

ים long time no

פורסם

אבא שלי עובד בגגות רעפים, פעם אחת הוא הביא גוזל קטן הביתה, גידלנו אותו בתוך קרטון במשך שבוע בערך האכלנו אותו לחם רטוב כזה עם מים (אנחנו פתחנו לו את הפה והכנסנו את הלחם) כל יום פעם אחת בערך עד שהוא כבר למד לעוף (קצת בעזרתנו), והוא עף וכל פעם בלילה הוא חזר לאיזה קרש כזה שנמצא מעל השער של החצר והיה ישן שם, והוא שהוא היה רוצה לאכול היה יורד ליד הדלת ומתחיל לעשות קולות של יונה כזה.. הוא גם לא היה מפחד מאיתנו ואפילו קופץ עלינו ומשחק איתנו.. (שלא לדבר שהכלב שלי והוא היו משחקים כל יום - זה היה מצחיק משהו).

פורסם
תביא לו לשתות ממזרק.

היה לי מלא גוזלים שגידלתי!

תן לו שוט של נוס ותראה איך הוא יעוף!

 

איזה שרשור הזוי... אחד החזקים שקראתי......:-D

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
תמצא לגוזל שלך שם קודם כל...

איזה אינסטינקט של אישה (בלי לפגוע באף אחד מהמינים)

נשים כל הזמן רוצות לתת לבעלי חיים לא קונבנציונאלים שמות.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

השם הוא "ציפורה" כמה שנון , הגוזל כבר התרגל אלינו והוא זורם איתנו בכיף יענו יושב איתנו על פיצוחים ובירות וכאלה אבל יודע מתי לחזור לכלוב שלו בלי יותר מדיי פוזות מיותרות ...

 

למכירה , גוזל ציפור דרור שנת 2006 דנדש מהטבע

בעיקרון המחירון שלו הוא לא עסק כי יש רגש סנטימנטאלי ליצור אבל אני מוכן להתפשר .

20 ואני מוסר אותו

ים long time no

פורסם
השם הוא "ציפורה" כמה שנון , הגוזל כבר התרגל אלינו והוא זורם איתנו בכיף יענו יושב איתנו על פיצוחים ובירות וכאלה אבל יודע מתי לחזור לכלוב שלו בלי יותר מדיי פוזות מיותרות ...

 

למכירה , גוזל ציפור דרור שנת 2006 דנדש מהטבע

בעיקרון המחירון שלו הוא לא עסק כי יש רגש סנטימנטאלי ליצור אבל אני מוכן להתפשר .

20 ואני מוסר אותו

איזה מנוע יש לו בכלל?? מודגש?

Polo 2012

פורסם

אני קונה. נראה לי שהשילוב עם סימה (האוגרת שלי) יחד בכלוב, ילך דווקא יופי!

היא באמת מעט בודדה וערירית...

Twincharger Stratified Injection


×
×
  • תוכן חדש...