Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המערכת לא טובה בכלל, היא יכולה לגרום לתאונות, ולגרימת נפגעים רבים.

הגנב נוסע ברחוב במהירות גבוהה, לפתע אין בצמיגים אוויר, הוא יכול להחליק עם האוטו או שלא יוכל לעצור ובכך יגרום נזק להולכי רגל ולכלי רכב אחרים

 

ניב

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לצערי אני פסימי לגבי היישימות של מערכת שכזו בארץ וזאת בשל העובדה כי כיום לעומת בעבר, יותר ויותר גנבי רכב פורצים לבתים ולוקחים את מפתחות הרכב (לעומת פריצה לרכב/הרמתו למשאית) ובנוסף, לא חסרים מש"תפים במוסכים וכיו"ב שמוססרים מידע על הקוד של האימובילייזר, צילום רשיונות וכיו"ב אז למה לגנב לטרוח ולהסתבך?

פורסם
כל מי שזוכר- לגנבים יש מכשיר שעובר רנדומאלי על אותות ומנטרל את האזעקה.דבר דומה מאד אפשר לעשות עם המערכת הזו.

ואני מסכים עם אישפוז.

לא רק שזה קיים, אלא זה קל לבנייה (עם ידע אלקטרוני של כיתה י' במגמת אלקטרוניקה), זול מאוד (החלקים עולים פחות מ-15 שקל ומתאימים לכל המכוניות) ופותח (אם החלקים עובדים כמו שצריך) בערך 80% מהמכוניות ויותר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

סתם חרטה גם אני יכול להמציא פטנטים כאלה

לדוגמא ברגע הבקרה מגלה שהרכב גנוב ליצר מתח חשמלי בהגה ולחשמל את הנהג.

 

או לסגור חלונות אוטומטי ולפזר חומר מסמם...או כל מיני שטויות כאלה ...

 

מה המצאה בזה בכלל סתם פטנט מעאפן...

 

נו באמת הכתבות של האינטנרנט

פורסם

לא מבין מה הסיבוך שלכם, אני מזמן כבר פתרתי את בעיית גניבות הרכב, שמתי מתאם הגה מתפרק ולאן שאני הולך, ההגה הולך איתי.

 

הגנב מוזמן להתניע, נראה אותו נוסע לאן שהוא.

נ.ב., יש בעיה קלה ברכבים עם כרית אויר, אבל ברכבים שאין, פתרון מושלם!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

למה דבר כזה.

מתאים לרכבים אמריקאים.

 

ברגע שחסר קוד זיהוי. או משהוא כזה

הרכב מדוממם את עצמו. ונועל את הכול. רק פתיחה מבחוץ אפשרית במצב הזה.

החגורה תמתח כך שאי אפשר לצאת.!

ואי אפשר לזוז.

שירביצ לאוטו עד מחר.

 

מגיע בעל הרכב. פותח את הדלת את כל העצבים. מוציא על הגנב.

 

אגב. עם אני יתפוס משהוא מנסה לגנוב לי את הרכב.

(ואני לא מגזים) עם הוא עם סכין או משהוא. אני יוצא עליו עם גרזן. !

במטרה לחתוך לו את הידיים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אהבתי את האזעקה מהסרט רובוקופ.מנסה לגנוב את האוטו?-תתחשמל למוות. ככה לאמריקאים השמנים יש גם חטיף בשר מיובש לדרך.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מערכת טיפשית משהו.

מה שכן אחלה מסעדה - לא נרשמה גביהה מאז האכילה.

 

אולי זה הביקור בצ'רנוביל שגרם לגובה שלך כספר....

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כל הפטנטים שמשביתים את המכונית בדך זו או אחרת אחרי שהיא נגנבת בעיתיים.

בזמנו אפשר היה לחבר את האימובלייזר לטיימר. דקה מרגע פתיחת הדלת (אם, נאמר, נחטף האוטו ברמזור)-וההצתה או המשאבה מושבתים. כנ"ל כל מיני איתוראנים שמשביתים את המכונית באמצע הנסיעה. (אפשר עדיין להתקין כאלה תמורת אקסטרא 200 שקל והבטחה שלא תספר). אם אני לא טועה, הפסיקו את ההתקנות אחרי שמישהו בX5 שהיה בדרכו לשטחים במכונית לא שלו וכיבו לו את המכונית באמצע האיילון - הוא לקח איתו 5 מכונית כשהוא ניסה להשתלט על המכונית.

כנ"ל מערכת הורדת האויר. כשל קטנצ'יק במערכת שנובע מבור אחד בכביש- ובמקום להוריד אויר מארבעת הגלגלים ירד אויר רק, נגיד, מהשמאלי קידמי. ב130 קמ"ש. באיילון.

כל הקטע של האימובלייזרים זה חארטה. היתי בהדגמה שבה הגנב ניטרל אימובלייזר ב 15 שניות על השעון.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אהבתי את תגובה 3.

 

אני בעד מערכת שכשהיא מזהה גנב ברכב היא מרימה את החלונות, נועלת את הדלתות ומחברת את האגזוז לפתחי האיוורור.

 

גנבים צריכים לדעת שהמקצוע שלהם מסוכן.

לא סתם הניק שלך הוא אישפוז :shock:

פורסם

כל הקטע של האימובלייזרים זה חארטה. היתי בהדגמה שבה הגנב ניטרל אימובלייזר ב 15 שניות על השעון.

נו ולפחות הסגירו אותו למשטרה?
פורסם

למה שהגנב לא יבוא פשוט עם גרר (כמו שגוררים בחניות עם מנוף או לא יודע מה...) ופשוט ייקח את הרכב לאן שבא לו?

:evil:
פורסם
נו ולפחות הסגירו אותו למשטרה?
אתה חושב?

ניטרול אימובילייזר זה פשע?

 

למה שהגנב לא יבוא פשוט עם גרר (כמו שגוררים בחניות עם מנוף או לא יודע מה...) ופשוט ייקח את הרכב לאן שבא לו?

זה מה שעושים

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
למה שהגנב לא יבוא פשוט עם גרר (כמו שגוררים בחניות עם מנוף או לא יודע מה...) ופשוט ייקח את הרכב לאן שבא לו?

את זה עושים בעיקר בגניבות שהרכב מוזמן

לא יעשו את זה כשכנופיה גונבים 5-10 מכוניות בלילה

גרר זה דבר יקר (ויש גם את הדלק שלו), ואפשר להעלות עליו רכב אחד מקסימום שניים

 

ועוד לא ציינתי שגרר שסוחב מכונית או שתיים דרך המחסום נראה הרבה יותר חשוד מאשר מכונית שעוברת סתם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...