Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פתחתי נושא חדש כיוון שלא נראה לי ששמו לב שיש מחירים וכו:

 

מחירים :

 

המחירים שאני נותן לכם מותנים בהזמנה של לפחות 12 רבעיות צמיגים, אלו מחירים כוללים הרכבה ואינם כוללים מע"מ, חלק מהצמיגים הינם מוכנים לאספקה מיידית וחלקם יגיעו ארצה תוך שבועיים:

 

הצמיגים באספקה מיידית:

 

195/50/15 600 ש"ח

225/45/17 700 ש"ח

235/45/17 720 ש"ח

235/45/17 750 ש"ח

245/40/17 800 ש"ח

235/45/18 950 ש"ח

 

צמיגים לאספקה תוך שבועיים:

 

205/45/16 600 ש"ח

205/55/16 600 ש"ח

215/45/17 700 ש"ח

 

חלק מהמחירים פה הינם מחירים ממש נמוכים לדעתי, חלק אולי פחות . ברגע שתהיה פה הסכמה אני סוגר איתו על הצמיגים הנ"ל וממשיך לכיוון שאר הצמיגים, רק צריך לראות שהאנשים שם רציניים ...

 

יאללה תגובות ...

אני צריך רשימה של מזמינים כדי לאשר את ההזמנה ואז כל אחד יוכל לצלצל ולתאם את הרכבת הצמיג.

 

קדימה כל המעוניינים- eladdl , yaheli, יניב_ה, gibsonlp, egomer, yuvalko, a.c, BMW, Roy, דודו172, Daniel S, silver-mr2

פורסם

ניב - תודה רבה!!

 

תשובה תהיה לי מחר או לכל היותר ביום שלישי

 

אגב, איפה הפנצ'ריה נמצאת?

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אני לקוח מרוצה עם שני SAVA מקדימה ושני MARANGONI מאחורה בשביל מה שיותר היגוי יתר....

שראל אתה יכול לכוון לי את האלדקס על הדרך ?

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אם מדובר על F1 זה עדיין לא מחירי מציאה. במיוחד לא כשמדובר ב12 רביעיות..

ביררתי לפני שלושב שבועות אצל אנטון על F1 במידה 205/55/16 והוא הציע לי 700 שקל לצמיג (אותו מחיר כמו פה), ואחרי שהוא ראה את הפרצוף שעשיתי לו הוא הוסיף "תבוא ונדבר כבר.."

אגב, אם לא שמתם לב, המחיר פה לא כולל מע"מ.

עם כמות כזו של קניה, הייתי מצפה למחירים טובים יותר.

פורסם

יניב, אתה מוזמן לפנות לפנצריה אחרת או ליבואן אחר ולהשיג מחירים.

 

כיוון שגם אני מהרוכשים אני אשמח לכל הוזלה במחיר.

 

קדימה. יש לך את הרשימות, יש לך מחירים קיימים רק נשאר לתת מחירים טובים יותר ...

פורסם

אני אשמח לקפוץ שוב לאנטון ולשאול אותו מה הוא יכול להציע לנו.

בכל מקרה, זה לא יקרה עד יום ראשון כי אני יוצא לטיול עד סוף השבוע (ממחר).

מי שיכול לחכות, מוזמן.

השאלה היא רק אם כולם באמת רציניים ובמידה ויקבלו הנחה יפה, האם יהיו מוכנים להגיע ליפו לטובת הקניה..

אני לא יכול לבקש ממנו לתת הנחה כשבסוף יתברר שאנשים גרים רחוק ולא מוכנים להגיע.

פורסם

אני קיויתי שכולנו רציניים. הרצתי את הבחור מהפנצריה העסוקה ובינתיים אני לא רואה המון קופצים על הצמיגים אז תעשה את השיקול שלך ... סך הכל יכול להיות רק לטובה - לקבל מושג על מחירים ואולי ליפו כן יהיו אנשים שיגיעו ...

 

ממתין לתשובות בתחילת השבוע הבא... ... ...

פורסם

אני חושב שזה טוב לבדוק בעוד מקומות. בשביל זה יש מושגים שנקראים "סקר שוק" ו"תחרות שיווקית".

אני בעצמי גיששתי בפורטל אבל נתקלתי בתעוזות וחוצפה רבה שם :twisted: (ועל זה אני עוד אפתח שרשור...).

 

יש להאמין שברגע שיהיו מחירים אפילו יותר טובים ממה שהוצע עד עכשיו, יהיו גם אולי יותר קונים רציניים.

פורסם
senda[/b]]

 

מחירים :

 

המחירים שאני נותן לכם מותנים בהזמנה של לפחות 12 רבעיות צמיגים, אלו מחירים כוללים הרכבה ואינם כוללים מע"מ, חלק מהצמיגים הינם מוכנים לאספקה מיידית וחלקם יגיעו ארצה תוך שבועיים:

 

הצמיגים באספקה מיידית:

 

195/50/15 600 ש"ח

225/45/17 700 ש"ח

235/45/17 720 ש"ח

235/45/17 750 ש"ח

245/40/17 800 ש"ח

235/45/18 950 ש"ח

 

צמיגים לאספקה תוך שבועיים:

 

205/45/16 600 ש"ח

205/55/16 600 ש"ח

215/45/17 700 ש"ח

 

חלק מהמחירים פה הינם מחירים ממש נמוכים לדעתי, חלק אולי פחות . ברגע שתהיה פה הסכמה אני סוגר איתו על הצמיגים הנ"ל וממשיך לכיוון שאר הצמיגים, רק צריך לראות שהאנשים שם רציניים ...

 

יאללה תגובות ...

יש לך טעות במחיר

 

אתם יכולים למצוא מחירים הרבה יותר טובים לכמה מהמידות שרשומות כאן.

למכירה זיכרונות של KINGSTON 1024MB 133Mhz SDRAM

בחצי מחיר :twisted:

פורסם

אני מצאתי לעצמי F1 740 לצמיג בקניה לבד זה יוצא אותו דבר 600+מע"מ

אם הייתם רצניים הייתי שואל כמה ל10 איש לפחות אבל אני לא רואה נכונות:|

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

אם היית עושה חשבון היית רואה שיש הפרש - 700 מול 740. אומנם לא גדול אבל קיים.

 

את המחירים ביקשתי ל 12 רבעיות שזה אכן כמות סבירה ואלו התוצאות, אשמח לקבל הצעות אחרות טובות יותר מאחרים שיבדקו ...

×
×
  • תוכן חדש...