Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה לא מוצלחת בכורכר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אותו בזנ"ט יצר קרע באגן השמן וכרת את הקרטר

ומסתבר שעוד כמה דברים בדרך

אני מניח ששאר ה"דברים" היו אמבט שמן ובטח גם המקום ההוא שכל השמן מתנקז אליו וגם החלק שאליו מגיע הקצה של המדיד שמן.
פורסם
המפקד שלך שלח אותך לאן?

:shock:

חשבתי שהפעם הבאה שצה"ל ייכנס לעזה תהיה עם מרכבות בסד"כ דו-אוגדתי, לא במגאן.

אתה לא יודע שבצבא הכל רק בפה

היו נכנסו ויכנסו כמו גדולים

בדר"כג למקומות כאלה אני נכנס עם הסופה הממוגנת

חתימה עד שלוש שורות. כולל שורות רווח.

פורסם
אני מניח ששאר ה"דברים" היו אמבט שמן ובטח גם המקום ההוא שכל השמן מתנקז אליו וגם החלק שאליו מגיע הקצה של המדיד שמן.
נניח :bugeyed:

חתימה עד שלוש שורות. כולל שורות רווח.

פורסם
האוייב מאזין חייל.

אתה לא חושב שאתה צריך לשמור על בט"ש בייחוד במקרים כאלו?

אולי בגלל זה לא נתנו לי סיווג ביטחוני:shock2:

חתימה עד שלוש שורות. כולל שורות רווח.

×
×
  • תוכן חדש...