Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

הייתי רוצה לדעת איך עושים את זה, הרכב המדובר הוא רנו 19 שנתון 94.

אחרי שאני פותח את הפאנל הפנימי מה עלי לעשות הלאה?

האם כרוך בזה סיכון שלא אוכל להחזיר את החלון למצב קודם ושלא כדאי לגעת בזה?

 

אגב, מטרת ההוצאה היא הדבקת ציפוי השחרה.

 

תודה.

E46 330CI

פורסם

אתה לא צריך להוציא את החלון בשביל לשים עליו פילם..

אל תעשה שטויות..

פשוט תתיז על החלון מים וסבון (נוזל שמשות) וגם על הפילם, אל תתבייש להתיז.

ואז אתה מצמיד את הפילם לחלון ומהדק אותו, וחותך מסביב.

פורסם

הרמתי ידים, עשיתי כמו שצריך כמו שעושים את זה עם סבון והכל. הגעתי למסקנה שאני לא יכול לעשות את זה כמו שצריך מבלי לפרק.

 

אז כיצד עושים את זה? מוצאים מבחוץ או מבפנים? יש שם ברגים לשחרר או משהו?

 

תודה

E46 330CI

פורסם

לפרק תמיד קל, הבעיה היא ההרכבה החוזרת.

 

יש שתי אפשרויות:

 

1) תחפש היינס, או מדריך אחר שמתאים לרכב שלך לגבי פירוק.

 

2) תשלם כמה גרושים למתקין שיעשה לך את זה.

פורסם

רק שתדע שזה לא חוקי ( לא רק לגבי טסט) שוטר שעוצר אותך מחייב אותך להוריד את הכיסוי או להוריד אותו מהכביש. חבר שלי עשה אותו דבר ושוטר נתן לו קנס.. לא נעים

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם

מהידוע לי, השחרה מאחורה מותרת ע"פ החוק, מקדימה זה סיפור אחר

תקנה מספר 365 סעיף ד.

 

נ.ב

מצאתי חומר עזר בנושא עם הדרכה מפורטת

אם יש מעוניינים אוכל להעלות תמונות.

E46 330CI

פורסם

חוקי גם חוקי. מותר להשחיר חלונות ברכב למעט שמשה קדמית, שמשה אחורית, השמשה בדלת הנהג והשמשה בדלת הנוסע.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

חפש הודעות שלי בנושא זה, פרסמתי לא מעט נושאים מפורטים איך לפרק םאנל, לפרק חלון וגם להחזיר אותו נכון.

 

סה"כ עבודה קלה מאוד ולתוצאה מושלמת כדאי לפרק ולהוציא את כל החלון.

×
×
  • תוכן חדש...