Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב... ככה...

שעתיים התלבטתי איפה לכתוב את זה... מכיון שאני לא יודע לאיזה כיון יתפתח הת'רד...

 

בכל מקרה... ככה... אני צריך קצת דעות ... אני בטוח שהרבה יצחקו עלי :-)

 

אז ככה... לאחרונה מצאתי 205 קבריולט... שעברה התעללות קצרה...

 

לפי הבעלים... הלכו לו הבלמים באמצע הירידה במנהרה החדשה באלוף שדה...

האוטו כמובן התדרדר... לא יודע בדיוק פרטים... שהתחילה העליה ... הוא הכניס לראשון וזרק קלאץ... והרים הנברקס... לא בדיוק הבנתי...

 

בסוף... המנוע עלה באש :roll::roll::roll::twisted:

 

עכשיו ככה... לא יצא לי לבדוק בכלל את האוטו ... אבל האוטו שוכב מושבת...

שהקדימה שלו שרוף...

 

אז ככה... יש מצב לרכישה זולה... ואז לאט לאט להשקיע באוטו ... מנוע מפירוק וכו וכו וכו...

( כמובן בלמים חדשים!!! )...

 

עכשיו השאלה היא האם כדאי בכלל לחשוב בכיון ?...

אני יודע שזול זה לא יצא !...

אבל התוצאה... 205 קבריו.... חלום !!!!

 

האם שרפה פוגעת בשלדה ?.... אני בטוח שהחום השפיע ...

 

האוטו במצב טוב מאוד חוץ מהקדימה!...

הגג במצב מצוין ... והכל נראה סבבה.... רק המכסה מנוע מפויח !...

פורסם

איזה 205 ? CJ או CTI ?

 

באיזה מחיר ?

 

אם מדובר ב-CJ עם מנוע 1.4 - החלפה יכולה לעלות בסביבות 4000 ש"ח.

מה עוד נשרף ? יש נזק למערכת החשמל ? אלטרנטור ? ציריות ? הגה ?

סתם נשרף ומייד כובה ? או שבער והותך ?

 

אם מדובר ב-CTI עם מנוע 1.6 - ההחלפה תהיה קצת יותר יקרה.

 

טורבו ? :shock:

 

בלי קשר לשריפה הזו - אתה יודע מה מצב הרכב ? האם יש לו פגיעות שלדה וכו' ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הסיפור לכשעצמו נשמע קצת מצוץ מהאצבע. הירידה למנהרה של אלוף שדה היא הרבה יותר מדי קצרה בשביל להגיע לאיבוד בלמים, ואני לא מבין איך הכנסה לראשון ומשיכה של בלם היד שורפת את המנוע.

 

כנראה שההתעללות היתה הרבה יותר רצינית מזה, וכנראה שגם התחזוקה היתה לקוייה.

 

במכונית כזאת צריך לבדוק לעומק את מצב השלדה.

 

הפרוייקט נשמע מעניין, אך ורק אם השלדה באמת נקיה, והמחיר סביר (כלומר נמוך).

פורסם

תראה המחירון של בוא נגיד שנת 90 (CTI) הוא 28K שזה הכיוון ~ למכונית טובה ....

מה שאתה הזכרת זה אוטו שז&^%(^) ואת אחותו :wink:

מה זה נגמר לו הברקסים בירידה למנהרה באלוף שדה - ממש לא הגיוני אלא אם הברקס היה גמור ואז הטיפול לא טוב ...

תראה כמה הבן אדם רוצה אם בא לך תשתף אותנו ונעזור לך להחליט אני חושב שמעל 10K לא שווה לקנות שילדה .

אני לא מי יודע מה מכונאי ויש טובים ממני בהרבה בפורום הזה שיוכלים להרחיב את זה אבל הנה מה שאני מצאתי לנכון להחליף :

מנוע

צבע\פחחות

ברקסים

גיר ?

אני מאמין שיש עוד מספר דברים שנשרפו (חשמלים)

 

תעשה חשבון טוב טוב לפני שאתה נכנס לבור כזה

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

קח מחירים לדוגמא, ואז תוכל לדעת אם כדאי לך :

 

1. שיחזור מערכת החשמל (גם אם היא לא נשרפה, היא לא תקינה) - 2-2.5K

2. חלקי מתלה קידמי (כולל בלימה, ובולם) - 2500 לכל צד (לא בטוח שצריך הכל).

3. מנוע + מחשב + צמה + גיר (או שיפוץ שלו) - 8K~

4. משאבת בלם, מסרק הגה, תפוחים - 1300~

5. ציר אחורי - 1500~ (תלוי בחלקים שצריך).

 

 

זה פחות או יותר, לא תמיד זה כולל הרכבה (אני זוכר מחברים שתיקנו 205ים, את המחירים) .

מבוסס על CTI, אם זה 1400 אז לפי דעתי חבל על הזמן שלך.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

לפי דעתי פרויקט נחמד ולא נשמע מסובך מדי .הכדאיות תלויה כמובן בכמה תוכל לקחת אותו

ובמצב השלדה.

בהצלחה

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

עדיף אולי לפרק את האוטו שלך ולהשתיל אותו באוטו החדש .

אבל , כמו שאמרו לי פעם , לא מכניסים ראש בריא למיטה חולה , אל תסתבך עם אוטו שהצליח לשרוף מנוע , ממש עם אש לא סתם להרוס, כי זה אומר שמישהו הזניח אותו ושאתה מסתבך .

 

נ.ב העניין עם האש וכל זה לא תקף בקשר לאאודי 80 ו100 כי הן ידועות בזה שהן נשרפות כי יש פאק בצינורית של הדלק.

×
×
  • תוכן חדש...