Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צרבתי שלושה דיסקים במהירות 40... גם לי יש קפיצות לפעמים - אבל את זה אפשר להבין עקב המהירות הגבוהה.

 

אם גם לך יש קפיצות במהירות 12 - צריך לנסות לצרוב ב-4 (איזה באסה) בערך ולראות אם עדיין יש קפיצות.

 

אני אנסה במהירות X4 ואדווח

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
ידוע שצריך לצרוב כפול 12 רק עבור הרוקפורדים?

 

כי אני עובר בפיוניר אחרי צריבה במהירות 40 על מדיות מעפנות וזה רץ חלק....

 

השאלה אולי צריבה במהירות 12 תפתור את הבעיה של ה DELAY?

 

שום דבר לא יפתור את הדילאי בפיוניר שלך :roll:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הבטחתי דיווח

 

עשיתי כמה בדיקות.

 

נסיון לצרוב במדיות הרגילות שלי (אופיס דיפו) ובצורב האישי שלי (yamaha) בכמה מהיריות, ככל שהמהירות ירדה ככה גם האיכות ירדה באופן משמעותי מאוד עד לרמות שהמכשיר לא הסכים להריץ את הדיסק.

 

נסיון שני היה לצרוב בעבודה במדיות (no name) בצורב של HP מאוד ישן, במהירות של X2, X4, X8 בכל מצב הדיסק רץ חלק ללא תקלות.

 

נסיון אחרון והוא צריבה בצורב שלי (yamaha) במדיות מהעבודה (אל תספרו לאף אחד שלקחתי, נו לקחתי רק 3, מי ירגיש :lol: ), הצריבה התבצעה במהירות של X2 ואחרי בדיקה הדיסק נשמע חלק ללא קפיצות.

 

מסקנה, דיסקים של אופיס דיפו :mm_nah:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

גם אני לאחר הרבה נסיונות אומנם עם רדיו דיסק של קנווד KDC 919 MP3 קצת יותר מתקדם ממה שיש בארץ... הגעתי למסקנה שאין כמו דיסק איכותי וצריבה במהירות של עד 8.

×
×
  • תוכן חדש...