Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכבה של זוגתי שתחיה , אקסנט מודל 99 ישנה מחלה סדרתית של שבירה של ידיות הפלסטיק החיצונית אשר משמשות לפתיחת הדלת...

עלות הפלסטיק המצוקמק + החלפה עומד על כ 300 שקל...

משהו נתקל בתופעה ??

פיתרון יצירתי כלשהוא ?, או שנגזר לשלם כל פעם 300 שקל על פלסטיק מצוקמק של יונדאי ?

 

תודה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

פלסטיק מצ'וקמק? כן, בוודאי--

 

300 שח? אולי, נשמע יקר מידי לפלסטיקים של יונדאי.

 

כל פעם? ממש לא!! זה לכמה שנים טובות, אם פעם ב 5 שנים , זה כל פעם, אז לפעמים כן.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אתה מחליף לידיות מקוריות?

 

אולי יש תחליפיות מחומרים יותר עמידים?

 

או אולי - אבל ממש אולי - יש ידיות מרכב אחר שיכולות להתאים?

 

אני יודע שבפיאטים מאמצע שנות ה-90 יש אותה בעיה (דוגמאת פיאט מריה - יש לשכן שלי את הבעיה הזו).

פורסם

לצערי תחליפי אין...

 

ולהחליף כבר דלת 3 בחמש שנים, זה קצת יותר מדי.., בשום רכב אחר לא היתה לי תופעה כזו..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

א. 170 ש"ח + 5 דקות של עבודה עצמית (מדבר מנסיון) על ידית מקורית, אכן לא קיים תחליפי.

ב. קצת יותר עדינות, כבר במשך חצי שנה אני פותח את הדלת של הרכב בערך 35 פעם ביום (לא, לא נסחפתי, עושה משלוחים של אוכל עם הרכב), ואחרי הידית הראשונה, הבנתי שזה פלסטיק קוריאני מוזר, מאז לא נשברו עוד ידיות בשלב זה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

הייתה לי מחלה כזו באריקה הישנה שלי, לקחתי וו עם הברגה מברזל והברגתי אותי לידית, אם אתה יודע מה זה מסמר עץ, אז לקחתי אחד כזה ארוך והחלפתי את המוט ברזל המקורי שלא התאים לקומבינה.

אחרי מאמץ רב זה עבד ואין מצב שהיא הייתה נשברת יותר.

אבל זה היה רק החלק שמחובר למוט שבדלת שנשבר, אצלך אין לי מושג מה נשבר כי לא רשמת.

כל הידית נשארת לך ביד?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

רוב הידית נשארת ביד, ולא בחתיכה אחת.

ותאמינו לי, אישתי היא זו הפותחת את הדלת , והיא ממש לא חזקה במיוחד...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

בקשת עזרה..:wink:

 

ב EBAY כל החברות אשר מציעות את החל ממוקמות בארה"ב, ולא כל כך מעונינות לשלוח את החלק..

האם יש מקורות אחרים באירופה שדרכם ניתן להזמין את החלק ארצה ??

 

תודה לעונים..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מכיר את התופעה , אצל אחותי באקסנט המצב זהה , נשברו לה הידיות בשני הצדדים ( של הנוסע ושל הנהג).

 

המצב נגמר אחרי 250 ש"ח אצל פירוקייה והרכבה עצמית שארכה 20 דקות לכל צד .

 

עידן.

Fiat Punto 02' Spice 60 BHP

פורסם

היתה לי את הבעייה בבלנו ובשרייד ובשנהם תיקנתי בעצמי ע"י דבק מהיר ובורג

וזה מחזיק בבלנו לפחות שנתיים (בשרייד לא מזמן עשיתי את זה)

אם זה בנוי על אותו עיקרון גם אתה תוכל לתקן

יש את המנוף הקטן הזה שנשבר ויש בינו רווח של 2 מ"מ בערך אתה שם בשבר דבק מהיר ומצמיד ומיד שם גם בורג (תמצע בורג שיתפוס ברווח טוב לא גדול/קטן מידי) ברווח הזה שתופס את החלק השבור בשני הצדדים ועליו תפזר גם דבר מהיר .

תמתין שיתייבש ותרכיב.

אם אתה עושה את זה תעדכן ואם יש לך מצלמה דיגיטלית צלם

אולי נעשה איזה מדריך מצולם

פורסם
ברכבה של זוגתי שתחיה , אקסנט מודל 99 ישנה מחלה סדרתית של שבירה של ידיות הפלסטיק החיצונית אשר משמשות לפתיחת הדלת...

קצת עדינות עם הידיות 8-) .. אצלי באותו הרכב שנת 99' הכל מחזיק...

 

המחיר שציינת הוא בקנייה דרך מוסך מורשה של יונדאי ?

אם כן, תנסה בחנויות חלפים ואביזרים לרכב. הרבה יותר זול.

אתה יכול לנסות לברר מחיר ביוניפרטס בפ"ת 03-9302356.

 

איציק.

הבלוג שלי - רעיונות עשה זאת בעצמך שמשתף בנייה וחידוש של רהיטים, בניית צעצועים, וטיפים נוספים.

הפרוייקטים שלי בפורום : בניית משענת יד :idea:צביעת טאסות

×
×
  • תוכן חדש...