Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אהבתי את תגובה 3.

 

אני בעד מערכת שכשהיא מזהה גנב ברכב היא מרימה את החלונות, נועלת את הדלתות ומחברת את האגזוז לפתחי האיוורור.

 

גנבים צריכים לדעת שהמקצוע שלהם מסוכן.

פורסם

לגבי נעילת דלתות וחלונות, הפטנט הזה קיים בגרמניה אם אני לא טועה ששם זה סוג של איטורן שכאשר הוא מזהה היכן הרכב כאשר הוא עדיין בתנועה, הוא נועל דלתות וחלונות ומכבה את המנוע ומשביט אותו...



פורסם

"אם הגנב ימשיך לנהוג האוויר יצא מהצמיגים". למה שהוא בכלל יתחיל לנהוג? המערכת מנסה לדבר אל ליבו בהתחלה כדי לגרום לו להתחרט?!

הדבר הכי טוב הוא לגרום לגנב להשאר נכה בשתי ידיו! אם הידיים שלו מסוגלות למעשה חבלה כלשהו. אני הייתי ממציא מערכת גליוטינה שתרד על ההגה ברגע שתזהה שידים זרות מונחות עליו...

פורסם

תגובה 22

". סופסוף. גאוני. כבר נמאס לי לדחוף כל יום תפו"א לאגזוז."

 

אני אומר...אשקרה...

(שימו לב גם לתגובה 18)

 

עריכה: נו סעמק עם הסמיילים האלה...

כבר אי אפשר לכתוב שמונה עשרה במדינה הזאת?

18...גם תגובה 18

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

פטנט גאוני .. היתי מוסיף לפטנט גם משהו בסגנון מזרק שמותקן בצורה חשאית בכיסא הנהג, ובמקרה מזריק לגנב חומר המשתק אותו לצמיתות! (כמובן שיזריק רק לאחר שהרכב נעצר ונכבה)

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

פטנט דבילי שסתם יגרום לנזק מיותר.

זה לא שיש איזשהיא מערכת שלא ניתנת לניטרול...

גם על האיתורנים למיניהם אמרו רעיון גאוני וגם על האימובילייזרים והקודניות.. זה עוזר ?

פורסם

לגבי נעילת דלתות וחלונות, הפטנט הזה קיים בגרמניה אם אני לא טועה ששם זה סוג של איטורן שכאשר הוא מזהה היכן הרכב כאשר הוא עדיין בתנועה, הוא נועל דלתות וחלונות ומכבה את המנוע ומשביט אותו...



 

 

גם בארץ, לחברת איתורן/פוינטר יש את היכולת הטכנית לדומם את המנוע בשלט רחוק. הבעיה שמבחינת החוק (ובצדק רב) לא ניתן לעשות זאת. אתה לא ממש רוצה להיות בקרבת רכב שבאמצע הנסיעה מנועו דומם (בעיקר שכנראה, גנבי הרכבים לא נוסעים בצורה "עדינה" בעת הגנבה-אתה יודע הדוחות לא מגיעים אליהם). לכן בבדיקת תוצאות הבעד ונגד שבשימוש באופציה הזו, עומד מצד אחד,נזק כלכלי (שבדר"כ, מכוסה ע"י הביטוח) למול נזק בגוף. אני ממש לא יודע אם מבחינת החוק מערכת כזו תהיה קבילה. אני מעריך שבמידה ורכב שבגלל איבוד לחץ אויר בגלגלים גרם לתאונת דרכים, תהיה לי (נניח ואני הצד הנפגע) זכות לתבוע את החברה המפתחת.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

החבר'ה ממסעדת "צארום" בנווה עמל עושים חיל!!! יש להם גם אחלה מלאווח! אם מישהו שאל פעם איך הגעתי לכזה גובה זה כנראה בגלל שהמסעדה שלהם ממוקמת 3 דק' הליכה מהבית בו גדלתי.

 

 

בקשר לרעיון עצמו. חביב וכנראה יעיל נגד גנבים...אבל מאוד מסוכן לכל מי שבסביבת הרכב הגנוב. אני לא רואה איך זה יקבל אישור מהמדינה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
החבר'ה ממסעדת "צארום" בנווה עמל עושים חיל!!! יש להם גם אחלה מלאווח! אם מישהו שאל פעם איך הגעתי לכזה גובה זה כנראה בגלל שהמסעדה שלהם ממוקמת 3 דק' הליכה מהבית בו גדלתי.

 

 

בקשר לרעיון עצמו. חביב וכנראה יעיל נגד גנבים...אבל מאוד מסוכן לכל מי שבסביבת הרכב הגנוב. אני לא רואה איך זה יקבל אישור מהמדינה.

זה לא.

זה כל מיני מנגנונים מטופשים שממציאים בשביל כסף נטו.

זה כמו משהו שראיתי לפני כמה ימים באיזה תוכנית (MAX-X אני חושב)

הראו פטנט חדש נגד גניבת הרכב ביציאה מהחניה או בעמידה ברמזור.

התקינו שני להביורים (טוב שלא שמו פצצת אטום) משני צידי האוטו וב"לחיצה פשוטה" הנהג יכול להפעיל את הלהביור ולהרתיע את הגנב...

הקטע הוא שהרביצו שם וואחד להבות... בערך פעם וחצי מהגובה של האוטו ואיזה מטר לרוחב האוטו מכל צד.

כאילו שמישהו ישמתמש בזה....ביננו

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

אני בעד מערכת שכשהיא מזהה גנב ברכב היא מרימה את החלונות, נועלת את הדלתות ומחברת את האגזוז לפתחי האיוורור.

 

גנבים צריכים לדעת שהמקצוע שלהם מסוכן.

ואז גנב ששורד את זה, או המשפחה של אחד שמת יוכלו לתבוע אותך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הפטנט עם הלהביור נגד שודדי צמתים / רמזורים קיים בדרום אפריקה.

 

שמעתי על מערכת אזעקה ביתית שברגע שמופעלת יוצרת מיסוך סמיך של עשן בתוך הבית שמקשה על מחפשי השלל.

 

מצטרף להמלצה של כספר על המלווח של צארום, רק שעלי ההשפעות של צמיחה לגובה לא ממש יושמו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

שמעתי על מערכת אזעקה ביתית שברגע שמופעלת יוצרת מיסוך סמיך של עשן בתוך הבית שמקשה על מחפשי השלל.

 

אני הייתי חוטף קריזה ומפרק לאוטו ת'צורה

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
זה לא.

זה כל מיני מנגנונים מטופשים שממציאים בשביל כסף נטו.

זה כמו משהו שראיתי לפני כמה ימים באיזה תוכנית (MAX-X אני חושב)

הראו פטנט חדש נגד גניבת הרכב ביציאה מהחניה או בעמידה ברמזור.

התקינו שני להביורים (טוב שלא שמו פצצת אטום) משני צידי האוטו וב"לחיצה פשוטה" הנהג יכול להפעיל את הלהביור ולהרתיע את הגנב...

הקטע הוא שהרביצו שם וואחד להבות... בערך פעם וחצי מהגובה של האוטו ואיזה מטר לרוחב האוטו מכל צד.

כאילו שמישהו ישמתמש בזה....ביננו

הייתה כזו מרצדס לסאדם.

היה גם חייל אמריקאי שקנה אותה מאיזה עיראקי אחרי המלחמה בגרושים והביא אותה לארה"ב אבל לקחו לו אותה כי זה שלל מלחמה או משהו כזה.

פורסם

כל מי שזוכר- לגנבים יש מכשיר שעובר רנדומאלי על אותות ומנטרל את האזעקה.דבר דומה מאד אפשר לעשות עם המערכת הזו.

ואני מסכים עם אישפוז.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...