Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר קריאה בפורום ובדיקה של הרבה חברות הגעתי לשניים סופיים

dunlop sp9000

good year f1

המידה המדוברת היא 185\60\14

במחירון באתר של שואף אין את הדגמים הנ"ל במידה שלי , אך אני יודע שיש אותם, בשלב הזה אני לא יודע מה ההבדל בעלות של הצמיגים האלה אך מה שיקבע כנראה יהיה תג המחיר כי אני מוגבל בתקציב של עד 1600-1700 ש"ח מקסימום.

אם יש משהו שיש לו את הצמיגים הנ"ל במידע הזאת ויכול לתת חוות דעת ומחיר , ואיפה נרכשו.

עד כמה הבלאי שלהם מהיר יותר מצמיגים רגילים בהנחה שאני לא משתולל בנהיגה ולא מביא את הרכב לבולות היכולת?

פורסם
לאחר קריאה בפורום ובדיקה של הרבה חברות הגעתי לשניים סופיים

dunlop sp9000

good year f1

המידה המדוברת היא 185\60\14

במחירון באתר של שואף אין את הדגמים הנ"ל במידה שלי , אך אני יודע שיש אותם, בשלב הזה אני לא יודע מה ההבדל בעלות של הצמיגים האלה אך מה שיקבע כנראה יהיה תג המחיר כי אני מוגבל בתקציב של עד 1600-1700 ש"ח מקסימום.

אם יש משהו שיש לו את הצמיגים הנ"ל במידע הזאת ויכול לתת חוות דעת ומחיר , ואיפה נרכשו.

עד כמה הבלאי שלהם מהיר יותר מצמיגים רגילים בהנחה שאני לא משתולל בנהיגה ולא מביא את הרכב לבולות היכולת?

אני לא מזמן חיפשתי צמיגים, אין צמיגים נורמליים למידה הזאת כמו שאביעד ציין, נאלצתי לעבור ל-195/50/15 בשביל לקבל SP9000.

יובל.

פורסם

אבל יש שרשורים בפורום על אנשים שכן נוסעים על צמיגים הנ"ל במידות האלה , אולי לא f1 אבל דנלופ אמור להיות , פשוט אין לי כסף לקנות גם ג'אנטים עכשיו.

פורסם

לפי המחירון של שואף אפשר לקנות sp01 או sp2000 במידה שלי ב390 ש"ח לצמיג, השאלה היא עד כמה הם פחות טובים?

 

אני יודע שזה קצת טיפשי אבל אני הייתי רוצה צורת סוליה בסגנון של sp9000 .

×
×
  • תוכן חדש...