Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטוסון הוא לא רכב מסחרי, ואם הוא לא יכנס לשטח אפילו קליל אז הוא בכלל מיותר.

 

תחליט אם אתה רוצה מסחרי להעברת דברים או סתם רכב מפנק. אם הוא היה מרוצה מהאוקטביה אפשר לעבור לאוקטביה חדשה עם מנוע ה-2.0 ותיבת ה-DSG בגרסת הסטיישן שיכולה להעביר הרבה מטען...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כן אבל הוא צריך נפח יותר גדול

 

השאלה האם לג'יפ של יונדאי יש יותר מקום מהסטיישן של סקודה אוקטביה?

כמה היא עולה?

פורסם

תראה,

 

מצד אחד אתה אומר רכב מסחרי ומזכיר את המאזדה 5 - שהיא לא נכנסת בקטגורייה.

אתה מחפש בעיקר פינוק ואתה מציע סכום מכובד. הרכב חייב להיות דיזל כמו שאתה מציין.

אבל לפי דעתי המיניוואנים הקוריאניים לא מספיק מפנקים(דוגמת הקארניבל והטרג'ט), הן מבחנית רמת הגימור מבפנים והן מבחינת המנועים.

אם לא היית דורש דיזל אז מאזדה MPV היה יושב עליך בול , מה שגם בדקתי אתמול ומחירון כחדש יירד ל

202,200 לאחר שהיה 5,000. רכב מפנק מנסיון - הן תחושת הישיבה הגבוהה, איכות החומרים ברכב, הרכב בא עם סאנרוף ועבר לשיטת הישיבה 'קאריוקי' ב2006 שזה אומר צורת הישיבה היא 2-2-3 כך שיש מעבר בין השורה ה -2 לשורה ה-3ברכב.

מנועים עם 3.0 סמ"ק, 197 כ"ס. מתלים חזקים והוא מסוגל להסיע רכב עם 7 אנשים ותא מטען מלא באשר הוא(נבדק).

 

אפשרות שנייה שתנסה את המסחריות שהציעו לך כמו ה H 100 ודומיהם שאין לי מושג לגביהם.

בהצלחה בבחירה ותעדכן

פורסם

לא יודע - לך לסוכנות ותבדוק עם מטר. בדוק גם נוחות העמסה ופריקה (הטוסון רכב גבוה). לרוב לסטיישנים יש כ-1500+ ליטר נפח עם המושבים מקופלים, כאשר החסרון היחיד שלהם הוא שהתקרה לא גבוהה במיוחד.

 

מחיר של האוקטביה - פחות מ-200 אלף.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

,תשמע ..

תבדוק טוב טוב את הטוסון...

המחיר של הטוסון הוא בסביבות ה180 אלף שקל..

וד"א כמו שאמרתי הטוסון לא בנוי להיות חיית שטח ...

הוא אפילו לא בא עם הנעה כפולה בגרסה המדוברת...

 

אני אומר תסתכל עליו טוב ..

חוץ מזה שהוא גדול ושטח הטענה לא רע בכלל...

אבל כן הוא גבוהה ...

שזה נקודה להתחשבות..

 

אבל אניל א חושב שתמצא יותר נוח או איכותי או יוקרתי ממנו בטווח הזה..

פורסם

לדעתי אמינות גבוהה...

אני מכיר רק אנשים שמחזיקים אותו בגרסאת הV6 2700 בנזין והם מאוד מרוצים לא מתקרבים למוסך כמעט..

 

המורה שלי לנהיגה אמר שהוא מאוד מרוצה ממנו בגרסת הדיזל (היותר חלשה ..לא של שנת 2006)

 

הדיזל שאני מדבר עליו רק הגיע לארץ ולכן אין כלכך רשמים עליו אבל מעיקרון שמעתי רק דברים טובים עליו

 

(מה ששמעתי מכולם זה שלטוסון יש רק בעיה אחת צריכת דלק מטורפת למדי בV6 וחלש הדיזל הישן...)

 

אז הדיזל החדש מושלם כי ההספק עלה והצריכה נמוכה(עדין מנוע 2.0 וד"א הספק מממש מכובד ל2.0 דיזל כמו של הפסאט החדשה)

 

אז החסרון שלו הוא מחסור בהנעה כפולה מה שלא משנה במיוחד לך ...

פורסם

לפי דעתי במחיר כזה עדיף לבדוק טנדרים כמו D-MAX והאנטר..

חבל לבזבז את הכסף על H1, שהוא בכלל לא מפנק ולא כלום..וטוסון ממש לא יתאים (לפי מה שתיארת) בין השאר בגלל מנוע הדיזל החלש.

 

מבית פלסוואגן הטוראן יכול להוות אופציה נחמדה בפחות מ200K..

2336_1.jpg

1.8T 8)

פורסם

ZOOP, אני לא יודע למה אתה נתפס לטוסון (אולי כי פה מנסים לשווק לך אותו בלי הבנה שהוא לא מתאים לך).

 

הטוסון לא מפואר, לא מתאים להעמסת סחורות (גבוה ולא נוח להטענה), ובגרסת הדיזל הוא עצל ביותר.

 

יש עשרות כלים איכותיים ויוקרתיים ממנו בטווח המחירים הזה. חלקם אפילו מתאימים יותר להעמסת מטען.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוני תן דגמים שלדעתך יתאימו

אולי באמת סתם ננעלתי עליו

אתה בטוח שאתה יודע מה אתה רוצה?

כי אני חושב שלא.

בוא ננסה שוב- תרשום מה אתה רוצה ולא מה אתה מחליט לגבי מה שאחרים מציעים לך.

לפי סדר ההעדיפויות שלך-

פורסם

אני יתמצת לך

כיום יש סקודה אוקטביה

רכב באותה רמה עד 200,000 ש"ח

עם נפח אחסון יותר גדול

לא מוותר על תיבה אוטומטית ומנוע דיזל

לא מוותר על אמינות

 

הסקודה מודל 2004 עשתה עד היום 120,000 ק"מ ללא תקלה אחת

פורסם

עכשיו שהבנו שאתה מתכוון לרכב מסחרי מסחרי יש לי כמה הצעות:

 

1) פולקסוואגן טרנספורטר החל מ212 אלף ש"ח

http://www.motocar.co.il/motocar/model/index.asp?id=1995

(מפרט טכני להתרשמותך והשוואה בין רכבי הקטגוריה באתר עצמו)

 

אם אתה נעול על דיזל, אוטומט, נפח הטענה גדול, מפנק...

אתה מוכן לבחון טנדרים?

חלקם מאוד מפנקים והם כבר לא שייכים לנגרים וקבלנים, אנשים סתם קונים אותם לעצמם...

 

אם תדרג את הדרישות שלך מחשובה ביותר לחשיבות מועטה ותגדיר קבוצת רכבים מסוימת נוכל להצביע לך עלה רכב המתאים ביותר...

×
×
  • תוכן חדש...