Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב שזה טוב לבדוק בעוד מקומות. בשביל זה יש מושגים שנקראים "סקר שוק" ו"תחרות שיווקית".

אני בעצמי גיששתי בפורטל אבל נתקלתי בתעוזות וחוצפה רבה שם :twisted: (ועל זה אני עוד אפתח שרשור...).

 

יש להאמין שברגע שיהיו מחירים אפילו יותר טובים ממה שהוצע עד עכשיו, יהיו גם אולי יותר קונים רציניים.

תעוזות? חוצפה?

נשמח לפרטים...

Down shift to drift

פורסם
כמובן GSD2F1

הדגם שקנית הוא לא אותו דגם שהוצע פה.

אני לא יודע להגיד מה בדיוק ההבדל, אבל לפי מה שהבנתי מה"מומחים", מה שקנית הוא פחות איכותי.

אולי אפשר לראות את זה גם לפי המחיר ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בדקתי כרגע את המחירים לצמיגים הנ"ל בחיפה ואכן המחירים שהבחור רשם פה מצויינים. מציא לכם לשקול טוב את האופציה לרכישה זו.

פורסם
לפני כפחות משנה רכשתי את הצמיגים שלי

מאנטון - כמובן GSD2F1

במחיר של 475 כולל מע"מ

ואתה כבר זקוק להחלפה?

אשמח לחוו"ד ממקור ראשון על הצמיג ומספר הק"מ שעברו הצמיגים/אופי נסיעה וכו' (לשיקולך- בה"פ)

מכיוון שאני מחפש אותו דגם D2 במידה 195/55-15.

תודה, דרור.

פורסם

חבר'ה אני כבר קניתי את הF1 לא יכולתי לחכות יותר מדיי כי היה לי בועה

אז ככה לי לבד עלה 700 כולל מע"מ ו14 רביעיות ב600 בלי מע"מ זה ממש לא מחיר סביר

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

תלויי בתנאים,

אבל יש פוטנציאל גדול מאד שאפשר יהיה להוסיף עוד 2 רבעיות לעסקה.

 

אשמח לדעת מה נסגר, בתחילת השבוע.

×
×
  • תוכן חדש...