Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא של אישתצי מחפש רכב מסחרי

שיהיה אוטומט ובעל רמת גימור גבוהה וחייב עם מנוע דיזל

הסתכלנו על מזדה 5 ויש גם דגם של מיצובישי אך הם בעלי מנוע בנזין

 

האם קיים רכב כזה בשוק?

כמו כן זה חייב להיות רכב מהחנות כלומר לא יד שנייה

 

תודה

פורסם

האפשרויות הם יונדאי טראג'ט, פיאט מולטיפלה, פיאט אוליזיה וקאיה קרניבל.

 

הפיאט אוליזיה תהיה הכי מפנקת אבל היא עולה 220 אלף שח.

פורסם
הפיאט אוליזיה תהיה הכי מפנקת אבל היא עולה 220 אלף שח.
למרבה הצער פיאט הפסיקו להביא אותה לפני כמה חודשים. הסיכוי למצוא יד-שניה אפסי בגלל הנדירות (הרוב נמכרו באזור ירושלים וגם שם אין הרבה יותר מ 20 מכוניות).

 

חשוב לומר מה השימוש - הסעת נוסעים או מטען?

אם אלו נוסעים - האם בני משפחה או הסעות בתשלום ואז צריך רכב קשוח יותר וזה עשוי להיות על חשבות הפינוקים.

האם חשוב גם מקום למטען מעבר למקומות הישיבה?

פורסם

עיקר השימוש הוא להעברת מטען

 

אך יש חשיבות רבה לנוחות ולאמינות

 

ולכן ההתעקשות על רמת גימור גבוהה ,אוטומט,דיזל

 

ולכן הרכב שהיה בעדיפות הוא מזדה 5 אך נפל היות ואין מנוע דיזל אלא אם כן אני טועה

פורסם
השאלה איך הרכבים הללו מבחינת אמינות

 

העדפה היא לרכב יפני

האם קיים כזה?

לא קיים רכב יפני ט"ד אוטו' עם 7 מקומות עד 200 אלף שח.

פשוט אין כזאת חיה.

 

יש קוריאניות אם אתה מעוניין.

פורסם

אם טנדר זה לא יותר מדיי מסחרי בשבילך מיצובישי האנטר החדש - דיזל, מיצובישי שזה אומר אמינות, יפה מאוד ודיי מפנק בגרסא המפוארת שלו.

הבחירה שלי לפחות...

פורסם
לא קיים רכב יפני ט"ד אוטו' עם 7 מקומות עד 200 אלף שח.

פשוט אין כזאת חיה.

 

יש קוריאניות אם אתה מעוניין.

 

איזה רכב יפני קיים ברמה כזאת

אם נתעלם לרגע מן העלות שלו

פורסם

איך הג'יפ של יונדאי הטוסון

ראיתי שיש כמה דגמים

איזה הכי מומלץ?

חשוב אמינות הרכב משמש לעבודה

 

והאם הטיפולים והחלקים זמינים וזולים?

פורסם

חבר'ה הוא רוצה רכב מסחרי. למה אתם מציעים לו מיניוואנים,טנדרונים וטנדרים?

 

האם יש טעות בניסוח? ואם לא,

 

יש לך יונדאי H1 דגם סגור ומסחרי לפי דרישותיך ב158,500 בלבד (דגם ידני) האוטומטי יעלה 183,000.

לדעתי חבל לשלם עוד כ15 אלף שקל בשביל תיבה אוטומטית אבל זה כבר נתון לשיקולך...

 

דגם הנוסעים עם חלונות מאחורה ועוד תוספות עולה (גרסה אוטומטית בלבד) 188,000 אבל עדיין אתה תשאר עם עודף בתקציב

http://www.motocar.co.il/motocar/model/index.asp?id=2370

פורסם

הטוסון פינוק של אוטו...

עשיתי עליו את השיעורי נהיגה שלי (ידני דיזל..) והוא ממש כיף לנהיגה..

 

אבל הוא חלש בגרסאות הדיזל הישנות (TD 112 כ"ס)

 

גרסאת הבנזין לא באה בחשבון פה ..

אבל מכיוון שהחל מהשנה הביאו לארץ את הטוסון בגרסת דיזל חדשה (TD 2.0 140 כ"ס)

לדעתי גם הצריכת דלק שלו דיי אפסית עם מנוע 2.0 אבל הספק ממש מכובד במיוחד לדיזל..

נראה לי שזה ממש אחלה אוטו מפנק נוח יפה(דעה) ואפשר להביא אותו חדש +כל התוספות ב200 אלף שקל...

 

לדעתי שיקול נכון ..

 

 

חסרון יחיד .. בגרסאות שאנחנו מדברים 2.0 140 כ"ס הוא לא מגיע עם הנעה כפולה אלה הנעה קדמית שזה בעסה עם תכננת לשטח לא שלא תכננתם ככה שזה בסדר...

(והוא בטוח יסתדר בשטח הרבה יותר טוב ממאזדה 5 )

פורסם

אכן אני מתכוון למסחרי

 

אבל חשובה הרמת גימור

רק בשביל שיהיה ברור אבא שלה נוסע היום על אוקטביה 1.9 טורבו דיזל

ככה שהוא רוצה מכונית מפנקת ואני מפחד שה- H1 לא מפנק

מבחינת נוחות נסיעה וכו'

 

לכן ראיתי את הג'יפ של יונדאי וחשבתי שאולי זה מתאים לו

אבל שוב

מה לגבי אמינות?

האפ טיפולים זולים?

והאם החלפים זולים?

אהה והג'יפ לא ייכנס לשטח

המון תודה לכולם על העזרה

פורסם

חשבתי להמליץ לך על הפורד טרנזיט[ראיתי שאף אחד פה לא אמר שומדבר עליה] אבל בדקתי והיא קצת יותר יקרה מהתקציב שלך, בערך 220000 אלף שקל.



×
×
  • תוכן חדש...