Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליאוספורט 197


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 125
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נראה ממש כיף :-)

לא ממש powerslide, אבל אחלה החלקות. שליטה מרשימה ברכב.

 

ולא, היא לא כל כך דומה ל-C2. היא יותר דומה ל... קליאו הישנה (כמה מפתיע)

 

ולשאלת השאלות - מתי היא תגיע וכמה תעלה כאן!?

 

:-D

 

ניר

פורסם

איזה כיף לראות שעם הקליאו החדשה אפשר לעשות את מה שניתן היה לעשות עם הקליאו ספורט MK1.... (ולא ניתן היה עם ה-MK2).

 

אגב,

שמתם לב שבטבלת הנתונים שהופיעה בסוף הסירטון כתוב שהמהירות הסופית היא 215קמ"ש ?

ממש מוזר, במיוחד שלוקחים בחשבון שה MK1 סגרה כ-220 (והראתה מעל 240 על השעון).

 

דני G.

פורסם

הימור שלי - היא לא תגיע לארץ .

ואנחנו נאלץ להסתפק במה שה- 172 שעשו עליה לארץ מסוגלות ו/או לא מסוגלות לעשות :-D

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
זה רק אני או שהיא דומה להחריד לC2 VTS??

 

coche-338254139.jpg1.jpg

 

ההחלקות מאוד מרשימות...

האם יש שינויים משמעותיים בין הכליאו הזאת לקודמת? מי הן המתחרות שלה(גולף GTI, איביזה טורבו..? ) ?

גם לדעתי יש דימיון גדול בין הקליאו הזאת לC2...

אבל לא יותר מדי.

נראת אחלה מכונית, למרות שאני אוהב יותר את התצורה של הMk2..

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
הימור שלי - היא לא תגיע לארץ .

ואם היא תגיעה - אתה בטוח תקנה :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

שמתם לב איך הכל ערוך יפה שרואים רק את ההחלקה ? מעניין אותי כמה מהר היא הצליחה לצאת מכל החלקה כזאת...

 

איזה כיף לראות שעם הקליאו החדשה אפשר לעשות את מה שניתן היה לעשות עם הקליאו ספורט MK1.... (ולא ניתן היה עם ה-MK2).

למה ? אני יודע שה-mk1 עם זנב שמח יותר אבל זה לא שאי-אפשר להוציא את הזנב של ה-mk2 לכאלה דברים (כמובן עם ניתוק המערכת).

 

שמתם לב שבטבלת הנתונים שהופיעה בסוף הסירטון כתוב שהמהירות הסופית היא 215קמ"ש ?

ממש מוזר, במיוחד שלוקחים בחשבון שה MK1 סגרה כ-220 (והראתה מעל 240 על השעון).

מאחורי הנתון הזה יש עובדה מצערת מאוד. נתון קטן שלא שמו לך בטבלה והוא הפאק הכי גדול של האוטו:

המשקל של הרכב עלה ב-200 קילו !!! :shock:

איך זה השפיע ? (מעבר לדברים הברורים) כדי להגיע לנתוני האצה טובים, או יותר מדויק, לא פחות טובים משל הדור הקודם (בכל זאת הוסיפו עוד כמעט 20 כ"ס), ולשמור על אוטו זריז (אל תשכחו שזה בגדול מבוסס על אותו מנוע עם מעט מומנט בסל"ד נמוך), הם היו צריכים לעשות גיר קצר בצורה מטורפת. יש שישה הילוכים אבל הם צפופים ברמות.

אגב, דווקא השניים הראשונים מספיק ארוכים כדי לסחוב מיאוץ 0-100 (וכך לדרוש רק החלפה אחת כדי להשיג את אותה תוצאה פחות או יותר כמו הדגמים הקודמים עם הטנק הזה), אבל כל שאר ההילוכים יושבים בצורה חופפת יחסית כך שגם בשישי מהירות שיוט מושגת באיזה 4k (בהילוך השישי זה 30 ק"מ ל-1000 סל"ד, תעשו את החישוב).

 

ניר

פורסם

90 קמ"ש ב3000 סל"ד....

 

כמו ב C2 VTS.

 

הילוך שישי ששווה בדיוק להילוך השלישי בפיז'ו 406...

 

כך שב215 קמ"ש, הרכב ב 7150 סל"ד, ואם התכוונת ש30 קמ"ש ל 1000 סל"ד זה לפי הספידומטר, לא לפי ראדאר, אז ב 215 אמיתיים הסל"ד בטח כבר 7500...

 

אגב עוד 20% למשקל, עם אותו נפח מנוע, זו מכת מוות לזריזות בסל"ד נמוך שרוני אוהב בקליאו הנוכחית שלו

פורסם

החלקות יפות , אוטו מכוער,כמו כל הקליאו מכל השנים.

אופציה מענינית לעומת הגולף GTI אבל הייתי לוקח את הגולף

פורסם

דווקא האוטו לא מכוער בכלל. עניין של טעם וריח, אבל לדעתי הוא לוקח הרבה מאפיינים חיוביים מהדור הקודם והרבה מאפיינים טובים משאר הצרפתיות הספורטיביות המודרניות.

פורסם
הם היו צריכים לעשות גיר קצר בצורה מטורפת. יש שישה הילוכים אבל הם צפופים ברמות.

משקל עודף זה לא טוב לשומדבר דינמי, אבל הילוכים צפופים זה סבבה אגוזים.

 

הימור שלי - היא לא תגיע לארץ .

אתה לא צריך להמר. פשוט תיכנס לקרסו והם יגידו לך שהיא לא תגיע. אולי, אולי יביאו את המגאן. יש שם פשוט מישהו בשיווק שכל פעם שמשעמם הוא אומר אומר לקולגות: "אחימשלי, בוא נעבוד עודפם על הכתבים של Ynet".

מצלצל...

"טוב, צוקרמן לא פה, הוא בג'נבה. בו נתקשר אליו קולקט..."

מצלצל...

"צוקרמן, אתה שומע, אנחנו מביאים את הקליאו ספורט! כן, באמא של קרסו הזקן" (מכסה את השפופ ומצחקק אל כל המשרד העולז)

"...תרשום שאנחנו הולכים על תדמית ספורטיבית" (בועט בזה שגועה בצחוק לידו)

"...תעשה מזה איזו כתבה שתיים, בסיידר? אם תכתוב אני אתן לך נסיעת מבחן לפני שסרוניס יקבל הזדמנות לגמור לה את הצמיגים... אחלה?! יופי. סגרנו."

 

מסך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
WOW

 

 

קליאו ספורט הנעה קדמית שאפשר לזרוק איתה תחת :!:

 

אח שלי (והוא באמת אח שלי :-) ). במסלול מרוצים, שמגיעים במהירות ויש המון מרווח אני יכול לזרוק תחת גם שאני רוכב עליך ... או על המזדה 6

 

כלומר לא רוצה להעליב, האוטו נראה מגניב לחלוטין אבל אל תסחף (תסחוף ;-) (WOW אני יצירתי היום)

 

אף פעם לא אמרתי שרכב הנעה קדמית לא יודע לזרוק טוסיק, הוא פשוט לא יודע לעשות את זה כמו שצריך...

תזכיר לי רגע.. זה אתה שהיתחרה בזמנו בגרופ B????:shock:

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם
משקל עודף זה לא טוב לשומדבר דינמי, אבל הילוכים צפופים זה סבבה אגוזים.

 

 

אתה לא צריך להמר. פשוט תיכנס לקרסו והם יגידו לך שהיא לא תגיע. אולי, אולי יביאו את המגאן. יש שם פשוט מישהו בשיווק שכל פעם שמשעמם הוא אומר אומר לקולגות: "אחימשלי, בוא נעבוד עודפם על הכתבים של Ynet".

מצלצל...

"טוב, צוקרמן לא פה, הוא בג'נבה. בו נתקשר אליו קולקט..."

מצלצל...

"צוקרמן, אתה שומע, אנחנו מביאים את הקליאו ספורט! כן, באמא של קרסו הזקן" (מכסה את השפופ ומצחקק אל כל המשרד העולז)

"...תרשום שאנחנו הולכים על תדמית ספורטיבית" (בועט בזה שגועה בצחוק לידו)

"...תעשה מזה איזו כתבה שתיים, בסיידר? אם תכתוב אני אתן לך נסיעת מבחן לפני שסרוניס יקבל הזדמנות לגמור לה את הצמיגים... אחלה?! יופי. סגרנו."

 

מסך.

הרגת אותי מצחוק אני אשכרה דמיינתי את זה בראש שלי :lol:

התקשרתי לקרסו פעם לשאול לגבי הקליאו אמרו לי שלא מביאים וגם לא מתכננים להביא והציעו לי את הרנו קליאו קלאסיק :puzzled: שוב עניין של טעם וריח אבל מי שאוהב את הקלאסיק כנראה שלא יפריע לאכול שוקולד עם מלפפון חמוץ או לשתות שתן של כלבים ששתו חלב מקולקל או משו (IF U KNOW WHAT I MEEN)...

 

בקיצור אין על הקליאו MK1 גם במראה גם בביצועים, עם שיפור קליל אפשר אפילו להגיע לרכב נהדר שלא כל אחד ידע לנצל כראוי (אני כמובן :oops: )...

כבר אין קליאו - אין 206 GTI - ואין R750 - יש איביזה ורוצה חזרה את הסוזוקי!!!! :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...